דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
חדשות
אורקל משיקה גרסה חדשה - 15 Siebel CRM On Demand
 
במסגרת מעבר ליישומי Social CRM אורקל משיקה גרסה חדשה 15 Siebel CRM On Demand המהווה חלק משינוי מהותי של אורקל העוברת ליישומי CRM חברתיים

רננה אשוח 29/04/08 | 12:08
 
 
 
 
במסגרת מעבר ליישומי Social CRM אורקל משיקה גרסה חדשה 15 Siebel CRM On Demand המהווה חלק משינוי מהותי של אורקל העוברת ליישומי CRM חברתיים

אורקל משיקה גרסה חדשה, 15 Siebel CRM On Demand, המספקת שיפורים בתפוקת המשתמש עם יכולות חדשות של רשת חברתית, שיתוף פעולה ויכולות ניידות מתקדמות.
הגרסה החדשה משקפת את מחויבותה המתמשכת של אורקל לחדשנות בתחום ה-CRM ומציעה יכולות חדשות ורבות עוצמה של Social CRM, לרבות יכולות של רשת חברתית ושיתוף פעולה, המשפרות את תפוקת המשתמשים והארגון.

15 Siebel CRM On Demand מאפשר למשתמשים להגביר את האפקטיביות והפרודוקטיביות בעבודתם הודות ליישומי שיתוף פעולה ממוקדים וקלים לשימוש ההולכים "ומחכימים". על-ידי ניצול הבינה הקולקטיבית של הרשתות החברתיות והעבודה הנעשית בתוך החברה ומחוצה לה.
המשתמשים יכולים לקחת אובייקטים של Oracle CRM On Demand כגון לקוחות או אנשי קשר חשובים ולשלבם ביישומי הפורטל שלהם כגון iGoogle או My Yahoo! וכן לשבץ בקלות תוכן מיישומי ווב ו-RSS feeds אחרים. בדרך זו, המשתמשים יכולים להגיע תמיד למידע CRM מעודכן מבלי לצאת מהפורטל המועדף עליהם.

גישת CRM חברתי, מביאה את העולם הפונקציונאלי העשיר של Siebel לכל אחד מבעלי התפקידים בארגון, באופן הנוח והמתאים ביותר עבורו, ממש בדומה לשימוש ב- my Yahoo או ב- Face book.
הדבר נעשה על ידי שימוש בכלי WEB 2.0 מתקדמים המאפשרים גישה נוחה לנתונים מכל מקום תוך שילוב מובנה של כלי Oracle BI לקבלת מבט אנליטי ויישומי אינטרנט מוכרים ואינטואיטיביים כדוגמת RSS Feeds, YouTube, ופלטפורמות Social Network כדוגמת LinkedIn או Visible Path.

דני ניסני מנהל פתרונות CRM באורקל ישראל, "עם יותר מ- 4.7 מליון משתמשים יש לאורקל סיבל את הפונקציונאליות העשירה ביותר בעולם ה- ,CRM הן מבחינה ורטיקאלית והן מבחינת פונקציונאלית, משתמשים בארגון לא תמיד מעוניינים במסכים מורכבים ובגישה לכל הנתונים והתהליכים הקיימים. מתוך הבנת הצורך הזה בנתה אורקל ממשקי עבודה פשוטים וידידותיים מבוססי WEB 2.0 לניהול תהליכי קשרי הלקוחות.
גרסה 15 של Siebel CRM On Demand מהווה חלק משינוי מהותי של אורקל את יישומיה ליישומי CRM חברתיים.

אורקל למדה שאימוץ פתרון ה- CRM הוא נקודת מפתח להצלחת היישום. כך למשל נבנה ממשק ייעודי לניהול לידים והזדמנויות, לניהול קמפיינים שיווקיים, ולניהול הידע של אנשי המכירות.
פילוסופיית ה- CRM החברתי של אורקל מאפשרת למשתמשים גישה נוחה לתהליכי ה- CRM בממשק, ובאופן

המתאים להם: למשל, מתוך ה- Outlook, iGoogle, Widget Yahoo או מתוך ה- Blackberry. בכך ממנפת
אורקל את הניסיון העצום ואת עומק פתרונות ה- CRM שלה, ומוכיחה שוב שהיא בעלת יכולת התאמה לטכנולוגיות ולסטנדרטים המתקדמים ביותר שאותם דורשים משתמשי ה- CRM בעידן החדש.
 
Oracle  |  CRM  |  SCRM  |  Social Network  |  Web Application  |  BI  |  Mobile  |  Knowledge Management  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation