דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Aman Group
חדשות
חברת Informatica מציגה פתרון ניהול נתוני לקוח מרכזי (MDM) לענן
 
Informatica Cloud MDM
Informatica Cloud MDM
הפתרון החדש תורם לשיפור תוצאות המכירות, השיווק והשירותים בעזרת אספקת מידע משופר וכולל על הלקוח במבט אחוד למשתמשי Salesforce.com. אינפורמטיקה מיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי קבוצת אמן.

רננה אשוח 24/09/12 | 12:43
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Aman Group
 
 
 
 
חברת אינפורמטיקה (Informatica), המיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי קבוצת אמן, מציגה פתרון חדש לניהול נתוני לקוח מרכזי (Master Data Management - MDM) בענן.

הפתרון מיועד לארגונים המבקשים לשפר את קבלת המידע אודות הלקוח בתוך מערכות ניהול הלקוח של חברת Salesforce.com הפופולארית. ה- Informatica Cloud MDM מעצים את המובילות של אינפורמטיקה בתחום אינטגרציית המידע בענן וניהול נתוני הלקוח המרכזי בארגון. הפתרון החדש פותח בסיוע טכנולוגיות חדשות שהגיעו לחברה כתוצאה מרכישה של חברת Data Scout Solutions.

בעזרת ה- Cloud MDM החדש, ארגונים יכולים להשתמש במערכות ניהול קשרי הלקוחות (CRM) שלהם בצורה יעילה הרבה יותר, לקבל מידע טוב יותר על אפשרויות מכירה (leads) ולאתר הזדמנויות מכירה נוספות והעמקת מכירה ללקוח. הפתרון של אינפורמטיקה פועל על פלטפורמת Salesforce.com בענן, מבלי צורך להתקינו באופן ידני או לרכוש חומרה מיוחדת. ה- Informatica Cloud MDM מסייע ליעילות תהליך המכירה, משפר את מתן השירות ללקוח על ידי הבנה טובה יותר של צרכיו והתנהגותו הצרכנית ובכך מסייע להחזר השקעה גבוה. דרך המערכת ניתן לעקוב אחר הזדמנויות מכירה, לנהל היררכיות מכירה ולהפיק דו"חות שונים ולקבל מידע נוסף שיכול לסייע במכירה.

"בעידן בו קיימת התפוצצות של מידע בענן ובמערכות ה- CRM, ארגונים חייבים לקבל יכולת הסתכלות של 360 מעלות על לקוחותיהם על מנת להקדים את התחרות", אמר גיריש פנצ'ה (Girish Pancha), סמנכ"ל מוצרים בחברת אינפורמטיקה. "על מנת לקבל תמונה מלאה אודות הלקוח, צריך 'למשוך' מידע מכל היישומים הארגוניים, יישומי הענן ותוכנות צד שלישי בהן עושה הארגון שימוש. עם הרכישה של חברת Data Scout והשקת הפתרון החדש אנו מסוגלים לספק טכנולוגיה נדרשת לטיוב נתונים, התאמתם, מניעת שכפולם והעשרתם, על מנת לספק את הערך הגבוה ביותר לנכסי המידע של הארגון".

ג'ון רדקליף (John Radcliffe), סמנכ"ל מחקר בחברת מחקרי השוק גרטנר, אמר: "עם התגברות הפופולאריות של יישומי CRM מבוססי-ענן, ארגונים מסתכלים על ה- MDM כפתרון לטיפול במידע אודות לקוחות המצוי בענן וביישומים 'על הקרקע'. ארגונים אשר כבר אימצו פתרונות ענן מקיפים מצפים לקבל את היתרונות המלאים של ה- MDM - גם בענן, ללא תחזוקת תוכנה, עם הצגת ערך מהירה וברורה וללא דמי מנוי".
 
Cloud Computing  |  MDM  |  Salesforce  |  CRM  |  Data Cleansing  |  Software  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation