דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  CA
חדשות
היחידות העסקיות ומחלקת המיחשוב מסתמנות כבנות ברית חשובות במעבר לשימוש במזהים מרשתות חברתיות (Social ID) ובמזהים קיימים של המשתמשים (BYOID)
 
מסקר חדש של מכון Ponemon Institute וחברת CA Technologies עולה כי השימוש במזהים קיימים של המשתמשים מניב יתרונות רבים, במיוחד במכשירים ניידים ובקרב משתמשי אינטרנט. עוד מצביע הסקר על צורך בשיפור האבטחה

יגאל גרסיה 22/09/14 | 04:31
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את CA
 
 
 
 
מסקר חדש עולה כי הן ביחידות העסקיות והן במחלקת המיחשוב מזהים את היתרונות שמניבים פרויקטים של שימוש במזהים קיימים של המשתמשים (BYOID - Bring Your Own Identity), כאשר מזהים מרשתות חברתיות או מזהים דיגיטליים משמשים לכניסה ליישומים. עם זאת, בשתי הקבוצות מסכימים כי יש לשפר את האבטחה כדי להגביר את האימוץ של מגמת BYOID. הדוח, שנושא את הכותרת The Identity Imperative for the Open Enterprise 2014 (חשיבות הזהות בארגון הפתוח 2014), בוצע על ידי מכון Ponemon Institute וחברת CA Technologies, ונבחנות בו הגישות של המשתמשים העסקיים ומחלקת המיחשוב למגמה של BYOID.

"במציאות הנוכחית, כאשר הכלכלה מבוססת על היישומים, הגישה ליישומים חייבת להיות פשוטה ומאובטחת. שימוש במזהים קיימים של המשתמשים הופך לחלופה פופולארית, שמציעה גישה פשוטה יותר. כך ניתן לצמצם את הצורך ביצירה של חשבונות חדשים לכל אתר, צורך שמרתיע את מי ששוקלים להירשם וגורם לנטישה של עגלות קניות" - אומר מייק דנינג, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי לאבטחה ב-CA Technologies. "אנו פועלים לשפר את האבטחה בשימוש במזהים קיימים של המשתמשים מבלי להגביר את הטרדה או המורכבות".

הדוח מעלה תובנות חשובות ביחס לשימוש במזהים קיימים של המשתמשים, וחושף את היקף האימוץ, את היתרונות כפי שהם נתפסים, את האופן בו נתפסות ספקיות הזהות ואת הדרכים שבהן ניתן להגביר את האימוץ של השימוש במזהים קיימים של המשתמשים.

המצב הנוכחי

יישום של מזהים קיימים של המשתמשים תוך שימוש במזהים מרשתות חברתיות נמצא עדיין בחיתוליו, אך זוכה לעניין רב, במיוחד בקרב אוכלוסיות של לקוחות ניידים ולקוחות שמשתמשים באינטרנט. עניין רב נרשם בשימוש במזהים קיימים של המשתמשים תוך שימוש במזהים מרשתות חברתיות דוגמת Facebook, LinkedIn או Yahoo, כאשר 50 אחוזים מאנשי המיחשוב, ו-63 אחוזים מהמשתמשים העסקיים, הביעו בו עניין גבוה או גבוה מאוד. לקוחות שהפעילות העסקית שלהם מתנהלת באינטרנט ובאמצעות מכשירים ניידים הביעו את העניין הרב ביותר בשימוש ממוקד בזהויות דיגיטליות, תוך שהם מאפילים על קבוצות אוכלוסייה אחרות ובהן מגייסי עובדים, מעסיקים, קבלנים וגמלאים.

היתרונות כפי שהם נתפסים

ניהול הזהות נתפס כנכס שתורם לצמיחה וכן כרכיב חשוב באבטחה. הן במחלקת המיחשוב והן ביחידות העסקיות מסכימים כי גורם חשוב לאימוץ של השימוש במזהים קיימים של המשתמשים

בארגון שלהם היה הרצון להשיג מזהים חזקים יותר וביטחון רב יותר כי המשתמש הוא אכן מי שהוא טוען (69 אחוזים ו-65 אחוזים, בהתאמה). עם זאת, משתמשים עסקיים ציינו כיתרון הגדול ביותר את היכולת ללכוד מאפיינים ביחס למשתמשים (95 אחוזים). נתונים אלה מעידים על התפתחות התפיסה של הזהות. היא אינה נתפסת עוד כאמצעי להגנה על נתונים בלבד, אלא כנכס יקר ערך שיכול לספק מידע המסייע להגדיל את ההכנסות ולשמר את הלקוחות.

דרכים להגברת האימוץ של השימוש במזהים קיימים של המשתמשים

התפתחויות נוספות באבטחה עשויות להגביר את האימוץ של השימוש במזהים קיימים של המשתמשים. מרבית המשיבים במחלקות המיחשוב וביחידות העסקיות ציינו כי "תהליכים של אימות זהות" יסייעו להגביר את האימוץ של השימוש במזהים קיימים של המשתמשים (72 אחוזים ו- 70 אחוזים, בהתאמה. יישום של מנגנונים לצמצום של סיכוני הונאה דורג גם הוא, על ידי שתי הקבוצות, כאחד משלושה הגורמים המובילים. מעניין לציין כי רק 27 אחוזים מהמשיבים מהיחידות העסקיות סבורים כי הסמכה רשמית של ספק הזהות חשובה מאוד או חיונית, בעוד שבמחלקות המיחשוב, שיעור הסבורים כי הסמכה רשמית של ספק הזהות חשובה מאוד או חיונית מגיע ל-59 אחוזים.

האופן בו נתפסות ספקיות הזהות

ספקיות הזהות המועדפות על המשיבים משתנות בהתאם לתנאים ולאזור. במענה לשאלה באיזה ספקית זהות מקרב הרשתות החברתיות יגלה הארגון את העניין הרב ביותר, דירגו המשיבים ממחלקות המיחשוב, בכל האזורים, את PayPal כספקית הזהות המועדפת. התשובות של המשתמשים העסקיים היו מגוונות יותר, אך Amazon גברה על PayPal ו-Microsoft. במענה לשאלה איזה ספקית זהות מקרב הרשתות החברתיות מועדפת על המשיבים כצרכנים פרטיים, הגיעה Google למקום הראשון, הן בקרב המשתמשים ממחלקת המיחשוב והן בקרב המשתמשים מהיחידות העסקיות.

"בבחינה כוללת של הגישות שנחשפו בסקר עולות שתי גישות ברורות ביחס לזהות" אמר ד"ר לארי פונמון, היו"ר והמייסד של מכון Ponemon Institute. "במחלקות המיחשוב ממשיכים לנקוט בגישות המסורתיות, אשר מבוססות על סיכונים ואבטחה, בכל הקשור לזהויות, בעוד שביחידות העסקיות נוקטים בגישה שמבוססת יותר על ערך, מנקודת מבט של לקוח. כדי להפיק את התועלת הרבה ביותר מכל פרויקט של שימוש במזהים קיימים של המשתמשים, חייבות שתי הקבוצות לפעול כבנות ברית על מנת להשיג צמיחה עסקית מאובטחת".

אודות הסקר

הסקר הוזמן על ידי CA Technologies ובוצע על ידי Ponemon Institute, מכון מחקר עצמאי המתמחה בפרטיות, הגנת נתונים ומדיניות של אבטחת מידע. הסקר נערך בקרב 3,115 אנשי מיחשוב ואנשי מקצוע עסקיים בצפון אמריקה, ברזיל, איטליה, בריטניה, גרמניה, צרפת, הודו ואוסטרליה. מאה אחוזים מהמשיבים היו מארגונים המעסיקים יותר מאלף עובדים. 75 אחוזים מהמשיבים היו מארגונים בעלי הכנסה שנתית של 500 מיליון דולרים ומעלה. הסקר הושלם בסוף יוני 2014.
 
Security  |  Social Network  |  Mobile  |  Data Security  |  Microsoft  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation