דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Blat Lapidot
חדשות
Blat Lapidot תציע פתרונות מובייל מבית Salesforce.com עבור גופי ציבור וממשלה
 
מאיה קומרוב, מנכלית בלאט לפידות יישומים ארגוניים
הפתרונות יספקו לגופים ממשלתיים דרכים חדשות ליצירת קשר עם האזרחים

רננה אשוח 11/07/13 | 02:41
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Blat Lapidot
 
 
 
 
חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, שותפת זהב של Salesforce.com בישראל תציע פתרונות מובייל עבור ארגונים ממשלתיים וגופים ציבוריים אחרים, היוצרים דרכים חדשות ליצירת קשר עם האזרחים.

הפתרונות החדשים כוללים את Rapid Response 311, Mobile Communities for Government, Government Social Center ו-Platform Mobile Services for Government, שיאפשרו לגופים ממשלתיים ליצור קשר ולתת מענה לאזרחים, לקדם פרויקטים ולשפר את ההתקשרות עם ספקים ושותפים שונים מכל מכשיר ובכל ערוץ.

ה-Rapid response 311, המבוסס על אפליקצית שירות הלקוחות Service Cloud, מאפשר לגופים ציבוריים לספק שירות יעיל ואיכותי יותר, להגדיל את הפריון ולפתור פניות בצורה מהירה. האפליקציה מספקת גישה קלה ומהירה לכלל המידע הרלוונטי לתיק המטופל, ומכל ערוץ אפשרי - טלפון נייד, דוא"ל, אתר האינטרנט והרשתות החברתיות.
פתרון נוסף אותו תספק בלאט-לפידות הוא ה- Platform Mobile Services for Government, פלטפורמה המאפשרת בנייה, שילוב ופריסה של כל המידע הממשלתי והפיכתו לזמין מכל מכשיר. החל מאפליקציות יעילות ופריון אישיות ועד לאפליקציות ניהול פרויקטים, שירות, תקצוב ותיכנון פיננסי ברמת הארגון, פלטפורמה זו תאפשר לצוותי ה-IT להתרכז בפתרון בעיות ולא בניהול תשתית.

אפליקציית ה- Mobile Communities for Government מאפשרת יצירתן של קהילות חברתיות פרטיות ומאובטחות בהן ניתן לתקשר עם מחלקות אחרות, גופי ממשל שונים ואף ספקים חיצוניים. האפליקציה משלבת מאפייני רשת חברתית כגון פרופילים, ניוז-פיד, נושאים טרנדיים ומגמות, המלצות ומדידת השפעה, לצד מידע עסקי רלוונטי. פתרון זה מאפשר שיתוף פעולה רחב בין המשרדים השונים אשר יגדיל את הפריון, השקיפות והיעילות כלפי האזרחים.

Government Social Center המבוסס על פלטפורמת ניטור המדיה החברתיתSalesforce Marketing Cloud מאפשרת למשרדי הממשלה והציבור לשנות את הדרך בה הם מתקשרים עם האזרחים. הפלטפורמה מאפשרת יצירת קשר בזמן אמת בכל ערוץ בו נמצאים האזרחים, בין אם ברשתות החברתיות, באתר האינטרנט או במכשירים הניידים. פתרון זה מאפשר, למעשה, לאסוף תובנות ונתונים מתוך המדיה החברתית על מנת לבחון השפעות שינויי מדיניות בזמן אמת ולספק תגובה בהתאם.

מעל ל-500 סוכנויות ממשלתיות ומשרדי ציבור ברחבי העולם משתמשים בפתרונותיה המותאמים של Salesforce.com למגזר הציבורי, בהם בין השאר ה-FDA וה-GSA האמריקנים.

"משרדי ציבור רבים נאבקים כדי להתאים עצמם לסטנדרט השירות המקובל כיום, אל מול התקציבים הקטנים", אומרת מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים. "על מנת לעשות זאת עליהם לזנוח את מערכות ה-IT הישנות ולאמץ פתרונות ענן ומובייל שישפרו את היכולת שלהם לתקשר עם האזרחים. הפלטפורמות והאפליקציות אותן אנחנו מציעים מאפשרות שיפור איכות ומהירות השירות, אל מול חיסכון בעלויות, שתואמת את האגנדה של הממשלה החדשה".
 
Mobile  |  Salesforce  |  Social Network  |  Cloud Computing  |  RT  |  IT  |  Finance  |  Infrastructure  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation