דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  ServiceWise
חדשות
לא פטפוט אלא שיא היעילות
 
אפליקציית ה- Chatter
אפליקציית ה- Chatter
אפליקציית ה- Chatter, אפליקציית שיתוף חברתי - מקצועי, מבוססת ענן, הדור הבא של הפורומים והמסנג'ר, שמסייעת לאנשי מקצוע ולחברות לעבוד טוב יותר ביחד.

 
 
 
 
כלי תקשורת ועבודה מקוונים מתאפיינים באבולוציה. היום מייל נראה כבר כאופציה כמעט אנכרוניסטית, וגם את המסנג'ר בקושי זוכרים. נדלג בזריזות על כמה אפליקציות שבאו בהמשך ונציין כי בדור הבא של מערכות שיתוף הידע והתקשורת המקוונות בארגונים בולטת אפליקציית ה- Chatter, כלי עדכני ונוח להצפת שאלות, להתייעצות ממוקדת ומהירה ולקידום נושאים בעבודה.

אז מהו ה- Chatter? מדובר למעשה באפליקציית שיתוף חברתי-מקצועי מבוססת ענן, הדור הבא של הפורומים והמסנג'ר, שמסייעת לאנשי מקצוע ולחברות לעבוד טוב יותר ביחד. למשל, במקום להוציא מייל עם שאלה בתפוצה רחבה, ניתן להעלות שאלה במנגנון ה- Chatter, שהופכת לנושא אליו מתייחסים בזמינות גבוהה פונים שונים שרלבנטיים לנושא או מתעניינים בו. מעלה השאלה יכול בצורה נוחה וידידותית לעבור בזריזות על כל התשובות ולהתרשם מה נכון לו להמשך העבודה. זו יכולה להיות שאלת תמחור, שיווק או כל סוגייה אחרת. ב- Chatter התשובות יהיו מקצועיות וממוקדות, ולא פחות חשוב - מרוכזות באיזור אחד, מה שמאוד נוח לשימוש.

ניתן להתייחס גם אל משתמשי ה- Chatter כאל קבוצת מיקוד, ולבדוק באמצעותם תגובות לרעיונות שונים. ניתן לשתף קבצים, אפילו קבצים גדולים שעלולים להיות כבדים כדואר אלקטרוני, וליהנות מההערות ומהתובנות של משתמשי ה- Chatter על הקובץ המופץ.

ניתן כמובן גם להמשיך ולעקוב אחר דיונים לאורך זמן, ולגלות כך רעיונות טובים, הערות חשובות, וככלל - טיפים שטובים לייעול העבודה. ניתן גם להשתמש בפלטפורמה הזאת כדי לתפור פתרונות לצרכים ייחודיים של לקוחות, בזמן קצר, תוך הסתייעות במוחותיהם היצירתיים של משתמשי ה- Chatter, בין אם הם נמצאים בחדר הסמוך ובין אם מעבר לים. ולא פחות חשוב - התוכן ניתן לחיפוש!

והצימוק לאחר פריסת כל היתרונות הללו, הוא שמשתמשי ה- Chatter כבר דיווחו על הפחתה של כ- 27% בצורך בפגישות ובמצגות בעקבות שימוש בכלי היעיל הזה.

מאת: עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת סרוויס ווייז
 
 
ServiceWise
ServiceWise הינה ספק ייעוץ מורשה של Salesforce.com, המתמחה בהטמעת פתרונות מבוססי מערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) של Salesforce.com, כמו גם בפיתוח אפליקציות עסקיות מבוססות פלטפורמת Force.com. מאז הקמתה, ServiceWise צברה נסיון עשיר במתן שירותים מקצועיים לפלטפורמת Salesforce.com. צוות אנשי המקצוע של החברה כולל יועצים, מנהלי פרויקטים, מיישמי...
Cloud Computing  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation