דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Alternative
חדשות
בפיקוח על הבנקים בבנק ישראל עלתה לאוויר מערכת חדשה לטיפול בפניות ותלונות הציבור
 
בנק ישראל
בנק ישראל
חברת "אלטרנטיבה" נבחרה כיועץ טכנולוגי ואסטרטגי לפרויקט, וחברת "E4D סולושנס" - זכתה במכרז ליישומו בטכנולוגיית MSCRM

יגאל גרסיה 23/02/14 | 04:11
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Alternative
 
 
 
 
בפיקוח על הבנקים בבנק ישראל עלתה לאוויר בהצלחה מערכת טכנולוגית חדשה לניהול וטיפול בפניות ותלונות הציבור (לקוחות הבנקים וחברות כרטיסי האשראי).

מערכת הטכנולוגית החדשה הנה נדבך נוסף במהלך האסטרטגי הכולל של שיפור השירות של הפיקוח על הבנקים לציבור. בפרויקט השתתפו חטיבת הפיקוח על הבנקים וחטיבת טכנולוגיית המידע בבנק ישראל, חברת "אלטרנטיבה" נבחרה כיועץ טכנולוגי ואסטרטגי לפרויקט, וחברת "E4D סולושנס" - זכתה במכרז ליישומו בטכנולוגיית MSCRM

המערכת החדשה שפותחה ע"י חברת E4D, מבוססת על פלטפורמות פיתוח מבית חברת מיקרוסופט: Dynamics CRM, SharePoint, InfoPath. המערכת כוללת מנגנון של קליטת הפניות מהציבור הרחב בשלל ערוצים, תהליכי מיון והקצאה של הפניות לגורמים המטפלים, ניהול מסמכים ניהול ידע וממשקים לקליטת מידע מהתאגידים הבנקאיים, רכיבים של ניהול ידע ומנגנונים המאפשרים הפקת לקחים רוחבית.
הפיקוח על הבנקים מייחס חשיבות לטיפול בפניות ובתלונות מהציבור - לקוחות המערכת הבנקאית ולהפקת לקחים בדבר התנהלותה של המערכת הבנקאית ובדבר עמידתה בחוק וברגולציה.
לדברי מנכ"ל בנק ישראל, מר חזי כאלו, שיפור השירות לציבור הוא יעד כולל של בנק ישראל, והפרויקט שביצעו חטיבות הפיקוח על הבנקים וחטיבת טכנולוגית המידע, יחד עם החברות השותפות לפרויקט, הוא נדבך נוסף בהגשמת יעד זה.

"אלטרנטיבה" סייעה לפיקוח על הבנקים בגיבוש המטרות האסטרטגיות, אפיון התהליכים העסקיים ויעצה לו במהלך מימושו. צוות הפרויקט של אלטרנטיבה נוהל ע"י אלה מלמד. מנחם רוזנבלום, מנכ"ל משותף ויועץ מומחה חברת "אלטרנטיבה" אומר: "האתגר העיקרי בפרויקט היה לממש את האסטרטגיה של הבנק, תוך שמירה על כללי הרגולציה, מחד גיסא, ופתיחות למתודולוגיות שירות עדכניות, מאידך גיסא. המיקוד והתמיכה של הנהלת הבנק, כמו גם הצוות הפנימי בבנק אפשרו התמקדות בליבת הפרויקט הייחודי עד לעלייתו המוצלחת לאוויר".

אודליה סעדון קזז, מנהלת הפרויקט בחברת E4D: "המערכת עלתה לאוויר בהתאם ללוחות הזמנים והתקציב, הודות לשיתוף הפעולה בין צוות הפרויקט של בנק ישראל, חברת E4D אלטרנטיבה. במטרה להפחית סיכונים ולקצר זמני פיתוח שולבו בפרויקט רכיבים גנריים שפותחו על ידי E4D במטרה לשפר את חוויית המשתמש והפונקציונאליות של המערכת. רכיבים ייחודיים אלו פותחו כהרחבות נתמכות של פלטפורמת Microsoft Dynamics CRM ויכולים להשתלב בכל מערכת מבוססת Dynamics".
אודות היחידה לפניות הציבור בפיקוח על הבנקים

היחידה לפניות הציבור בפיקוח על הבנקים היא גוף, אובייקטיבי וניטראלי, אשר מורכב מעורכי דין, כלכלנים ורואי חשבון, המצויים היטב בתחום הבנקאי ומעניקים שירות לציבור. ניתן לפנות ליחידה בכל שאלה הבעיה שנוגעת להתנהלות הציבור עם בנקים וחברות לכרטיסי האשראי. היחידה בודקת את התלונות על פי קריטריונים משפטיים. אם התלונה נמצאת מוצדקת, ליחידה יש סמכות לדרוש מהבנק או מחברת כרטיסי האשראי לתקן את הליקוי. בשנת 2012 טיפלה היחידה ב-6,095 תלונות בכתב, ונתנה מענה גם לכ-16,400 פניות טלפוניות.
 
Banking  |  Microsoft Dynamics CRM  |  IT  |  Knowledge Management  |  DMS  |  SharePoint  |  Microsoft  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation