דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Yael Software
חדשות
שרותי בריאות כללית משיקה מערכת ניהול קשרי לקוחות ממוחשבת שתנהל את מאגר מבוטחיה
 
שרותי בריאות כללית
שרותי בריאות כללית
קבוצת יעל ניהלה וביצעה את הפרויקט במסגרתו עלתה לאויר מערכת CRM של סיבל שתנהל את המידע של כ- .54 מיליון מבוטחי הקופה , תהיה זמינה בכ - 1000 מתוך מרפאות הכללית ותשמש כ- 3500 משתמשים. היקפו של הפרויקט מוערך בעשרות מיליוני שקלים

יגאל גרסיה 26/05/14 | 03:07
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Yael Software
 
 
 
 
שרותי בריאות כללית העלתה לאחרונה לאויר את מערכת קשרי לקוחות הגדולה במדינה אשר מיועדת לנהל את מאגר המבוטחים שלה. קבוצת יעל ניהלה וביצעה את הפרויקט, במסגרתו הוטמעה טכנולוגיית SIEBEL CRM של חברת אורקל. המערכת תנהל את המידע של כ- .54 מיליון מבוטחי הקופה, תהיה זמינה בכ - 1000 מרפאות הכללית וכן תשמש כ- 3500 משתמשים. היקף הפרויקט, אשר החל בדצמבר 2011 והסתיים בימים אלה, מוערך בעשרות מיליוני שקלים.

המערכת שהוטמעה תשמש כמערכת ה- CRM המרכזית בשירותי בריאות כללית, תחליף כמה מערכות מקומיות הפרוסות בארגון ותתבסס על פתרון MDM של סיבל. המערכת מספקת תמונה מלאה ואמינה של נתוני המבוטחים בכל התקשרות בין הלקוחות לקופה ותאפשר לנהל את מאגר המבוטחים, הכולל את כלל נתוני הלקוחות של הקופה במערכת CRM ארגונית אחת רחבה.

בפרוייקט יוטמע מודול יעודי לטיוב ואיחוד מאגר הלקוחות Universal Customer Master - UCM) אשר יאפשר אינטגרציה מובנית למאגר והתמודדות עם ריבוי מידע ממקורות שונים. הפונקציונאליות המקיפה של UCM מאפשרת לארגון לנהל את המידע על הלקוחות לאורך כל מחזור חיי הלקוח, כולל: איתור הנתונים, סטנדרטיזציה ותיקון של שמות וכתובות, זיהוי ומיזוג של רשומות כפולות, העשרת פרופיל הלקוח, אכיפה של מדיניות וסיכונים והפצה של גרסת פרופיל לקוח אחת מהימנה למערכות התפעוליות.

שחר קורן, מנהל אגף אורקל בקבוצת יעל מוסר: " הפרויקט הינו פרויקט ה-CRM מהגדולים שבוצעו בשוק המקומי. במערכת הוטמעו תהליכי CRM מובנים של הקופה, זאת במטרה לתת שירות טוב ומקיף יותר ללקוחותיה. המערכת יושמה תוך שימוש במנחי ומעצבי UX לקבלת חווית משתמש יעילה ומהנה. אנו ממשיכים כעת להשלמת שלב ב' של הפרויקט במסגרתו נבצע את מעבר כל תהליכי עדכון הנתונים הדמוגרפים של המבוטחים למערכת. שלב זה צפוי להסתיים בשנת 2015."

יחיאל גפנר, ראש אגף מיחשוב ומערכות מידע בשירותי בריאות כללית, אומר: "מדובר בפרויקט אסטרטגי עבור הכללית. אנשי מערכות המידע בכללית ביצעו עם חברת יעל תהליך ארוך, מורכב ומקצועי ביותר שהסתיים בהצלחה בימים אלה. המערכת תשמש את המרפאות, בתי החולים ואת החברות הבנות של הכללית, דוגמת מערך ביטוחי המושלם. לדבריו, "מעצם היותנו ארגון הבריאות הציבורי השני בגודלו בעולם, המשרת למעלה מארבעה מיליון לקוחות ב 1,300 מרפאות קהילתיות וב-14 בתי חולים, ומונה יותר מ-40 אלף עובדים, חשוב לנו לקבל תמונה אחת כוללת על המטופלים בזמן קצר, כשהנתונים מגיעים ממערכות מידע שונות שפועלות במחשבים שונים ובאתרים שונים".
 
 
Yael Software
"יעל תכנה ומערכות" הינה חברת אינטגרציה ו- IT. החברה הוקמה בשנת 1963 וכיום נחשבת לאחת מחברות ה- System Integrators המובילות בישראל. לחברה ניסיון וידע רב בפיתוח, יישום והדרכה בסביבות שונות ובמתן מגוון פתרונות טכנולוגיים הנדרשים לארגון מקצה לקצה. קבוצת יעל מונה כ- 900 מהנדסי תוכנה, מנהלי פרויקטים ומנתחי מערכות, העוסקים בפיתוח תוכנה על פ...
CRM  |  HealthCare  |  Oracle  |  MDM  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation