דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  LivePerson
חדשות
T-mobile אוסטריה בחרה בלייבפרסון לשיפור עסקיה המקוונים באינטרנט
 
T-Mobile אוסטריה
T-Mobile אוסטריה
באמצעות יצירת קשר יזום ומשמעותי בזמן אמת, המפעיל הסלולרי האוסטרי מגדיל את ההכנסה הממוצעת למשתמש תוך הפחתת שיעור הנטישה.

יגאל גרסיה 03/10/13 | 08:32
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את LivePerson
 
 
 
 
חברת לייבפרסון, מתמחה בפתרונות אינטראקציה עם גולשים, הודיעה שחברת T-Mobile אוסטריה הטמיעה את הפתרון הדיגיטלי של לייבפרסון ליצירת קשר משמעותי עם לקוחות על מנת לתמוך באסטרטגיית ה-e-commerce של T-Mobile במדינה. המפעיל הסלולרי השני בגודלו באוסטריה בחר בפתרון של לייבפרסון על מנת להעלות את יחס ההמרה ולהקטין את שיעור הנטישה של הלקוחות.

T-Mobile אוסטריה בחרה בפתרונות הדיגיטליים של לייבפרסון ליצירת קשר משמעותי על מנת לתת מענה טוב יותר לדרישות הלקוחות במגזרים השונים בקרב כלל המותגים הנלווים. בכך החברה מאפשרת מענה לקהלי יעד שונים ומותגים שונים. לדוגמא, T-Mobile כמותג ידועה בטלפונים החכמים החדשניים שלה, השירותים והיישומים, בעוד המותג tele.ring משרת את אלו השואפים לקבל ערך רב יותר תמורת כספם. לאור מורכבות המוצרים וגיוון השירותים המוצעים, החברה נתקלה באתגרים כאשר נדרשה לספק ללקוחותיה באינטרנט מידע מפורט על מוצרים ולהיענות לפניותיהם בזמן אמת. עד עתה, אתר ה- e-commerce של החברה לא סיפק את האמצעים הדרושים ללקוחות כך שיוכלו לשאול שאלות או לחפש אחר סיוע מקוון כמענה לשאלות בנוגע למוצרים או שירותים. האתר סיפק תקשורת חד-כיוונית ואפשרויות מוגבלות להצעות אישיות מיוחדות ולתמיכה בזמן אמת בצורכי הלקוחות באינטרנט.

"לייבפרסון מאפשרת לנו לשפר את תוצאות ה-e-commerce שלנו באופן משמעותי", אמר ברנרד רת'מייר, מנהל פרוייקטים בתחום ה-e-commerce ב-T-Mobile אוסטריה. "היכולת לספק תמיכה ללקוחותינו באינטרנט ולענות על שאלות בעת הצורך תאפשר לנו לקיים שיחות מקוונות באופן קבוע, לשפר את שביעות רצון הלקוחות וליצור קשרים לטווח הרחוק עם לקוחות".

בעזרת מינוף הפתרונות של לייבפרסון ליצירת קשר משמעותי עם לקוחות, T-Mobile אוסטריה תוכל להעניק אפשרויות מרובות ליצירת קשרים עם לקוחות תוך שיפור שביעות רצונם. כמו כן, היכולת ליצור קשר אישי עם לקוחות מאפשרת לחברה לקיים מכירות הן של מוצרים ושירותים נלווים והן של מוצרים ושירותים נבחרים על-ידי סוכני מכירות בצ'אטים, דבר המוביל לערך הזמנות רב יותר ולהכנסה ממוצעת ללקוח גבוהה יותר.

יחס ההמרה באינטרנט באתרי e-commerce עלה באופן עקבי לאחרונה, עם שיעור המרה של עד 10% בשיחות צ'אט עם לקוחות פוטנציאליים. הסיוע ללקוחות בזמן אמת מאפשר ייעוץ ממוקד ומענה מיידי לפניות, ירידה בשיעור הנטישה, כמו גם ירידה בהחזרות מוצרים.

"יותר מ-8,500 חברות ברחבי העולם מסתמכות כיום על הפלטפורמה הדיגיטלית המשמעותית של לייבפרסון להעלאת יחס ההמרה ושיפור חווית המשתמש", אמר מייקל בומר, מנהל אזור מרכז אירופה בלייבפרסון. "בעזרת לייבפרסון, חברות יכולות ליצור קשר עם לקוחות בזמן הנכון ולספק סיוע משמעותי בערוץ המועדף עליהם - הן במדיה החברתית, במכשירים סלולריים, או באינטרנט. בעידן ה-e-commerce חברות יכולות רק לשמר לקוחות ולהמנע מתחרות בכך שהן מציעות ללקוחות שירות מגוון ואישי באינטרנט, זהה לזה שהם יקבלו מאיש מכירות בחנות".
 
Mobile  |  RT  |  Cellular  |  Social Network  |  Consultant  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation