דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  KMS lighthouse
חדשות
KMS lighthouse השיקה את Lighthouse Insight - כלי לקבלת תובנות עסקיות על תהליכי השירות והמכירה, בזמן אמת
 
בעזרת Lighthouse Insight, מקבלי החלטות בארגונים, בהם הדרג הניהולי, מנהלי התוכן ומנהלי התפעול, יכולים לקבל בזמן אמת תובנות עסקיות על תהליכי השירות והמכירה

יגאל גרסיה 10/12/15 | 11:15
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את KMS lighthouse
 
 
 
 
חברת KMS lighthouse מקבוצת אמן הציגה לאחרונה את Lighthouse Insight - מודול חדש שמספק בזמן אמת תובנות והמלצות על תהליך המכירות או השירות. Lighthouse Insight הוא חלק מפתרון ניהול הידע Lighthouse שמיושם במוקדי שירות ומכירות ומאפשר לנציגים ולעובדים לקבל מידע מהיר ומדוייק בזמן השיחה עם הלקוחות.

בעזרת Lighthouse Insight, מקבלי החלטות בארגונים, בהם הדרג הניהולי, מנהלי התוכן ומנהלי התפעול, יכולים לקבל בזמן אמת תובנות עסקיות על תהליכי השירות והמכירה. המערכת מנתחת ואוספת נתונים, ומציגה ידע עסקי מרוכז וברור על-גבי דאשבורד (לוח מחוונים) ויזואלי. הידע מתבסס על הפעולות של נציגי השירות והתגובות של הלקוחות, וזאת מבלי צורך לבצע פעולה יזומה, כגון שליפת דוחות וניתוחים מתקדמים באקסל או כל כלי אחר.

המערכת מספקת תובנות עסקיות (BI), כגון מידת היעילות של הקמפיינים השיווקיים שבוצעו, ניתוח היצע וביקוש, ניתוח מתחרים וזיהוי טרנדים. בהיבט התפעולי, Lighthouse Insight מתריעה על תקלות במוצר, ריבוי תלונות מלקוחות, איתותי נטישה, איכות הפריטים במערכת, רמת ההטמעה של המערכת, טיפים לגבי מידע לא נחוץ או מידע חסר ועוד.

"בעולם הדיגיטלי ניצבים כיום בפני חברות וארגונים אתגרים חדשים, בדרך להמיר הזדמנויות לעסקאות. באמצעות המודול החדש שפיתחנו ניתן להגיב בזמן אמת ללקוחות, לתכנן את הפעילות קדימה, להבין טוב יותר את ביצועי מוקד השירות והתגובה של הלקוחות ובהתאם לכך להקצות משאבים מתאימים לשימור ולשיפור שירות הלקוחות בצורה חכמה מבלי להוציא כסף רב על סקרים או מחקרי שוק", מציין יוסי כספי, מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן.

"פתרון Lighthouse זכה לפרסים בינלאומיים בשנה האחרונה, ביניהם פרס KM Promise מטעם המגזין הבינלאומי KMWorld וכן צויין ברשימת Cool Vendors לתחום ה-CRM של גרטנר", מוסיף איל כהנא, מנהל המוצר. "אנו שוקדים כל העת על פיתוח הפתרון והוספות מודולים ותכונות חדשות, אשר יאפשרו לארגונים להפיק את המקסימום בתחום השירות והמכירות במוקד".
 
 
KMS lighthouse
חברת KMS lighthouse מספקת פתרונות ניהול ידע למצוינות ארגונית. Lighthouse מארגנת את כל הידע הארגוני ומציגה לכל העובדים את הידע הרלוונטי והעדכני ביותר לצרכיהם. עם Lighthouse, ארגונים מצליחים להפוך את האינטראקציות עם לקוחות למכירות, לספק שירות לקוחות אחיד בכל ערוצי השירות ולהפוך את העובדים למומחים בתחומם אחרי הכשרה קצרה.
RT  |  BI  |  Knowledge Management  |  CRM  |  Call Center  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation