דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  KMS lighthouse
חדשות
ראיון עם איל כהנא, מנהל ה- Global Presale and Product ב- KMS lighthouse
 
החדשות הרעות הן שברוב הארגונים מעגלי שירות שבורים פוגמים במכירות שלהם. החדשות הטובות הן שיש לזה פתרון זמין ומהיר. ריאיון עם איל כהנא, מנהל ה- Global Presale and Productב-KMS lighthouse.

רננה אשוח 14/10/15 | 09:19
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את KMS lighthouse
 
 
 
 
לקראת הוועידה השנתית ה - 8 לניהול ידע ומסמכים של חברת מידע כנסים אשר תיערך ב - 27.10.15 בכפר המכבייה , נערך ראיון עם איל כהנא, מנהל ה- Global Presale and Productב-KMS lighthouse.

ספר לנו קצת על KMS lighthouse. מה אתם מציעים ומה מייחד אתכם?

Lighthouse היא מערכת ניהול ידע שמספקת כלים לשיפור המכירות ושירות הלקוחות, ייעול העבודה וצמצום עלויות תפעוליות.
כיום, ארגונים רבים נמצאים בפער אל מול הדרישות של הלקוחות שלהם, לקבלת שירות מידי ובכל מקום. בעולם של היום, חוויה לא טובה של שירות לקוחות עולה לפייסבוק ויכול לפגוע כלכלית בחברה. לכן, ארגונים צריכים להתאים את עצמם לעולם החדש, ולא להילחם בלקוחות. כאן אנחנו נכנסים.

הטכנולוגיה הייחודית של Lighthouse מתבנתת מידע עסקי ואוגרת אותו בצורה חכמה במוקד מרכזי אחד. מהמוקד הזה הידע מונגש בכל הערוצים: במשרד, בחנויות, בשטח או בשירות עצמי. במקביל, Lighthouse מספקת דוחות שמנתחים בזמן אמת את הידע ואת הפעולות של העובדים עליו. לכן, Lighthouse מותאמת לכל המחלקות בארגון: מכירות, שירות לקוחות, שיווק, הכשרות עובדים, מטה ו-IT. כל זה יכול לקרות תוך זמן מאוד קצר, כי ההטמעה של Lighthouse היא קצרה: רק 3 - 4 חודשים לפרויקט מקצה לקצה.

עם Lighthouse ארגונים יכולים לנהל את התוכן שלהם דרך תבניות. ניהול כזה מאפשר הנגשה אחידה של ידע. בזכות התבניות, ארגונים יכולים לערוך השוואות וחיפושים מהירים ומתקדמים, בכמויות גדולות ובמגוון פורמטים. כל התשובות מגיעות בזמן אמת. כמו כן, המערכת מאפשרת עדכונים מידיים של מידע חדש. יכולות אלה משפרות את היעילות של הארגון, מצמצמות עלויות של מרכזי שירות ומשפרות רווחיות.

למה בעצם צריך את Lighthouse?

לפער בין הארגון ללקוחות שלו אנחנו קוראים "מעגלים שבורים". למעגלים שבורים יש שלושה מאפיינים: חוסר היכולת של לקוחות לקבל מידע בכל ערוץ, חוסר היכולת של ארגון לדעת מה קורה בנקודות שירות ומכירה ותהליך לוקה בחסר של העברת מידע לערוצים השונים.

לפעמים, ארגונים חושבים שהם סוגרים את כל המעגלים, אבל למעשה הם מתמקדים בסגירת המעגל מול הלקוחות. אנחנו מספקים פתרון מלא והמשכי, שסוגר את כל המעגלים. לצד היכולת לתת מענה זמין ואחיד ללקוחות בכל הערוצים, יש לנו גם פתרון שנקרא Lighthouse Launch שמעביר לכל הארגון ובמיוחד לכל אנשי השטח מידע אחיד על מוצרים ושירותים חדשים. כמו כן, המוצר שלנו Lighthouse Insight מספק תובנות על דוחות ודאשבורדים בזמן אמת, כדי להתריע מראש על תקלות ולהבין איך כדאי להתנהל בצורה יעילה יותר.
 
 
KMS lighthouse
חברת KMS lighthouse מספקת פתרונות ניהול ידע למצוינות ארגונית. Lighthouse מארגנת את כל הידע הארגוני ומציגה לכל העובדים את הידע הרלוונטי והעדכני ביותר לצרכיהם. עם Lighthouse, ארגונים מצליחים להפוך את האינטראקציות עם לקוחות למכירות, לספק שירות לקוחות אחיד בכל ערוצי השירות ולהפוך את העובדים למומחים בתחומם אחרי הכשרה קצרה.
RT  |  Knowledge Management  |  Call Center  |  IT  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
נדב ארבל נעם פרוימוביץ
אלי משה בנצי ברנדס
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation