דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Incentives Solutions
חדשות
טל פרנק, מנכ"ל משותף Incentives Solutions: "בניהול נכון של תגמול ותמריצים יגדיל הארגון את מכירותיו גם בזמן מיתון"
 
טל פרנק, מנכל משותף Incentives Solutions
טל פרנק, מנכ"ל משותף Incentives Solutions
טל פרנק, מנכ"ל משותף Incentives Solutions: "היום הכל דינאמי ומשתנה ללא הרף: היעדים, המוצרים, הלקוחות. המערכת עוזרת להשתנות בהתאם, לעמוד בקצב השוק וליצור יתרון תחרותי. כך שכמתרחשים שינויים, נדע לשמור את איש המכירות והשירות ממוקדים ביעדיהם החדשים, תוך כדי תנועה".

מערכת ידעטק 05/02/13 | 05:04
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Incentives Solutions
 
 
 
 
מערכת לניהול תגמול ותמריצים לנציגי מכירה, פרי פיתוחה של Incentives Solutions, היתה מבין המערכות שזיכו את קופ"ח כללית מושלם בפרס מצטייני המחשוב ל-2012. ריאיון עם טל פרנק, מנכ"ל משותף ב- Incentives Solutions.

ידעטק: מהי מערכת לניהול מדידת ביצועים ותמריצים? האם באמת יכול כל ארגון לסייע לעובדיו להרוויח יותר וגם לייצר הכנסות נוספות לעצמו?

בהחלט כן! זהו אתגר בר השגה ע"י המערכת המאפשרת לארגון להציב יעדים פרטניים לכל עובד או סוכן חיצוני; במכירות, בשירות לקוחות ובשרשרת האספקה. יתרה מכך, המערכת נותנה את ההגה לכל עובד ומנהל, לכוון להגדלת הכנסות, לשפר ביצועים, וכתוצאה מכך להרוויח יותר, וכך כמובן שגם הארגון מוכר ומרוויח יותר. המערכת מאפשרת להשיג מעקב יומיומי ושוטף אחר התקדמות היעדים גם ע"י העובד עצמו, כש"הבשורה הגדולה" שלנו היא שקיפות התמריץ האפשרי מראש, כחלק מתפיסת התגמול והשגת היעדים של הארגון.

היום הכל דינאמי ומשתנה ללא הרף: היעדים, המוצרים, הלקוחות. המערכת עוזרת להשתנות בהתאם, לעמוד בקצב השוק וליצור יתרון תחרותי. כך שכמתרחשים שינויים, נדע לשמור את איש המכירות והשירות ממוקדים ביעדיהם החדשים, תוך כדי תנועה. המערכת מדרבנת את העוסקים במלאכה להתמקד במה שחשוב נכון להיום.

ידעטק: ספר על הפרוייקט בקופ"ח כללית

כללית מושלם, ספקית שירותי רפואה משלימים מהגדולים בישראל, מציעה מגוון שלם של שירותים כאשר לכל אחד מהם יש תמחיר משלו בנוגע לרווחיות ופרמטרים כלכליים. הסביבה דינאמית ומורכבת שכן השירות ללקוח צריך להינתן על ציר הזמן...
הקופה חיפשה מערכת שמסוגלת למקד את העובדים בהתאם למנעד השירותים הקיים, תוך מעקב אחר מימוש היעדים והפיכתם למכירות איכותיות ולאורך זמן. לשם כך נדרשה מערכת מתוחכמת שתאפשר מדידת ביצועי מאות העובדים הפרוסים בכל הארץ, תוך שקיפות עמידה ביעדים לכל עובד בכל זמן, ברמת כל מוצר, כולל התמריצים להם הוא זכאי בכל זמן במהלך החודש, מה שמאפשר לו להרוויח מעבר ליעד.

עד ליישום המערכת של Incentives Solutions, התנהלה מחלקת האנליסטים של הכללית ע"ג גיליונות אקסל (!) כדי לבצע אנליזות וסימולציות בנוגע לעמידה ביעדים ומשמעות התמריצים. מדובר בעבודה סיזיפית, עם הרבה לילות לבנים, בירורים אין ספור עם גורמים שונים וכנגזרת מכל זה, טעויות אנוש בלתי נמנעות.
המערכת מספקת למחלקה כלים מתוחכמים כך שעבודתם הופכת יותר ניהולית ופחות תפעולית ומאפשרת התייעלות וחסכון. העבודה באקסל יותרה לחלוטין. היום השטח חשוף למערכת בצורה נקייה ומיידית.

ידעטק: תאר תרחיש של בעל תפקיד שיושב מול גיליונות אקסל וחושב: למה אני צריך להרים טלפון ל-Incentives Solutions?

התרחיש נכון למספר בעלי תפקידים בארגון.
סמנכ"ל הכספים שמביט בגיליונות האקסל וקשה לו, או שאינו יודע מי קיבל, כמה ולמה. מתוך האקסלים האינסופיים והוא אינו יכול לרדת לרזולוציה פרטנית ולקשור בין סיבה לתוצאה. גם יכולת הבקרה שלו לוקה בחסר.
סמנכ"ל מכירות או שירות הפועל עפ"י תוכנית עבודה שנתית וקמפיינים עונתיים. החשוב ביותר עבורו הוא להניע את העובדים הפנימיים והסוכנים החיצוניים בשוטף. אין מה לחכות לסוף החודש או הרבעון כדי לתקן ולשנות. צריך להניע את העובדים בזמן אמת, באופן שוטף ובונה. המערכת מאפשרת לתקשר עם העובד ברמה המיידית, להניע אותו לפעולה ולהבהיר לו מה יוצא לו מזה. המיידיות ביכולת למדוד את אחוזי העמידה ביעד, כמו גם להעביר נתונים לעובד ולסייע בידו לשפר את ביצועיו בו ביום, קריטית למקסום הביצועים.

מנמ"ר - בהיעדר המערכת שלנו, המנמ"ר מוצא עצמו בדילמה: להתעלם מכך שהארגון "פיתח" מערכת מבוססת אקסלים ופעולות ידניות לא מבוקרות לנושאים כספיים של תמריצים ויעדים, או לחלופין להתמודד ולסייע? ואז הוא מוצא עצמו מול שינויים בלתי פוסקים במדיניות היעדים והתמריצים- שינויים שבהעדר מערכת גמישה וייעודית מחייבת את מעורבות אנשי הפיתוח שלו אינטנסיבית.

סמנכ"ל משאבי אנוש - ההון האנושי הוא אחד מהנכסים הגדולים של הארגון שמשקיע זמן רב לקלוט את הטובים, לשמר את המצויינים ולהמריצם הלאה.

כולם כאחד חשופים לאי סדרים משמעותיים הנובעים מטעויות אנוש שתמיד יקרו בעבודה באקסל. נוסיף לכך את העובדה שלעיתים מנהלים ברמות שונות לוקחים החלטות ספוראדיות שלא תמיד תואמות את מדיניות. המערכת תמנע כל אלה.

ידעטק: מה החוזק של אינסנטיבס סולושנס בשוק המקומי?

אנו חברה ייעודית לנושא זה בלבד. כל המשאבים שלנו מופנים כדי ליצור ערך ללקוחותינו ולהעלאת ערך העובד וניהול תמריצים. אנו גאים בניסיון מצרפי של מאות שנות ניסיון ותוך פרק זמן קצר מסוגלים לתת משוב לארגון כיצד לנהל את התוכניות שלו. כל דרישה מקצועית מקבלת מענה במסגרת גוף המחקר והפיתוח שלנו, כולם כאחד נמצאים במרכז בישראל. אנחנו כחול לבן.

ידעטק: שתף אותנו בכמה מן הפרוייקטים של החברה בשוק הישראלי

אנו גאים בפרוייקטים ברפאל, ישראכרט, כלמוביל, כללית מושלם, חברת הביטוח מנורה, Yes ועוד.

ידעטק: קצת על הפעילות שלכם בשוקי חו"ל?

החברה פעילה מאד בשוק הבינלאומי בקרב חברות טלקום ומוצרי צריכה. הפוטנציאל בשוק הבינלאומי רב, מה גם שהחברות, באופן טבעי, גדולות יותר מאשר בישראל.

ידעטק: 2012 היתה מצויינת. מה אתה צופה לכם 2013?

ב-2012 הרחבנו הפעילות ב-40%, בין היתר בעזרת שירות הענן ללקוחותינו בארץ ובחו"ל. נבחרנו פעמיים ע"י גרטנר כחברה המבטיחה בתחום. הפרוייקט שלנו זכה בתחרות מצטייני המחשוב, שיפרנו תהליכים משמעותיים במערכת לטובת משתמשי הקצה. ב-2013 השירות בענן יתרחב ויאפשר ליותר לקוחות ליישם את המערכת. נתרכז בהמשך פיתוח המוצר למינוף תפיסת ה-Social בארגון. אני צופה כי בעקבות המיתון חברות יחפשו דרכים להתייעלות תפעולית ושיפור ביצועים במכירות ובשירות כדי למקסם משאבים ולשפר רווחיות. דווקא בתקופת מיתון שמירת המצויינים והנעתם לפעולה הופכת להיות חשובה יותר עבור ארגונים. המערכת מאפשרת להגדיל מכירות גם בזמן מיתון וזה אחד מיתרונותיה. הצפי הוא להמשך גידול בקצב הנוכחי של 40% בפעילות החברה שלנו.

ידעטק: לסיכום, קצת על החזון שלך?

תשובה: אינסנטיבס סולושנס תהפוך, בזכות חיוניות המוצר, להיות הגדולה והמובילה בעולם בתחום הנעת עובדים וארגונים לתוצאות עסקיות טובות יותר. זה יקרה בעיקר ע"י המשך פיתוח המוצר ויישומו בסביבת המשאב האנושי, הפנימי בארגון או הסוכנים ברשת ההפצה והשירות. ב-2013 תחום ה-Social Networks יתפתח ויהיה מאד משמעותי. כבר היום אנו עובדים על פרמטרים שימנפו את התחרותיות ויביאו להגדלת היעדים והשגתם, כמו גם הוקרת המצויינות כערך בעל תפוקה.
 
Cloud Computing  |  Insurance  |  RT  |  Network  |  Medical  |  Social Network  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation