דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Google
חדשות
Zap Group רכשה את מערכת DoubleClick
 
Zap Group
Zap Group
זאפ גרופ תזהה ותנתח דפוסי גלישה צרכניים באתרי הקבוצה, לאחר שרכשה את מערכת DoubleClick לניהול פעילות הפרסום הדיגיטלי; היקף העסקה למעלה מחצי מיליון ש"ח

רננה אשוח 05/02/12 | 03:11
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Google
 
 
 
 
חברת זאפ גרופ (דפי זהב) חתמה עם חברת טוטאל מדיה, על הסכם התקשרות במסגרתו תיישם ותעשה שימוש במערכת DoubleClick For Publishers) DFP) לניהול כלל יכולות הפרסום באתרי האינטרנט שלה.

חברת טוטאל מדיה היא ספקית של פתרונות טכנולוגיים לפרסום דיגיטלי המייצגת את מוצרי DoubleClick מבית Google. הסכם ההתקשרות המוערך בלמעלה מחצי מיליון ש"ח, נחתם לשנתיים והוא כולל גישה למערכת הפרסום, שירות ותמיכה. מערכת DFP בולטת בשוק מערכות הפרסום בזכות יכולות ריכוז של מגוון רחב של אתרים וכלים ואף ביכולות מתקדמות ומפולחות של חיזוי התנהגות צרכנית.

באמצעות השימוש במערכת, תרחיב ותייעל זאפ גרופ את יכולות הפרסום של כל אתרי האינטרנט בקבוצה, תנהל את מלאי הפרסום באופן המושכל ביותר ואף תקבל יכולות חיזוי של מלאי הפרסום וניתוח מתוחכם של פעילות זו באתרים השונים.

מערכת DFP היא מערכת SaaS המאפשרת למנהלי המדיה והאתר גישה ישירה מכל מחשב ומכשיר סלולר חכם. מדובר במערכת ייחודית, המספקת יכולות ניהול מרכזיות של סך פעילות הפרסום המתבצעת בכל האתרים המקושרים בקבוצה (אתרים, אפליקציות, שירותים). לריכוז המידע יתרונות רבים בהם שליטה על רצף פעילות, זמינות הקמפיינים וניצול שטחי הפרסום הזמינים באתרים.

איתן זינגר, מנכ״ל חטיבה zap group: "קבוצת המדיה של zap הינה הקבוצה השלישית בגודלה באינטרנט בישראל, אך הגדולה, המסועפת והמורכבת ביותר בתחום קהלי הנישה. בחרנו במערכת מתקדמת זו, על מנת שנוכל לנהל ולמקסם את התועלת ללקוחותינו, בכל הקשור לפניה ממוקדת לקהלים שונים, לפרסונליזציה, ולשימוש אופטימלי בכלים שלנו. כך לדוגמא, נוכל להציע כלי שיווק ממוקדים לבנק למשכנתאות רק לזוגות בגילאי 23-32, לפני חתונתם הראשונה, באזור המרכז בלבד. והדוגמאות עוד רבות".

אודי ברקאי, סמנכ"ל שיווק בטוטאל מדיה: "הדור הבא בעולם הפרסום הדיגיטלי הוא כיבוד זמנו ותחומי התעניינותו של הגולש. מערכת DFP יודעת למקסם את היצע הפרסומים והתכנים שבאתר כך שרק התחומים הרלוונטיים יוצגו לגולש ויספקו לו חווית רכישה יעילה ונוחה. זהו תחום חדש יחסית אבל גם ממעט המידע שכבר נאסף, ידוע ששימוש ב- DFP משפר את התוצאות העסקיות באתרים שמיישמים את המערכת בעשרות אחוזים. אין לי ספק כי בתוך שבועות ספורים תיווכח זאפ גרופ בהבדל שבעבודה לפני יישום המערכת ולאחריה".
 
 
Google
משימת "גוגל" הוא לספק את חווית החיפוש הטובה באינטרנט באמצעות הפיכת המידע העולמי נגיש לכל ושימושי. "גוגל", מפתחת אחד ממנועי החיפוש הגדולים בעולם, וללא ספק הטוב שבהם, מציעה את החיפוש המהיר והקל ביותר כדי למצוא מידע ברשת. באמצעות גישה ליותר מ-1.3 מיליארד דפי אינטרנט, גוגל מספקת תוצאות רלוונטיות למשתמשים בכל העולם, בד"כ בפחות ממחצית השנייה. היום,...
Cellular  |  Banking  |  SaaS  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation