דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  NICE
חדשות
מוסד פיננסי מוביל משתמש בפתרון NICE למניעת הונאות במוקדי שירות לקוחות על מנת להגן על הלקוחות ולצמצם הפסדי הונאה
 
השימוש בטכנולוגיית זיהוי קול ביומטרית מאפשר למוסד הפיננסי למקד את מאמציו ומשאביו באינטראקציות בסיכון גבוה

יגאל גרסיה 11/09/13 | 03:37
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את NICE
 
 
 
 
נייס, הודיעה היום כי מוסד פיננסי מוביל הטמיע את הפתרון של נייס למניעת הונאות במוקדי שירות לקוחות, כדי לאבטח בצורה טובה יותר את אחד ממוקדי שירות הלקוחות שלו מפני מתקשרים מתחזים. פתרון ייחודי זה, המבוסס על טכנולוגיית זיהוי קול ביומטרית, מאפשר לארגון לזהות מתחזים ולצמצם את ההפסדים הנגרמים מהונאות, וזאת מבלי להערים קשיים על לקוחות לגיטימיים תוך כדי מתן שירות.

תוצאות ההטמעה הציגו רמות דיוק גבוהות בזיהוי מתחזים, עם שיעורי התראות שווא נמוכים משמעותית בהשוואה לסטנדרטים המקובלים בתעשייה. המערכת מזהה שיחות של מתחזים על בסיס יומי וכתוצאה מכך חוסכת לארגון עשרות אלפי דולרים של הפסדים מהונאות בכל יום.

טכנולוגיית זיהוי הקול הביומטרית מאפשרת למוסד הפיננסי לזהות אינטראקציות עם מתחזים על פי חתימת הקול הייחודית של המתקשר. טכנולוגיה זו פותחה על מנת להתמודד עם התופעה ההולכת ומתרחבת של הונאות במוקדי שירות לקוחות, הנגרמות כתוצאה מהתקפות של מתחזים מתוחכמים המיומנים בשימוש במידע מרשתות חברתיות ובגניבת זהויות כדי לנסות ולהונות את נציגי שירות הלקוחות ולעקוף את השיטות המסורתיות לאימות זהות המתקשר.

פתרון נייס למניעת הונאות מורכב משני חלקים עיקריים, אשר משלימים אחד את השני ויוצרים פתרון הוליסטי אידאלי לבנקים ולאירגוניים פיננסיים: טכנולוגיית זיהוי קול ביומטרי וכלי לניהול אירועי סיכון של נייס אקטימייז.

פתרון נייס למניעת הונאות

» מזהה אינטראקציות עם מתחזים על פי חתימת הקול הייחודית של המתקשר
» משווה את כל האינטראקציות מול רשימת מעקב של חשודים הידועים כמתחזים
» מדרג את רמת הסיכון של כל אינטראקציה ויוצר התראות לאינטראקציות “בסיכון גבוה”
» מאפשר בדיקה נוספת לאירועים שזוהו כאירועים “בסיכון גבוה" באמצעות כלי לניהול אירועי סיכון של נייס אקטימייז. כלי זה מאחד מידע מכל מערכת ניטור קיימת ומשלב את כל ההתרעות בכלל הארגון - סניפים, כספומטים, אתרי אינטרנט של הארגון ומוקדי שירות לקוחות
» מפיק דוחות ניהול ורגולציה

ההתמקדות במתחזים פוטנציאליים באמצעות זיהוי קול ביומטרי מאפשרת למוסד הפיננסי לא רק לצמצם הפסדים מהונאות אלא גם להקצות משאבים ביעילות ולהקטין את עלויות התפעול, שכן רק אירוע בסיכון גבוה יצריך בדיקה נוספת. יתר על כן, יכולות איתור הונאות אלה אינן מערימות קשיים בשירות ללקוחות לגיטימיים, כגון שאילת שאלות אימות נוספות.

"הבחירה בנו על ידי אחד המוסדות הפיננסיים המובילים מדגישה את מעמדנו כחדשנים בתחום, הנובעת מהשילוב של ההתמחות שלנו במוקדי שירות לקוחות ושל החטיבה העסקית של נייס העוסקת בפשיעה פיננסית וציות לרגולציות (נייס אקטימייז)", אמר ברק עילם, נשיא נייס אמריקה. "ככל שיותר ויותר אירגונים מכירים בפגיעות מוקדי שירות הלקוחות מול המתחזים המתוחכמים, אנו מאמינים כי הביקוש לפתרון מניעת ההונאות שלנו, אשר משלב טכנולוגיות זיהוי הונאות רבות, ימשיך לגדול".

הפתרון של נייס משולב במלואו עם פלטפורמת ניהול האינטראקציות של נייס (NICE Interaction Management) הקיימות בארגון. בנוסף, הפתרון ממנף את פלטפורמת מניעת ההונאות של נייס (NICE Fraud Prevention), הכוללת יכולות ניתוח רב-שכבתיות והוא נועד לאפשר אינטגרציה רציפה ואחידה של טכנולוגיות עתידיות להשגת היכולות המקיפות ביותר לאיתור הונאות.
 
 
NICE
NICE הינה חברת היי-טק ישראלית גלובאלית מובילה בתחום התקשורת, המספקת פתרונות מתקדמים לארגונים עסקיים ולגופים ממשלתיים. כל זאת - תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לאיסוף נתוני אינטראקציות קול ווידאו ועיבודם למידע משמעותי המאפשר קבלת החלטות. נישה ייחודית זו מאפשרת ללקוחותינו למצות את הערך החבוי בסוגי האינטראקציות השונים, לצורך שיפור ביצועים עסקיים ות...
Finance  |  Testing  |  Social Network  |  Banking  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation