דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  IBM Israel
חדשות
יבמ חושפת תוכנה חדשה לניהול חוויית לקוח דיגיטאלית
 

יבמ מציגה חבילת תוכנה חדשה, המאפשרת לארגונים ליצור במהירות ולתפעל ביעילות סביבה מקיפה של חווית לקוח דיגיטאלית, על מנת לתקשר באופן יעיל עם לקוחות, עובדים ושותפים עסקיים.

רננה אשוח 30/07/13 | 09:39
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את IBM Israel
 
 
 
 
במסגרת מיזם המסחר החכם של יבמ, מאפשרת התוכנה החדשה למנהלים ועובדים בתחומי השיווק, המכירות, כוח האדם ושימור לקוחות - לייצר, לשתף ולהפיץ תכנים דיגיטאליים בתהליך מהיר ולהעמידם לשירות משתמשים בערוצי תקשורת ניידת ובמדיה חברתית. הכול - ללא צורך בכישורים מקצועיים וטכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, או קבלת עזרה מבחוץ.

ביבמ מסבירים כי הצמיחה המהירה בשימוש במכשירים ניידים, יישומים מקוונים, מדיה חברתית ומגמות במסחר האלקטרוני מולידים זן חדש של צרכן, הדורש מהעסק להעמיק את האינטראקציה המקוונת עימו, ולהאיץ את קבלת ההחלטות מבוססות הנתונים בתהליכי השיווק, המכירות, שירות הלקוחות ומשאבי האנוש.

על מנת להיענות לדרישות האלה, מאפשרת חבילת התוכנה של יבמ, Digital Experience, למנהלי שיווק, לספק ללקוחות את המידע הרלוונטי בכל רגע נתון, ולהציג בפניהם הצעות המבוססות על העדפותיהם האישיות - תוך ניהול התהליך במהירות וביעילות בערוצים דיגיטאליים ובכלי מובייל. כך, למשל, יכולים צוותי שיווק הפועלים בכנסים מקצועיים לפתח כלים לניהול ראיונות יעילים עם לקוחות, להציג שכבות מידע ובהן סרטים, אודיו וטקסטים ולפרסם את המידע הזה בערוצים חברתיים, כלי מובייל ובערוצים מקוונים.

יותר ויותר מנהלים בכירים בארגונים מכירים בצורך לספק חווית לקוח תפורה אישית, כדי לשפר את כושר התחרות בעולם הכלכלה הדיגיטאלית. על פי סקר של חברת הייעוץ פורסטר בקרב אנשי מקצוע בתחום שירות הלקוחות, יותר מ- 90% מצהירים כי שיפור השירות ללקוח עומד בצמרת סדרי העדיפויות של הארגון בו הם פועלים.

מנהלי משאבי אנוש יכולים להשתמש באותן טכנולוגיות על מנת לקשר בין עובדים חדשים ובין עובדים מנוסים המסוגלים לענות לשאלותיהם, ולשתף תובנות באופן המשפר ומאיץ את תהליך הקליטה של העובד החדש.

על מנת לענות לביקוש ההולך ומתרחב לשירותים דיגיטאליים, מגדירות חברות ברחבי העולם תפקיד חדש של "מנהל תחום הדיגיטל", המתמקד בפיתוח אסטרטגיות דיגיטאליות חוצות-ארגון, המכסות את כל תחומי הפעילות לרבות שיווק, פיתוח מוצרים, שירות לקוחות, ניהול משאבי אנוש וכן הלאה.

שיפור חוויית המשתמש הנייד: על פי דו"ח של מורגן סטנלי, 90% ממשתמשי המובייל מחזיקים במכשיר בהישג יד 100% מהזמן. התוכנה החדשה של יבמ מאפשרת למנהלי שיווק ואנשי הצוות שלהם לתכנן במהירות אפליקציית מובייל אחת הניתנת להפעלה על גבי מגוון רחב של מכשירים ומערכות הפעלה - תוך הבטחת אחידות בחוויית המשתמש ושמירה על נוכחות המותג, גם בעת מעבר של הלקוח ממכשיר קצה אחד למשנהו. טכנולוגיית חוויית הלקוח של יבמ מאפשרת לאנשי מקצוע בתחום המסחר האלקטרוני ושירות הלקוחות להעריך במהירות את איכות חוויית הלקוח ולטפל בנקודות הבעייתיות העלולות להוביל לנטישת האתר.

ניתוח אנליטי ואופטימיזציה: 84% מהעסקים משלבים כיום כלי ניתוח אנליטי במסגרת סביבת החוויה הדיגיטאלית שלהם. באמצעות יכולות אנליטיות, מסוגלים אנשי שיווק ושירות לקוחות לנתח את פעילות הלקוחות בערוץ נתון, דוגמת מכשיר נייד או עמוד Web. החתכים הייחודיים האלה עשויים להיות משמעותיים בניתוח התנהלות הלקוח לרוחב מכלול הערוצים ובכל זמן, לסייע בזיהוי דפוסים ולאפשר להתאים תוכניות ומוצרים על בסיס תובנות המופקות מהנתונים האלה - בדרך לניצחון בתחרות על הלקוח.

יצירת מדיה למכלול ערוצים: צריכת הווידיאו הדיגיטאלי ממשיכה לעלות במהירות, ועסקים חייבים להיענות למגמות החדשות. תוכנת חוויית הלקוח הדיגיטאלית של יבמ מאפשרת לעובדים חסרי רקע טכני ליצור במהירות ובקלות תכני וידיאו בהם ניתן לצפות באתר החברה, ממכשירים ניידים או מטבלטים, כמו גם מאתרי רשת חברתית.

אינטראקציה חברתית: יבמ מציעה שילוב מובנה ומוכן לעבודה מיידית של פלטפורמת העסקים החברתיים שלה, באופן המאפשר לחברות לשלב את החוויה החברתית אל תוך הפורטל או אתר הרשת החברתית בו היא פעילה, דוגמת פייסבוק, לינקדאין או טוויטר. כך, יכולים לקוחות ועובדי החברה לתקשר זה עם זה ביעילות. באמצעות ניתוח אנליטי של תכנים ברשתות חברתיות, יכולים צוותי העבודה בחברה למדוד ולהעריך את עמדת הלקוחות והעובדים לגבי מותגים, מוצרים או חוויית שירות - ולפעול על בסיס הנתונים האלה.
 
 
IBM Israel
יבמ מובילה את תחום טכנולוגיית המידע מעל 100 שנה. החברה פועלת בתחומי השירותים והייעוץ, החומרה והתוכנה, מפעילה מערך מחקר ופיתוח מתקדם ומספקת שירותי מימון ללקוחותיה ולשותפיה לעסקים. יבמ מעסיקה יותר מ- 433,000 עובדים ופעילה ב- 170 מדינות ברחבי העולם. לחברה גם שורה ארוכה של שיתופי פעולה עם חברות ועסקים המפיצים את מוצריה ומציעים פתרונות משלה...
Mobile  |  Software  |  Social Network  |  Video  |  Consultant  |  Human Resource Management  |  Mobile Applications  |  Audio  |  DB  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation