דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Oracle Israel
חדשות
סקר אורקל: אפליקציות המובייל - הפנים החדשות של עולם העסקים
 
אלברטו מרנפלד, סמנכל בכיר חטיבת אפליקציות באורקל ישראל
סקר שערכה אורקל מגלה שבני דור המילניום עתידים לדחות מוצרים ושירותים של חברה בעקבות חווית משתמש גרועה באפליקציות שלה

רננה אשוח 29/04/15 | 12:06
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Oracle Israel
 
 
 
 
מחקר חדש שערכה אורקל מעלה שכמעט 55% מבני דור המילניום (או דור ה-Y) אומרים שחוויית אפליקציות גרועה מקטינה את הסיכוי שישתמשו במוצרים או בשירותים של אותה חברה.

על פי הדוח הגלובלי, שכותרתו 'דור המילניום וניידות: כיצד עסקים יכולים להתחבר לבני דור האפליקציות', עולה כי ל-39% מבני דור המילניום סיכוי נמוך יותר להמליץ על מוצרים או שירותים של החברה לאחרים בעקבות חווית אפליקציה גרועה, ו-27% מודים שחוויה כזו אף תביא אותם לגבש דעה שלילית על כלל המוצרים והשירותים של אותו הארגון.

ממצאים אלה מבהירים שאם חברות אינן יכולות לספק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים חווית אפליקציית מובייל המעודדת מעורבות, ובנוסף נאמנה לערכי המותג שלהם, הם מסתכנים בהרחקת בני דור המילניום ובאפשרות שמהר מאוד יראו את המתחרים שלהם צוברים יתרון בזכות פתרונות מובייל משכנעים יותר.

לדברי סוהאס אולייאר, סמנכ"ל ניהול מוצר ואסטרטגיית מובייל באורקל: "חווית משתמש מותאמת ומעודדת מעורבות הפכה לנשק החדש במערכה, שנועד למשוך ולשמר לקוחות בני דור המילניום. עסקים שלא ידעו להציע ערך מוסף ללקוחות בדמות חווית מובייל נוחה, פונקציונלית ורלוונטית, מקטינים מאוד את הסיכויים שלהם להגיע לפסגה".

עוד מלמד הדוח, שבני המילניום אינם אוהבים הודעות לא רצויות (unsolicited communications), המגיעות בצורה של הודעות נדחפות (push-notifications) שאינן רלוונטיות לצרכים האישיים שלהם, אולם שמחים לקבל מעסקים תמיכה בצורה של הודעות עם ערך מוסף.

73% "אוהבים" את היכולת לרכוש מוצר או שירות של חברה באמצעות אפליקציית מובייל. באופן דומה, 71% מרוצים מהיכולת לנהל את החיוביםשלהם עבור שירותים, ו-65% מהיכולת להתריע על בעיות או לשלוח תלונה לעסק דרך אפליקציית המובייל.

עם זאת, יותר ממחצית (56%) מעדיפים שלא לקבל הודעות נדחפות. אחוז דומה אינו מגיב כמעט להודעות נדחפות שהוא מקבל, למרות שכמעט 50% מודים שההודעות היו מותאמות אישית אליהם.

בהקשר זה מוסיף סוהאס אולייאר: "היכולת לנהל חיובים או להתריע על בעיות שירות לחברה דרך אפליקציה בטלפון הסלולרי מלמדת על יחסים מוסכמים בין הלקוח לספק השירות או המותג. הסיפור שונה לגמרי במקרה של הודעות נדחפות. ארגונים ייאלצו לספק שירותים מבוססי-אפליקציות שיתהלכו בזהירות על הקו שבין סיוע להטרדה, אם הם רוצים להתחבר למשיכה של צעירים להשתמש באפליקציות של טלפון וטאבלט מבלי להרחיק אותם".

לדברי אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל בכיר חטיבת אפליקציות באורקל ישראל: "האפליקציות שלנו בענן הן הצלחה בקרב לקוחות ישראלים. במהלך פגישות בארגונים או בפרויקטים של הטמעה, אנו פוגשים יותר ויותר ישראלים בני דור ה-Y הרעבים לחוויות מובייל מתקדמות ומודרניות. האפליקציות של אורקל הולמות לציפיות אלה, המציבות סטנדרטים גבוהים."

הצעירים האסייתיים ואפליקציות:

ניתוח הסקר לפי אזורים מגלה שצעירים באזור APAC (אסיה פסיפיק) מתקדמים לאין שיעור מבחינת השימוש שהם עושים באפליקציות בכל התחומים, בעיקר כאשר הדבר נוגע לאפליקציות לצורכי עבודה ופונקציות "רציניות" יותר.
באזור אסיה פסיפיק יש כמעט פי 3 יותר בני מילניום שמדרגים את אפליקציות העבודה שלהם כחיוניות והכרחיות להם, בהשוואה לבני המילניום באזור EMEA (אירופה, מזה"ת ואפריקה), ויחס דומה קיים גם באשר לאפליקציות אבטחה. בנוסף, בני מילניום בעולם נוטים להוריד בממוצע בין 20 ל-25 אפליקציות מובייל לכל משתמש, כאשר באזור APAC 40% מפלח אוכלוסייה זה שילמו עבור עד 5 מהן, בהשוואה לכ-25% בקרב האוכלוסייה המקבילה באזור EMEA וצפון אמריקה.

עבור דור המילניום באזור APAC, אפליקציות מובייל אינן רק בגדר "נחמד שיש", אלא משאב הכרחי לחיי היומיום. צעירים באזור זה עסוקים בחיפוש מתמיד אחר אפליקציות חדשות שמחדשות, ובאופן מעודד עבור עסקים - מוכנים לשלם עבור אפליקציות שמספקות חוויה עם ערך.

בקנה מידה גלובלי, המחקר מצביע על פער ראוי לציון בשימוש שעושים בני מילניום באפליקציות סמארטפונים לעומת אפליקציות טאבלטים. אמנם צעירים משתמשים בטאבלטים בהיקף משמעותי, אולם הסמארטפון נותר המכשיר המועדף עליהם לצורך גישה לאפליקציות מובייל. לשם דוגמה, 61% מבני המילניום העלו תוכן מדיה באמצעות אפליקציית סמארטפון - שיעור שהוא כמעט כפול מאלה שעשו זאת באמצעות הטאבלט (35%). כאשר מדובר בהעברת כסף לחבר, 48% עשו זאת באמצעות אפליקציית סמארטפון לעומת 22% שפנו לאפליקציית טאבלט.

"אין ספק שכאשר מדובר באפליקציות טאבלטיש עוד מקום רב לחדשנות, והדבר נכון גם לאפליקציות עבור פאבלטים", אומר סוהאס אולייאר."חברות שירימו את הכפפה ימצאו עצמן בהמשך במיקום טוב להפיק תועלת משוק שעדיין לא הגיע לבשלות. עם זאת, אין לפתח אפליקציות עבור סמארטפוניםוטאבלטים בנפרד. רבים מבני המילניום מחזיקים מכשירים מרובי חיבורים, והציפייה היא שעסקים יספקו חווית אפליקציה איכותית ועקבית בכל המכשירים, אם הם רוצים להוסיף ערך ללקוחות".
 
 
Oracle Israel
חברת אורקל עוסקת במידע - אופן הניהול שלו, השימוש בו, שיתופו והגנתו. כבר שלושים שנה שאורקל, החברה הגדולה בעולם לתוכנה עסקית, מספקת תוכנה ושירותים המאפשרים לארגונים להפיק את המידע המדויק והמעודכן ביותר ממערכותיהם העסקיות. כיום יש לאורקל יותר מ- 275,000 לקוחות ב- 145 מדינות, ביניהם 98 מהחברות המדורגות ברשימת Fortune 100. בסיס הנתונים ...
Mobile  |  Oracle  |  Mobile Applications  |  Security  |  Cellular  |  Cloud Computing  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation