דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  BumpYard
חדשות
BumpYard נבחרה להקים מוקדי שירות לקוחות ברשת החברתית
 
חברת BumpYard מקבוצת eWave
חברת BumpYard מקבוצת eWave
אלי ישראלוב, מנכ"ל משותף ב- BumpYard אומר כי יותר ויותר ארגונים מבינים כי לקוחותיהם מצפים מהם לתת מענה בנושאי שירות, תמיכה, ייעוץ ומכירות גם בפייסבוק. תפעול מוקדי שירות לקוחות בפייסבוק הנו זול ומשתלם יותר גם עבור הארגונים עצמם.

יגאל גרסיה 11/02/13 | 01:14
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את BumpYard
 
 
 
 
חברת BumpYard מקבוצת eWave, ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים לניהול נוכחות הארגון ברשתות החברתיות, נבחרה להקים מוקדי שירות לקוחות בפייסבוק, שיתבססו על המוצר החדש שלה לתחום, BumpYard Social CRM. ההיקף הכספי של כלל הפרויקטים נאמד בקרוב למיליון ש"ח.

BumpYard נבחרה לפתח את מערכת שירות הלקוחות בפייסבוק של סופר-פארם, המחזיקה בדף העסקי השני בפופולריות שלו בישראל (אחרי קסטרו, עם יותר מ- 375 אלף "לייקים"). בנוסף, היא נבחרה להטמיע פתרונות דומים עבור YES, עיריית הוד השרון ולקוחות נוספים. BumpYard אף פיתחה את אפליקציית שירות הלקוחות של אורנג', שעלתה לאוויר לאחרונה.

הפרויקטים יתבססו על הפלטפורמה של BumpYard לניהול מכירות ושירות לקוחות בפייסבוק, וכולם יכללו אינטגרציה למערכות התפעוליות של הארגונים. הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת מעקב וניתוב חכם של פניות בין מוקדני ה- Call Center, ומנהלת את העבודה בדיוק כפי שנהוג במערכות ה- CRM הקלאסיות. כך הארגונים יכולים לספק שירות ללקוחותיהם ב"סביבתם הטבעית", באופן מסודר ותוך שימוש ביתרונות המדיה החברתית.

אלי ישראלוב, מנכ"ל משותף ב- BumpYard מקבוצת eWave, אומר כי יותר ויותר ארגונים מבינים כי לקוחותיהם מצפים מהם לתת מענה בנושאי שירות, תמיכה, ייעוץ ומכירות גם בפייסבוק. תפעול מוקדי שירות לקוחות בפייסבוק הנו זול ומשתלם יותר גם עבור הארגונים עצמם. לדבריו, טיפול שטחי בנושא גורם לאיבוד פוטנציאל מכירות, לשירות לקוי ול"זיהום" הקיר של הארגון בטענות ומענות. ישראלוב מוסיף כי המוקדים בפייסבוק מנוהלים לרוב על ידי צוותים ייעודיים של הארגונים, ומניסיונו הלקוחות כמעט תמיד מקבלים שירות יעיל יותר בפייסבוק מאשר במדיות אחרות.
 
Social Network  |  Consultant  |  SCRM  |  CRM  |  Call Center  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation