דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  SysAid
חדשות
צל"ש ל SysAid הישראלית על פתרון ה- Help Desk
 
עופר שקד, מנכל קונסיסט מערכות
עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות
SysAid תוכנת ההלפ-דסק הישראלית הפופולארית, המיוצגת בישראל על ידי קונסיסט מערכות זכתה בהסמכה היוקרתית של Pink Elephant.

רננה אשוח 07/11/12 | 04:26
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SysAid
 
 
 
 
SysAid, תוכנת ההלפ-דסק הפופולארית, המיוצגת בלעדית בישראל ע"י קונסיסט מערכות, זכתה בהסמכת ITIL V3-Best Practice מ- Pink Elephant, והיא מחברות התוכנה הישראליות הבודדות שזכו להסמכה זאת.

Pink Elephant הינה חברת הייעוץ המובילה בעולם לנושא ניהול שירותי IT, והיא ייסדה את מערך ההסמכות הבינלאומי, שהוא בבחינת "חותמת איכות" עבור חבילות תוכנה התומכות במתודולוגיית -ITIL.

על מנת להשיג את ההסמכה עברה SysAid סדרה של בדיקות בלתי תלויות על ידי Pink Elephant. במהלכן השיגה סיסאייד 100% הצלחה בסעיפי פונקציונאליות, אוטומציה ותמיכה. סער בינטר מנכ"ל SysAid טכנולוגיות אמר: "הסמכה זו היא הכרה במחויבות שלנו להציע פתרון מקצה לקצה התומך במתודולוגיית ITIL, תוך מתן פתרון עסקי משולב ומתואם".

פלטפורמת ה- ITSM המובילה של SysAid מספקת למנהלי IT את הגמישות לנהל ולתחזק את מערך התמיכה שלהם הן באמצעות מחשבים שולחניים והן באמצעות מכשירים ניידים, כולל טלפונים חכמים (Smart Phones) וטאבלטים.

משה אטיה מנהל מוצר SysAid בקונסיסט מערכות מסביר כי פונקציית ה MDM - Mobile Device Management של SysAid מאפשרת לארגון שליטה על כל המכשירים הסלולריים שלהם גישה למערכת ה IT. השימוש ב SysAid MDM מאפשר למשתמשי מערכת ה IT להירשם עם המכשירים הסלולרים שלהם וכך לאפשר לעובד להינות מגישה סלולרית למערכת מבלי להתפשר על אבטחת המערכת או פרטיות העובד. רמת החדירה הגבוהה של מכשירים ניידים, המצויים כיום ברשותם של מרבית נותני השירותים (כגון: טכנאי השטח), מאפשרת מתן סיוע בכל זמן ובכל מקום" אמר אטיה.

SysAid בגרסת ההפצה האחרונה שלה, מציעה מספר פונקציות חדשות בנוסף למודולים המתקדמים, של ניהול השירות, ניהול המצאי, SLA מתקדם, ניהול שינויים ובעיות ועוד, ובהן: הרחבת פורטל משתמש הקצה והוספת "שולחן העבודה שלי" - גישה מאובטחת מרחוק לסביבת העבודה לכל משתמש, באמצעות דפדפן בלבד (תומך HTML 5) מכל מקום, ויכולות איפוס עצמי של סיסמא למשתמש.

עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות, נציגת SysAid בישראל אמר "יישום פתרונות תומכי ITIL מקפיץ את ניהול יחידות המחשוב בארגונים לרמה גבוהה בהרבה, ע"י מתן יכולת למנהלים לבקר ולנטר את מגוון הפעילויות של יחידת המחשב בארגון. SysAid מאפשרת את כל זאת, ועוד יכולות רבות, בקלות ובמהירות, ומבלי להזדקק לפרויקט ארוך, יקר ועתיר סיכונים".
 
Helpdesk  |  MDM  |  IT  |  Software  |  Mobile  |  Testing  |  Consultant  |  IT Services  |  Cellular  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
אלי משה אודי מוקדי
ברק רגב שמעון דיק
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation