דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  ELAD Systems
חדשות
אסותא משדרגת את מערכות השירות הרפואי באמצעות ELAD Systems
 
אסותא מרכזים רפואיים
אסותא מרכזים רפואיים
מערכות הקמיליון וה- CRM Dynamics מאפשרות תיעוד מהלכי טיפול קליניים וניהול פניות הציבור. היקף הפרויקט: כמיליון ש"ח.

יגאל גרסיה 25/10/12 | 02:46
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
 
 
 
אלעד מערכות מכריזה על זכייה משולבת של מערכת קמיליון לניהול תיקים רפואיים ומערכת Dynamics CRM באסותא מרכזים רפואיים. מערכת קמיליון תיושם כתיק רפואי ממוחשב במגוון מכונים ומרפאות של אסותא מרכזים רפואיים, ומערכת ה- CRM תיושם כפתרון לניהול מוקד קשרי הלקוחות של אסותא, בעתיד תכלול המערכת מודולים נוספים מבוססי Dynamics CRM לניהול פניות הציבור והיחידה לניהול סיכונים. המערכות ישמשו את הצוותים האדמינסטרטיבים והרפואיים של בית החולים ויאפשרו תיעוד קליני של תהליכי הטיפול וניהול הקשר עם מטופלי בית החולים.

חברת אסותא מרכזים רפואיים החליטה על שדרוג מערכות ה CRM וניהול הידע המיועדות לשיפור השירות לקהל לקוחותיה. המערכות החדשות תומכות בסטנדרטים מתקדמים ובראייה עתידית של הפעילות לשנים הבאות.

מערכת ה- CRM החדשה מהווה יישום חדשני וייחודי בעולם המוקדים שכן היא משולבת לחלוטין במערכת ניהול הידע (KM), ומאפשרת לנהל פניות בכל הארגון עם ממשקים שונים למערכות הליבה הארגוניות. המערכת הרב-ערוצית תומכת בכל צורות התקשורת - טלפון, דוא"ל, גלישה סלולרית, שיחות וידאו, SMS ופקס - ותנהל את מדדי רמת השירות (SLA) ברמת הלקוח, גורמי המענה והניהול באסותא.

"המערכות החדשות מבית אלעד מערכות מספקות לנו טכנולוגיות חדשניות ויעילות, המאפשרות לנו להתמודד עם האתגרים בניהול המידע הרפואי של המטופלים, ובמקביל לתת מענה שירותי, איכותי ומתקדם לכל לקוח", אמר דרור אדמון, ראש אגף מערכות מידע באסותא. "כל זה מתוך שאיפה מתמדת לשיפור השירות הניתן באסותא מרכזים רפואיים. התשתית החדשה תספק מענה לצרכים הטכנולוגיים והעסקיים של אסותא בהווה וכן לצרכים העסקיים העתידיים הצפויים לנו בפרויקטים חדשים".

מיכל מנשה פרינץ, מנהלת מוקד קשרי לקוחות באסותא, הוסיפה: "לביצוע הפרויקט בחרנו באלעד מערכות, חברה בעלת ניסיון רב במערכים דומים בתחום הרפואה. המערכת שנבחרה הינה מערכת Dynamics 5 CRM Microsoft המשולבת ב- SharePoint, שעמדה ברף דרישות גבוה ביותר, שכן נדרשת מערכת CRM המשלבת מערכת ניהול ידע מתקדמת, המתוכננת מראש לנהל את כל הממשקים של הלקוח בארגון, לבקר את איכות השירות באמצעות מערכת SLA משוכללת ולקצר משמעותית את זמן הטיפול בפניית הלקוח".

"לאלעד מערכות סל פתרונות תוכנה מגוון לעולם הבריאות והיא פועלת בתחום אצל מרבית מוסדות הבריאות בישראל", סיכם רון לינדר, מנכ"ל אלעד מערכות. "השילוב בין הידע הנרחב שצברנו בפיתוח ויישום מערכות בעולם הבריאות, לבין תחום ה- Dynamics CRM, בו אלעד מערכות היא בית תוכנה מוביל בישראל אשר זכה בשנת 2012 להיות חבר במועדון ה- "Presidents Club" היוקרתי של מיקרוסופט, מבטיח ללקוח פתרון מתקדם ואיכותי".
 
Medical  |  CRM  |  Knowledge Management  |  HealthCare  |  Microsoft Dynamics CRM  |  Software  |  Microsoft  |  Risk Management  |  Infrastructure  |  SharePoint  |  Video  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation