דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Google
חדשות
Total Media משיקה את בורסת הפרסום בסלולר
 
חברת טוטאל מדיה
חברת טוטאל מדיה
חברת טוטאל מדיה, נציגת דאבלקליק מבית גוגל צופה כי בשנה הקרובה תוכפל פעילות הפרסום ועוגת תקציב הפרסום תחולק בשנית.

רננה אשוח 29/01/12 | 11:41
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Google
 
 
 
 
כחצי שנה לאחר השקת פעילות בורסת הפרסום הדיגיטלית משיקה חברת טוטאל מדיה, נציגת דאבלקליק מבית גוגל, את בורסת הפרסום למובייל. מדובר במהלך מתבקש מעצם הגידול המהיר והעקבי בתחום. בשלב הזה מבוצע פיילוט בהשתתפות מס' מפרסמים ואתרים שאותרו מראש ועם סיומו, בשבועות הקרובים והסקת המסקנות, הוא יפתח לכלל בעלי העניין. כבר בשלב זה, ניתן לומר בוודאות כי הישגי הפעילות קרובים מאוד להערכות החברה ולתחזיות הצמיחה שלה.

כזכור, בורסת הפרסום של דאבלקליק מאפשרת קשר ישיר ובלתי אמצעי בין מפרסמים ואתרי אינטרנט ומספקת גישה מגוונת ונרחבת לניהול יעיל של מכלול פעילות הפרסום באתר. כעת, יוכלו מנהלי הקמפיינים אצל המפרסמים, בחברות הרכש ומשרדי הפרסום, לרכוש ולנהל קמפיינים בראיה רחבה המשלבת גם את עולם הסלולר, הכולל מרכיבים רבים בהם אפליקציות, אתרי אינטרנט, שירותים ותכנים המוגשים למשתמשים בדרכים שונות.

פרסום באמצעות הסלולר מאפשר יכולות ניטור ופרסונליזציה איכותיים וממוקדים יותר, המהווים ערך מוסף למפרסם ואף לקהל היעד עצמו. התהליך, ממש כשם שמנוהל ברכישת שטחי הפרסום באמצעות הבורסה, הוא פשוט ומהיר ומאפשר למנהל הקמפיין לבחור מתוך היצע רחב של אפשרויות, תכנים ומחירים, את הפלטפורמה הטובה ביותר עבורו.

בעולם האינטרנט כבר הוכיחה בורסת הפרסום את יכולותיה הברורות במיקסום מכירת שטחי פרסום עם שיפור של 188% מהכנסות מפרסום לעומת תהליכי המכירה הידניים, המסורתיים. חברת טוטאל מדיה מאמינה שבתוך חודשים ספורים ניתן יהיה לכמת נתוני אמת דומים המתייחסים לשיפור שבא לידי ביטוי בזכות מכירת שטחי פרסום בסלולר באמצעות הבורסה, באופן דומה לתהליך שעובר על הפעילות באתרי האינטרנט.

בורסת הפרסום, מלבד השיפור הברור בהכנסות, מאפשרת לבעלי אתרים\אפליקציות ותכנים נוספים המוגשים בסלולר, להיחשף באופן מרוכז בפני מפרסמים פוטנציאליים שבחרו במודע בסלולר כערוץ פרסומי. עוד מאפשרת הבורסה ביטחון בזכות מנגנוני בקרה וגביה שמנוהלים באמצעות מערכות מתקדמות של גוגל.

יניב לוי, מנכ"ל Total media: "יש הרבה מאוד בלבול אצל המפרסמים ואצל יצרני התכנים בסלולר. כולם מבינים את הפוטנציאל העצום הגלום בתחום זה, מעטים יודעים כיצד באמת למנף אותו. בורסת הפרסום לסלולר עונה בדיוק על צורך זה. מצד אחד היא משחררת את בעלי האפליקציות לעסוק במה שהם מבינים - ביצירת תכנים ובשיפור חוויית המשתמש ומצד שני חוסכת מהם את הפניית המשאבים לאיתור מפרסמים. בבורסה אנחנו מפגישים מלכתחילה את שני בעלי הענין, בסביבה מאובטחת, ברורה שמאפשרת לשני הצדדים win win מושלם".
 
 
Google
משימת "גוגל" הוא לספק את חווית החיפוש הטובה באינטרנט באמצעות הפיכת המידע העולמי נגיש לכל ושימושי. "גוגל", מפתחת אחד ממנועי החיפוש הגדולים בעולם, וללא ספק הטוב שבהם, מציעה את החיפוש המהיר והקל ביותר כדי למצוא מידע ברשת. באמצעות גישה ליותר מ-1.3 מיליארד דפי אינטרנט, גוגל מספקת תוצאות רלוונטיות למשתמשים בכל העולם, בד"כ בפחות ממחצית השנייה. היום,...
Cellular  |  Mobile  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation