דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Aman Group
חדשות
KMS lighthouse מקבוצת אמן משיקה סדרת מוצרים חדשה לשיפור השירות ללקוח בארגונים
 
שחר בן עמי, מנכל KMS lighthouse מקבוצת אמן
שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן
מערכת ניהול הידע Lighthouse מגיעה כעת במגוון לטאבלט, לסמארטפון ולמרכז השירות ומציעה חיפוש פשוט המוביל לתוצאות בזמן קצר ביותר

רננה אשוח 11/01/15 | 11:25
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Aman Group
 
 
 
 
חברת KMS lighthouse מקבוצת אמן השיקה לאחרונה סדרת מוצרים חדשה כחלק מפתרון Lighthouse שמציע לחברות טלקום, בנקים ושאר ארגונים נותני שירות אפשרות להבניית הידע הארגוני בצורה פשוטה וקלה לשימוש על ידי נציגי השירות. פתרון Lighthouse זכה לפרסים בינלאומיים בשנה האחרונה, ביניהם פרס KM Promise מטעם המגזין הבינלאומי KMWorld וכן צויין ברשימת Cool Vendors לתחום ה-CRM של גרטנר.

"הפתרונות החדשים של Lighthouse באים לסייע לארגונים במכלול דרכי התקשורת שלהם מול הלקוחות, בין אם זה במרכזי השירות הטלפונים, האינטרנטים או הפרונטאליים," אמר שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן. "כעת, עם מגוון הפתרונות שאנו מציעים, KMS lighthouse עומדת בחזית מהפיכת הידע, בדרכנו להוביל ארגונים לעולם של Knowledge Driven Experiences."

מערכת ניהול הידע הרב-הערוצי, Lighthouse, מציגה כעת 4 סוגים שונים של פתרונות:
Lighthouse for Contact Centers: פתרון המותאם למסופי מחשב במרכזי שירות, המסייע לנותני השירות לטפל ביעילות בפניות טלפוניות של לקוחות ישירות משולחן העבודה שלהם, תוך קבלת תשובות ב-5 שניות בלבד.

Lighthouse Touch: אפליקציית טאבלט חדשה עבור מרכזי מכירה פרונטאליים, אשר פותחה בשיתוף פעולה עם מחלקת היישומים הפיננסים בקבוצת אמן, ומאפשרת לאנשי המכירות קבלת תשובות מהירות מאוד לכל שאילתה שיציגו הלקוחות. בעזרת Lighthouse Touch כל איש מכירות יכול להפוך למומחה בתחומו בעודו עומד מול לקוחות.

Lighthouse Engage: אפליקציית סמארטפון אשר הופכת כל עובד בארגון לשגריר, על ידי כך שהיא מספקת לו מידע נחוץ בכל זמן ובכל מקום. עם האפליקצייה החדשה יוכלו ארגונים לפנות ללקהלים חדשים, עם אנשי שטח וסוכני שירות.

Ask!Don't Search: מנוע חיפוש פשוט לשימוש המורכב על סרגל כלים באתרים ומאפשר לקהל הרחב להקליד מגוון רחב של שאלות ולקבל תשובות תוך רגעים ספורים, ללא צורך בחיפוש. גם השאלות והגם התשובות הינן בשפה טבעית ולא מצריכה מאמץ רב מצד הלקוח בכדי לאתר את המידע אותו הוא מבקש.

כאמור, בעזרת קו המוצרים החדש של KMS lighthouse יכולים כעת ארגונים לספק ללקוחותיהם את חוויית השירות מונעת הידע (Knowledge Driven Experience) הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר ובאופן פשוט.
 
Knowledge Management  |  Finance  |  CRM  |  Call Center  |  Banking  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
נדב ארבל נעם פרוימוביץ
אלי משה בנצי ברנדס
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation