דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Wivo
חדשות
הגודל כן קובע?
 

שלט חוצות באיילון או פוסט בפייסבוק - מהי אסטרטגיית הפרסום האפקטיבית ביותר עבור העסק שלך. מתי בפעם האחרונה, הלכתם לחנות במטרה לקנות את החולצה שראיתם באחד משלטי החוצות הענקיים המתנוססים לכל אורך נתיבי איילון?

מורן סיגנר 14/09/14 | 11:27
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Wivo
 
 
 
 
כנראה, שיהיה יותר קל לשחזר מתי בפעם האחרונה הלכתם לרכוש חולצה חדשה בחנות אחרי שפשוט הקלקתם על מקש ה"לייק" בפייסבוק, שזיכה אתכם בקופון הנחה לאותה החולצה בדיוק...

ההשוואה הבסיסית הזאת בין שלט החוצות לבין פוסט פרסומי בפייסבוק היא אחת מאבני היסוד בהבניית התפיסה השיווקית החדשה. עולם הפרסום המקוון חוצה את הגבולות המסורתיים של המדיה ושואף להפוך לאסטרטגי ומדויק יותר, במטרה להעצים את המותגים הקיימים והחדשים בשוק.

עד לפני כמה שנים, קמפיין מוצלח לא כלל בהכרח את הזירה המקוונת, היום המצב שונה לחלוטין, אם השם של החברה שלכם לא עולה בתוצאות החיפוש של "גוגל" היא בגדר לא קיימת, גם בעולם הפיזי שמעבר למסך המחשב והסמארטפון.

שילוב של שלוש תכונות בסיסיות, מסביר בפשטות איך הפרסום באמצעות "המסך הקטן" מפיק תמורה גבוהה יותר עבור ההשקעה.

מידת החשיפה לקמפיין שלך הינה אחד מהמדדים החשובים ביותר בניתוח כל מהלך פרסומי. שלטי החוצות מציגים את המסר הפרסומי לכמות עצומה של אנשים מידי יום. נסו לאמוד את מספר האנשים שהולכים, נוהגים או חולפים על פני מודעת ענק אחת במשך דקה, שעה או יום שלם. תודו שאיבדתם את הספירה...

השאלה החשובה יותר היא האם ניתן לפלח את הקהל הזה? וכיצד ניתן לדעת אם הלקוחות בחנות, הגיעו בעקבות השלט על קולנוע לב בתל אביב או בגלל זה שנמצא בירידה לכביש 5? איך תדעו בוודאות שאלפי האנשים שחלפו על פני המודעה שלך הסתכלו על השלט במקום לדבר, לסמס או (חס וחלילה) לנהוג? אין באמת דרך לדעת מי הסתכל, מי הושפע ומי ביצע את פעולת הקנייה בעקבות החשיפה. לעומת זאת, הקטינו את השלט הגרנדיוזי ב2000% והכניסו אותו ל"פיד" של פייסבוק, הקליקו על מספר מקשים ותוך שניות תוכלו לענות על השאלה - כמה אנשים נחשפו למודעה שלי? הפרסום ברשת מספק את הנתונים המדויקים ביותר לגבי מידת החשיפה למודעה וההתנהגות הצרכנית של קהל היעד.

פרסום באינטרנט וברשתות החברתיות הוא מדיד ובאפשרותו לספק את המידע החיוני והרלוונטי ביותר לחברה שלכם. התעשייה הדינמית של ימינו מחייבת יכולת ניתוח נתונים. דו"חות, מדדים ומספרים מדוייקים מפיקים את הפילוח הנכון ביותר למותג במטרה להוביל את החברה שלכם בדרך הנכונה לקמפיין הטוב והאפקטיבי ביותר.. אז למה לא לעלות את הסיכוי לרווח מפרסום?

התמורה הגדולה ביותר של כלי המדידה ברשת לקמפיין שלכם היא פילוח נכון של קהל היעד. מה זה אומר בפועל? ניתוח הנתונים אונליין אשר מאפשר לכם לחשוף את זהותו של הלקוח האופטימלי. כתוצאה מכך תוכלו לשפר את התדמית של המותג שלכם, וללמוד כיצד פעילותו הצרכנית של הלקוח תוביל להעלאת הרווחים בחברה.
בסיכומו של הקמפיין ננתח את התוצאות מהפרסום המקוון והמסורתי, נסיק את המסקנות הרלוונטיות במטרה לבנות קמפיינים מוצלחים ורווחיים יותר. הכלים העומדים לרשותו של המפרסם ברשת מספקים לו את המדדים והנתונים הנדרשים כדי לקבוע - מה היתה האסטרטגיה הטובה ביותר עבור המותג - המסך הגדול או המסך הקטן?

כל חברה חולמת לראות את שם המותג שלה מנוסס לכל אורך מגדלי עזריאלי, אין ספק, שהפעילות השיווקית בזירה המסורתית חיונית להצלחת כל קמפיין, אך כשחקנית ספסל בלבד. קמפיין טוב ואפקטיבי יכלול שילוב של שתי האסטרטגיות כאשר המיקוד העיקרי הוא בזירה המקוונת. החשיפה העצומה למיליוני המשתמשים ברחבי הרשת, בשילוב פילוח נכון של קהלי יעד אסטרטגיים המציפים את הרשתות החברתיות והאתרים הגדולים, מספקים את המדדים הרלוונטיים לצורך התייעלות והתחדשות תמידית של המותג והחברה. פרסום מקוון מבטיח שהמותג שלך ישאר רלוונטי.

מאת: מורן סיגנר, מנהלת קמפיינים ומומחית תוכן, Wivo
 
Network  |  Social Network  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation