דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  ServiceWise
חדשות
"זה עולה יותר לא לנסוע ל- Dreamforce - כנס הענק השנתי של Salesforce.com"
 
עינת צור שיין, מנכלית משותפת בחברת ServiceWise
ראיון עם עינת צור שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise.

רננה אשוח 16/10/13 | 04:16
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ServiceWise
 
 
 
 
בשנים האחרונות מדובר רבות על העולם העיסקי והוזכרה אף מגמה בשם "Business is Social" - מה זה אומר בשבילך?

הרמיזה היא באופן חזק ביותר לנושא הרשתות החברתיות וכמה כולם עושים עסקים דרכן.

הפרשנות שלי לאמירה הזאת היא מעט שונה, קצת יותר שמרנית:
אנחנו עושים עסקים עם אנשים. עסקים זה בעצם ענין סוציאלי!

באופן פורמלי , ההתקשרות היא דרך הארגונים: ארגון x מוכר מוצר או שירות y לארגון z. באופן מעשי, בעולם ה״שירותים המקצועיים״ אנחנו בוחרים ספק/שותף ע״פ האנשים שלו. האינטראקציה היא תמיד אנושית. הקשרים המקצועיים נשמרים בין האנשים ולא בין ארגונים.

אנחנו רואים את זה חזק מאוד בעסק כמו שלנו, הן כחברה שמוכרת שירותים מקצועיים והן בדיאלוג המתמיד עם הלקוחות שלנו על ההגדרה מהו לקוח: האם ההגדרה של ליד הוא אדם?חברה? גם וגם? אנחנו מוצאים את עצמינו עובדים עם אותם אנשים שעוברים מארגון לארגון.

יש לנו לא מעט אנשי קשר שכבר עברו 2-3 ארגונים בשנים האחרונות ובכל פעם מערבים אותנו בהטמעה המקומית. כשלקוחות שלנו מחפשים נותני שירות בתחומים שונים, הם פונים לחברים שלהם או לקולגות שלהם לשעבר וזו ההמלצה הכי משמעותית עבורם.

לא פחות חשוב! העובדים של הארגון שלנו, ServiceWise, הם הנכס הכי משמעותי של החברה. התרבות הארגונית החיובית שנוצרה כתולדה של איכות האנשים שעובדים בארגון, היא זאת שמאפשרת את הקשר החזק שאנחנו יוצרים עם הלקוחות שלנו.

מה אומר המסר של חברת Salesforce.com - Become a customer company ?

זה המסר המרכזי של חברת Salesforce.com ואף הרצאת הפתיחה של הכנס שלנו בשבוע הבא, אשר תועבר ע"י Chris Ciauri, סמנכ"ל מכירות בכיר מאוד בסניף הארופאי של החברה.

מנכ“ל חברת Salesforce.com מארק בניוף, הוכיח כי עבורו לשים את הלקוח במרכז אינו רק עוד סעיף או שורה בחזון החברה אלא הרבה יותר מזה. באירוע שקיימה החברה קרא בניוף לכל החברות להפוך ל - Customer Companies,או בעברית - “חברות לקוח“. אשר מחוברות וקשובות ללקוחות שלהן.

הטענה שלו היא כי יש לקשור את כלל הפעילויות סביב הלקוחות: מהנוכחות ברשתות החברתיות, דרך טכנולוגיות ה--Cloud וטכנולוגיית ה- Big Data ועד יצירת Ecosystem ופעיליות למען הקהילה.
לדעתי המסר לעיל ניתן לפרשנות נוספת ולכן אשמח להציג פרשנות משלי.

הפרשנות מתייחסת להגדרת לקוח כ״גורמים שיש לנו אינטראקציה איתם - אנחנו צריכים מהם משהו והם צריכים מאיתנו".

זה בהחלט לא רק לקוחות החברה ה"קלאסיים". אלה העובדים, המועמדים, הספקים, השותפים, רשת הקשרים המקצועית. אני מאמינה שככל שנמקד את קהל ה״לקוחות״ ונגדיר לעצמינו מטרות ויעדים באמצעות תהליך מסודר, נגיע להישגים.

אחת מהמציגות בכנס שיתקיים בשבוע הבא, היא דוברת במקצועה, שאמונה על התדמית של הארגון בה היא עובדת. התפיסה שלה היא שנציגי התקשורת (המסורתית והמדיה החדשה) הינם הלקוחות של הארגון שלה. הדוברת מנהלת את האינטראקציה הריאקטיבית והיזומה כתהליך מסודר ומנוטר. אנשיה של הדוברת אף נמדדים על כמות האינטראקציות החיוביות שהם יוצרים עם העיתונאים.

האבולוציה של התפיסה הזאת, היא שניתן באמצעות המערכת, לנהל התקשרויות בתהליך מסודר - הדוברת תדגים בכנס איך היא מנהלת יעדים לאנשיה, לדוגמה כמות הכתבות החיוביות שהתפרסמו בנוגע לארגון בזמן נתון.

דוגמה אחרת שיש לכך, היא ניהול הקשרים פנימה לתוך הארגון. בהנחה שגם עובדי החברה הם לקוחות של הארגון, ניתן באמצעות המערכת (ומנגנוני השיתוף שלה - צ׳אטר) לנהל תקשורת ענפה הכוללת פרסומים, פרגון לעובדים המגיעים להשגים, שיתוף ידע, ניהול תהליכי עבודה וכ״ו.

מה צפוי ב- Dreamforce הכנס השנתי של Salesforce.com בנובמבר השנה?

הכנס השנתי של Salesforce.com ייערך השנה באמצע נובמבר. בכנס שהתקיים בשנה שעברה היו 90,000 איש והשנה צפויים להגיע 130,000 (!). זהו כנס הטכנולוגיה הגדול בעולם ובו ישתתפו נציגים מ- ServiceWise כמו גם מארגוני לקוחות וארגונים של שותפים טכנולוגיים של Salesforce.com. אנקדוטה מענינת על ההערכות לכנס - לקראת אחד הכנסים הקודמים, פותחה מערכת המיוחדת לטובת ניהול הכנס (ובה יכול כל משתתף להרשם להרצאות השונות, ליצר אינטראקציה עם שאר המשתתפים, לעשות הזמנה למלון וכ"ו). המערכת מבוססת כמובן על הפלטפורמה Force.com. בדף הפתיחה של הכנס יש מחשבון שעוזר למתענינים לחשב את החזר ההוצאה (ROI) ואפילו תבנית של מכתב עזר לשכנוע הבוס לאשר למתענין/ת את הנסיעה. בקיצור המסר מטעם המארגנים "זה עולה יותר לא לנסוע ל Dreamforce"..
 
 
ServiceWise
ServiceWise הינה ספק ייעוץ מורשה של Salesforce.com, המתמחה בהטמעת פתרונות מבוססי מערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) של Salesforce.com, כמו גם בפיתוח אפליקציות עסקיות מבוססות פלטפורמת Force.com. מאז הקמתה, ServiceWise צברה נסיון עשיר במתן שירותים מקצועיים לפלטפורמת Salesforce.com. צוות אנשי המקצוע של החברה כולל יועצים, מנהלי פרויקטים, מיישמי...
Salesforce  |  Social Network  |  Cloud Computing  |  Network  |  Big Data  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation