דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  ServiceWise
חדשות
דיווח ישיר מהכנס השנתי של הענקית Salesforce: מספר שיא של משתתפים ומהפיכת ה-IoT כבר כאן
 
בנצי ברנדס - מנכל משותף בחברת Servicewise
בנצי ברנדס - מנכ"ל משותף בחברת Servicewise
חברת ServiceWise הינה החברה היחידה בישראל אשר הוסמכה לממשק ה UI החדש ואחת מיני 100 שותפים עולמיים בלבד (מתוך אלפי שותפים עיסקיים ברחבי העולם) אשר זכתה להסמכה זו.

רננה אשוח 21/09/15 | 10:37
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ServiceWise
 
 
 
 
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, שותפת פלטינום שלSalesforce, ו- Pardot בישראל, ומפיצה בלעדית של מוצרי Marketing Cloud, מדווחת ישירות מהכנס השנתי שננעל ביום שישי האחרוןהתקיים בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו, ארה"ב.

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise מעדכן כי: "השנה הגיע מספר המשתתפים ב-Dreamforce לשיא של כ-170 אלף איש (!). בכנס התקיימו למעלה מ-1,600 הרצאות, לצד מפגשים עם למעלה מ-400 שותפים עסקיים שהציגו בביתני התערוכה ונרשמו למעלה מ-10 מיליון גולשים אשר צפו בכנס דרך האינטרנט. מדובר במספרי שיא מרשימים הגדלים משנה לשנה!".

מרק בניוף, המנכ"ל האגדי של Salseforce הכריז בתחילת הכנס כי עד לסוף השנה, תהייה החברה מדורגת כחברת התוכנה הרביעית בגודלה בעולם, אחרי מייקרוסופט, אורקל וסאפ. הכנסותיה של החברה עד לסוף השנה יעמדו על למעלה מ-6 מיליארד דולר ומספר העובדים יהיה מעל 20,000 איש ברחבי העולם.

בנצי ברנדס מוסיף: "כמידי שנה מקפידה Salesforce לחדש ולמצב עצמה כמובילת דרך בטכנולוגיית הענן. השנה המיקוד יהיה ב-IoT, "האינטרנט של הדברים". מאחורי כל מכשיר ומערכת אלקטרוניים (בתים חכמים, מכוניות, מכשירים רפואיים), עומד לקוח, והצורך לחבר בין כולם הופך להכרחי. Salesforce המספקת את הפלטפורמה המובילה בעולם לתקשר עם לקוחות בדרכים החדשניות , הבינה את הצורך בחיבור בין המכשירים לבין הלקוח ופיתחה את ענן ה-IoT, המתבסס על פלטפורמה ה-Thunder של Salseforce, הפלטפורמה שיודעת להתחבר מצד אחד למכשירים ולמערכות, לאסוף את מיליוני האירועים המתקבלים מהמכשירים, ובאמצעות מערכת של חוקים והגדרות היא מנתבת אותן בצורה חכמה על מערכת ה-CRM, השיווק, המכירות והשירות של הארגון".

"חידוש מרכזי נוסף", מציין בנצי ברנדס, "הינו בפלטפורמת ה Lightning שעליה הכריזה החברה בשנה שעברה. השנה הכריזה Salesforce על Lightning Experience אשר מביאה מהפך בממשק המשתמש בדגש על user experience ו user productivity. החל מהגרסה הקרובה משתמשי Salesforce יוכלו לבחור האם להישאר בממשק ה UI הקיים או להתקדם לממשק החדשני Lightning Experience מזכיר ממשק עבודה במובייל, והינו יותר ידידותי ואינטואיטיבי. Salesforce תאפשר לשותפיה, לבנות רכיבי UI המותאמים לממשק החדש ולשבץ אותם כ-components עבור הלקוחות, כאשר כל לקוח יוכל להתאים לעצמו את ה UI ולהעשיר את הפונקציונליות באמצעות רכיבים אלו".

חברת ServiceWise הינה החברה היחידה בישראל אשר הוסמכה לממשק ה UI החדש ואחת מיני 100 שותפים עולמיים בלבד (מתוך אלפי שותפים עיסקיים ברחבי העולם) אשר זכתה להסמכה זו.

עוד מוצר חדש עליו הכריזה Salesforce בכנס Dreamforce, הינו ה-SalesforceIQ המבוסס על רכישה של חברת RelateIQ ומיועד ללקוחות SMB . המוצר מחובר לדואר האלקטרוני ולוח השנה, אוסף את המידע ובעזרת חוקי אינטליגנציה מנתח את המידע ומספק המלצות לאנשי המכירות מהם תהליכי המכירה שבהם נדרש איש המכירות להתמקד, מייצר משימות לאותם תהליכים, ממליץ על followup . המוצר נוגע בעולם המתקדם של CRM intelligence שבו מערכת ה CRM הינה פרואקטיבית, לומדת וממליצה על דרכי הפעולה לאנשי המכירות. ל SalesforceIQ סנכרון מלא עם office outlook ו Gmail.
במסגרת ההכרזה על המוצר, סיילספורס שחררה גרסת IQ for SalesCloud ו IQ for ServiceCloud שמאפשר גישה אל המייל של איש המכירות או נציג השירות ישירות מתוך Salesforce הן דרך ה browser והן דרך אפליקציית מובייל.
 
 
ServiceWise
ServiceWise הינה ספק ייעוץ מורשה של Salesforce.com, המתמחה בהטמעת פתרונות מבוססי מערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) של Salesforce.com, כמו גם בפיתוח אפליקציות עסקיות מבוססות פלטפורמת Force.com. מאז הקמתה, ServiceWise צברה נסיון עשיר במתן שירותים מקצועיים לפלטפורמת Salesforce.com. צוות אנשי המקצוע של החברה כולל יועצים, מנהלי פרויקטים, מיישמי...
Salesforce  |  CRM  |  Cloud Computing  |  Medical  |  Consultant  |  Software  |  Mobile Applications  |  Microsoft  |  Oracle  |  Mobile  |  SAP  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ליאור לוי בנצי ברנדס
אלי משה אודי מוקדי
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation