דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  LivePerson
חדשות
LivePerson משיקה את LP Insights
 
LP Insights מבית לייבפרסון
LP Insights מבית לייבפרסון
LP Insights הינו פתרון ניתוח טקסט שיאפשר קידום פעולות על בסיס תובנות עסקיות. LP Insights מנטר, מודד ונותן משמעות למילים, להתנהגות משתמשים, לסיבות ליצירת קשר,לדפוסי רכישה ולרגשות לטובת הסקה של תובנות עסקיות.

רננה אשוח 18/07/12 | 01:01
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את LivePerson
 
 
 
 
חברת לייבפרסון, מתמחה בפתרונות אינטראקציה עם גולשים בזמן אמת להגדלת יחס ההמרה ושיפור חווית המשתמש, הודיעה היום על השקת LP Insights - כלי לניתוח טקסט ההופך את "קול הגולשים" לתובנות עסקיות מעשיות.

LP Insights מנטר, מודד ונותן משמעות למילים, להתנהגות משתמשים, לסיבות ליצירת קשר,לדפוסי רכישה ולרגשות לטובת הסקה של תובנות עסקיות. LP Insights יכול לנתח תמלול צ'אט וכן מידע מערוצים נוספים כמו תוצאות סקרים, אנליזת רשת, דוא"ל, תמלול שיחות טלפון ומידע מרשתות חברתיות כדי להציע תובנות מעשיות לביצוע מהלכים עסקיים במגוון תחומים בארגון.

מספר חברות מובילות כבר רואות ערך כתוצאה מהשימוש שהן עושות ב- LP Insights במסגרת מסלול הפיילוט. חברת Petco Animal Supplies, קמעונאית מובילה של ציוד לחיות מחמד, הטמיעה את תוכנת LP Insights כדי לאסוף ולנתח מידע ממספר גדול של מרכזי שירות והצליחה להגיע לתובנות מקיפות של הבנת רגש הלקוח בחנויות החברה באינטרנט ובחנויות הרגילות.

"ב- Petco אנו מחויבים לאספקת השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, הן באתר והן בחנות. בעזרת השימוש ב- LP Insights אנו מסוגלים 'לחבר את הנקודות' העוברות בין מקורות מידע רבים על הלקוח ולגלות תחומים מרכזיים לשיפור", אמר ארין סמית', סמנכ"ל שירות לקוחות ב- Petco. " LP Insights חשף בפנינו טרנדים מובילים שאף לא ציפינו לגלות וסייע לנו לוודא שאנו מספקים מוצרים ושירותים ברמת האיכות הגבוהה ביותר עבור לקוחותינו. לא משנה אם זה בערוץ אחד או אחר, לקוחותיך מדברים, וזה מתפקידנו להקשיב למה שהם אומרים. LP Insights עוזר לנו בכך".

פתרונות ולוחות (Dashboards) ה- LP Insights בנויים כדי לאפשר זיהוי מהיר של טרנדים מובילים והזדמנויות לשיפור, כולל:

» Business Insights - ארגונים יכולים לשפר את המוצרים, התהליכים והמדיניות על סמך הבנה עמוקה של נקודות המבט של הלקוחות וההתנהגויות שלהם.

» Chat Program Insights - ארגונים יכולים לחקור את תוכניות הצ'אט הקיימות שלהן כדי למצוא הזדמנויות חדשות לשיפור יחס ההמרה, אופטימיזציה של התוכניות וצמצום עלויות.

» Agent Insights - ארגונים יכולים להוסיף את הפרספקטיבה של ניתוח "הקול האמיתי" של הסוכן ולהבין לעומק אילו ביטויים ותוכן הופכים את האינטראקציה עם הלקוחות מוצלחת יותר.

» Social Media Insights - ניתן להשתמש ב- LP Insights כדי ”להאזין" לרשתות החברתיות ובכך היא מאפשרת הבנה עמוקה יותר של הדרך בה לקוחות רואים את מותג החברה ואיך הרשת החברתית משפיעה על הצלחתה.

"אחד האתגרים הגדולים ביותר אתם מתמודדות היום חברות הוא היכולת להשיג תצפית של 360 מעלות על חווית הלקוח", אמר רוב לוקאסיו, מייסד ומנכ"ל לייבפרסון. "המאמצים הראשונים של LP Insight הכוללים מספר חברות מובילות, מגלים הזדמנויות חשובות ליצירת שיפור מיידי במוצר, בשירות ובאסטרטגיית ההמרה שלהם. LP Insights מאפשרת ללקוחותינו להשתמש בכוחה של התבונה העסקית כדי ליצור קשרים משמעותיים נוספים עם לקוחותיהם".
 
BI  |  Social Network  |  RT  |  Network  |  Call Center  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation