דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  SysAid
חדשות
ירמי בנג'ו שלמה חברה לביטוח: "ניתן לייעל את תהליכי העבודה ובמקביל לחסוך כסף לארגון בניהול מערך ה IT"
 
נציגי סיסאייד וקונסיסט בביקור בשלמה חברת לביטוח
בנג'ו סיפר שכאשר נרכשה מערכת ההלפ-דסק של SysAid, הוא לא ידע את הפוטנציאל הגלום בה. אולם עם הזמן הוא גילה כי ניתן לנהל דרכה את מכלול הסוגיות שעומדות לפני יחידת מחשוב ולא רק את נושא התמיכה.

יגאל גרסיה 11/02/14 | 10:45
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SysAid
 
 
 
 
כך אמר ירמי בנג'ו מנהל מערכות המידע של "שלמה חברה לביטוח", בעקבות ביקור שנערך השבוע במשרדי החברה.

בביקור נכחו נציגים בכירים בכירים מחברת SysAid (סיסאייד) - מובילה בתוכנות ההלפ-דסק. כמו כן השתתפו בביקור, נציגים מחברת 'קונסיסט מערכות' נציגת סיסאייד בישראל. "הסוד" לדברי בנג'ו טמון בניצול יעיל של מערכת ההלפ-דסק בארגון.

"מערכת ההלפ-דסק, עבור כל ארגון ובוודאי עבור ארגון כשלנו, אשר נמצא תחת פיקוח רגלוטורי, חייבת לתת הרבה יותר מקליטה ומעקב אחרי תקלות". מסביר בנג'ו. לדבריו, על המערכת לספק פתרון מקצה לקצה, כך שכל צורכי ה IT יקבלו מענה תחת שירות שולחני אחד.

בנג'ו סיפר שכאשר נרכשה מערכת ההלפ-דסק של SysAid, הוא לא ידע את הפוטנציאל הגלום בה. אולם עם הזמן הוא גילה כי ניתן לנהל דרכה את מכלול הסוגיות שעומדות לפני יחידת מחשוב ולא רק את נושא התמיכה.

בנג'ו מספק כמה דוגמאות, לאופן שבו מערכת ההלפ-דסק מאפשרת לו לנהל את הסוגיות השונות שעומדות לפני יחידת המחשוב של "שלמה חברה לביטוח". למשל, כלי הניהול של תהליכי פיתוח תוכנה, המאפשר פיתוח מקצה לקצה כולל הנפקת כל האישורים הדרושים (כגון: תיעוד, מדידה SLA וכו'), בהתאם לחוזר שהוציא הרגולטור על ניהול מערכות מידע בגופים מוסדיים.

דוגמא נוספת היא יצירה של תוכנית עבודה שנתית באמצעות מודול של ניהול פרויקטים. "באמצעות המערכת אני יכול לראות את לראות את סדרי הכסף התקציביים. אני יכול לקלוט מתחת לפרויקט ספציפי תהליכים, תקלות וגם משימות, כולם יגיעו למומחה הקצה".

"באמצעות מודל נוסף של תהליכי עבודה, אפשר להגדיר תהליך עסקי ולקדם אותו בכל פעם לגורם הבא שצריך לאשר. מודל נוסף הינו נהלי חברה, שהוא חשוב ביותר בארגון שנמצא תחת רגולציה הדוקה כשלרו. אם מערכת ההלפ-דסק מספקת לי מודול של נהלים, מדוע לרכוש בנפרד מערכת של ניהול נהלים? כך נחסך כסף רב לארגון".

משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקונסיסט מערכות אמר בעקבות הביקור, כי מאז נרכשה המערכת של סיסאייד על ידי "שלמה חברה לביטוח", קיים שיתוף פעולה מלא בין החברות, על מנת לאפשר מיצוי מלא של יכולות המערכת. אטיה ציין כי "העובדה שמחלקת מערכות המידע של 'שלמה חברה לביטוח' מנוהלת ברמת מקצועיות גבוהה, היה פקטור חיוני בהשגת המטרה, שתוצאותיה יעילות וחיסכון באחת מחברות הביטוח המובילות במדינה".

אטיה ציין כי את הפרויקט להטמעת מערכת SysAid ב"שלמה חברה לביטוח" הוביל שחר קציר, מנהל מוקד התמיכה ומנהל פרויקטים בכיר בחברת קונסיסט מערכות.
 
Helpdesk  |  Insurance  |  IT  |  Software  |  BPM  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
אלי משה אודי מוקדי
ברק רגב שמעון דיק
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation