חברת
ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן
ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, שותפת פלטינום שלSalesforce, ו- Pardot בישראל, ומפיצה בלעדית של מוצרי Marketing Cloud, מדווחת ישירות מהכנס השנתי שננעל ביום שישי האחרוןהתקיים בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו, ארה"ב.
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת
ServiceWise מעדכן כי: "השנה הגיע מספר המשתתפים ב-Dreamforce לשיא של כ-170 אלף איש (!). בכנס התקיימו למעלה מ-1,600 הרצאות, לצד מפגשים עם למעלה מ-400 שותפים עסקיים שהציגו בביתני התערוכה ונרשמו למעלה מ-10 מיליון גולשים אשר צפו בכנס דרך האינטרנט. מדובר במספרי שיא מרשימים הגדלים משנה לשנה!".
מרק בניוף, המנכ"ל האגדי של Salseforce הכריז בתחילת הכנס כי עד לסוף השנה, תהייה החברה מדורגת כחברת ה
תוכנה הרביעית בגודלה בעולם, אחרי מייקרוסופט,
אורקל וסאפ. הכנסותיה של החברה עד לסוף השנה יעמדו על למעלה מ-6 מיליארד דולר ומספר העובדים יהיה מעל 20,000 איש ברחבי העולם.
בנצי ברנדס מוסיף: "כמידי שנה מקפידה Salesforce לחדש ולמצב עצמה כמובילת דרך בטכנולוגיית הענן. השנה המיקוד יהיה ב-IoT, "האינטרנט של הדברים". מאחורי כל מכשיר ומערכת אלקטרוניים (בתים חכמים, מכוניות, מכשירים רפואיים), עומד לקוח, והצורך לחבר בין כולם הופך להכרחי. Salesforce המספקת את הפלטפורמה המובילה בעולם לתקשר עם לקוחות בדרכים החדשניות , הבינה את הצורך בחיבור בין המכשירים לבין הלקוח ופיתחה את
ענן ה-IoT, המתבסס על פלטפורמה ה-Thunder של Salseforce, הפלטפורמה שיודעת להתחבר מצד אחד למכשירים ולמערכות, לאסוף את מיליוני האירועים המתקבלים מהמכשירים, ובאמצעות מערכת של חוקים והגדרות היא מנתבת אותן בצורה חכמה על מערכת ה-CRM, השיווק, המכירות והשירות של הארגון".
"חידוש מרכזי נוסף", מציין
בנצי ברנדס, "הינו בפלטפורמת ה Lightning שעליה הכריזה החברה בשנה שעברה. השנה הכריזה Salesforce על Lightning Experience אשר מביאה מהפך בממשק המשתמש בדגש על user experience ו user productivity. החל מהגרסה הקרובה משתמשי Salesforce יוכלו לבחור האם להישאר בממשק ה UI הקיים או להתקדם לממשק החדשני Lightning Experience מזכיר ממשק עבודה במובייל, והינו יותר ידידותי ואינטואיטיבי. Salesforce תאפשר לשותפיה, לבנות רכיבי UI המותאמים לממשק החדש ולשבץ אותם כ-components עבור הלקוחות, כאשר כל לקוח יוכל להתאים לעצמו את ה UI ולהעשיר את הפונקציונליות באמצעות רכיבים אלו".
חברת
ServiceWise הינה החברה היחידה בישראל אשר הוסמכה לממשק ה UI החדש ואחת מיני 100 שותפים עולמיים בלבד (מתוך אלפי שותפים עיסקיים ברחבי העולם) אשר זכתה להסמכה זו.
עוד מוצר חדש עליו הכריזה Salesforce בכנס Dreamforce, הינו ה-SalesforceIQ המבוסס על רכישה של חברת RelateIQ ומיועד ללקוחות
SMB . המוצר מחובר לדואר האלקטרוני ולוח השנה, אוסף את המידע ובעזרת חוקי אינטליגנציה מנתח את המידע ומספק המלצות לאנשי המכירות מהם תהליכי המכירה שבהם נדרש איש המכירות להתמקד, מייצר משימות לאותם תהליכים, ממליץ על followup . המוצר נוגע בעולם המתקדם של CRM intelligence שבו מערכת ה
CRM הינה פרואקטיבית, לומדת וממליצה על דרכי הפעולה לאנשי המכירות. ל SalesforceIQ סנכרון מלא עם office outlook ו Gmail.
במסגרת ההכרזה על המוצר,
סיילספורס שחררה גרסת IQ for SalesCloud ו IQ for ServiceCloud שמאפשר גישה אל המייל של איש המכירות או נציג השירות ישירות מתוך
Salesforce הן דרך ה browser והן דרך אפליקציית מובייל.