דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Tvuna-Millenium
חדשות
Tvuna-Millenium הקימה מערכת לניהול ידע בביה"ח רמב"ם
 
ביהח רמבם
ביה"ח רמב"ם
היקף הפרוייקט נאמד בכ- 350 אלף שקל. משך החפיפה של עובדים חדשים התקצר מחודשיים לשבועיים.

יגאל גרסיה 25/12/12 | 01:28
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Tvuna-Millenium
 
 
 
 
תבונה-מילניום מקבוצת SQLink, הקימה מערכת לניהול ידע עבור מרכז מידע וזימון תורים בביה"ח רמב"ם בחיפה, בהיקף כספי הנאמד בכ- 350 אלף שקל.

בביה"ח רמב"ם, שהיה בין בתי החולים הראשונים בארץ שהקימו מרכז מידע למטופלים כבר בשנת 2001, הוחלט לרכז תחת פעילות המוקד גם את נושא זימון התורים בהדרגה עבור כל בית החולים. נכון להיום מרכז מידע מטפל בכ- 16,000 פניות טלפוניות בחודש המבקשות לזמן תור לכ- 90 מכונים, מרפאות ויחידות ולכ- 400 יומנים. היקפן הרחב של הפניות ושל התחומים השונים, העלה את הצורך במערכת שתרכז את המידע הרב ותאפשר לנציגות להגיע לידע הנדרש במהירות ובאיכות גבוהה.

מערכת ניהול הידע פותחה על תשתית SharePoint 2010 מבית מיקרוסופט, ופועלת בממשק עם מערכת הנמ"ר (SAP ניהול קבלת חולים) של משרד הבריאות. המערכת מאפשרת ל-15 המזכירות הרפואיות במוקד לזמן תורים בשיטות חיפוש מתקדמות ובכך לייעל ולשפר את השירות ללקוחות.

תהליך זימון התורים כולל את בחינת כל הנתונים הנדרשים בטרם קביעת התור: אימות נתונים אישיים, השלמת פרופיל המטופל, ביקורים היסטוריים בביה"ח, זימונים עתידיים, עדכון יומני הרופאים וכן יידוע המטופל בצורך להביא בדיקות מעבדה והתחייבות כספית - כל מרפאה על פי צרכיה. זימון התורים נעשה תוך התייחסות לאירועים נוספים של המטופל ובחינת צרכיו הכוללים. השלב האחרון כולל עדכון נתונים אודות הלקוח, הנחיות 'עשה ואל תעשה' למטופלים לקראת הבדיקה או הטיפול, ותסריטי שיחה שונים בהתאם לבדיקות ולהליכים שהמטופל מזמין. בסיום התהליך מועברים הנתונים למערכת הנמ"ר.

"בטרם תחילת הפרוייקט קבלנו החלטה אסטרטגית לפיה מערכת ניהול הידע לא תחליף את מערכת הנמ"ר אלא תשלים אותה", אמר עודד מאיר, מנהל השיווק של ביה"ח רמב"ם. "שיפור השירות ללקוח הוא ערך חשוב ומרכזי אצלנו. באמצעות המערכת החדשה שפיתחה תבונה-מילניום הצלחנו להשיג את מטרות המערכת: לתת שירות מקצועי ברמה גבוהה עם אחידות במידע המסופק על ידי כל נציגה, קיצור משך הכשרת נציגות חדשות והפחתת הטעויות בזימון. הפרויקט התבצע תוך שיתוף פעולה מלא בין אגף המחשוב של בית החולים, בראשותה של שרה צפריר, לבין מחלקת השיווק".

"כיום נציגי שירות חדשים שמשתלבים בעבודה, עוברים, הודות למערכת האינטואיטיבית, שבועיים של חפיפה במקום חודשיים כפי שהיה נהוג בעבר", הוסיף מאיר. "הצוות המקצועי של תבונה-מילניום סייע לנו רבות גם בתהליך האפיון המורכב ועבד בשיתוף פעולה מלא ומוצלח עם יחידת המחשב בביה"ח. עובדי תבונה-מילניום גילו מקצועיות רבה, גישה שירותית, מעורבות ואכפתיות".

לדברי ארז רוגובסקי, סמנכ"ל לפיתוח עסקי בתבונה-מילניום: "האתגר המרכזי שעמד בפנינו היה להקים מערכת ניהול ידע חכמה, אשר תזהה את המכנה המשותף בין התהליכים במגוון מרפאות גדול ובתחומי העיסוק השונים בביה"ח, ותאפשר למוקדנים לעשות שימוש מושכל במידע המוצג בפניהם. שיתוף הפעולה עם צוות מוקד המידע וגורמי המחשוב השונים ראוי לציון מיוחד וסייע להביא את הפרויקט להישגים מיוחדים".
 
Knowledge Management  |  Testing  |  Microsoft  |  HealthCare  |  SAP  |  Infrastructure  |  Medical  |  SharePoint  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק עילם ברק רגב
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation