דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Malam-Team
חדשות
מלם מערכות הטמיעה פתרון לניהול ידע ב- Pelephone
 
שמעון הרץ, סמנכל מערכות המידע בפלאפון (מצד ימין) ושל חגי נמיר שליווה את הפרויקט מצד מלם מערכות
שמעון הרץ, סמנכ"ל מערכות המידע בחברת פלאפון: "פלאפון הינה מהחברות הראשונות בישראל שאימצו מערכות לניהול ידע, מתוך ההכרה שמערכות כאלו מייצרות אחידות בין הנציגים השונים ומאפשרות לספק ללקוח מענה טוב יותר ומהיר יותר לדרישותיו. הבחירה שלנו בפתרון של KANA התבססה על היכולות המתקדמות של המערכת בהשוואה ליתר המערכות בשוק"

יגאל גרסיה 02/01/12 | 11:32
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Malam-Team
 
 
 
 
חברת מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, השלימה הטמעת מערכת ניהול ידע במוקד הלקוחות של פלאפון בהיקף של כמיליון וחצי שקל. הפרויקט, שיאפשר קיצור זמני המתנה וטיפול מהיר יותר בלקוח, ארך כשנה ובוצע על ידי חברת SRL מקבוצת מלם תים.

מדובר במערכת קריטית המהווה את השדרה המרכזית של מערך שירות הלקוחות של פלאפון. המידע המתקבל מהמערכת, משמש את הנציגים הן במתן מענה לפניות לקוחות, והן בביצוע תהליך המכירה, כאשר ארגון הידע מחדש בהתאם ליכולות המתקדמות של המערכת, משפר משמעותית את זמינות המידע לנציג ובכך את מקצר משמעותית את זמן המענה והטיפול בלקוח .

החיפוש והתצוגה אורגנו על ידי המערכת החדשה, כך שבהצצה על דף המידע מקבל נציג השירות והמכירה של פלאפון, תמונה שלמה של הנושא הנחקר. במהלך שאילתא, מופעל מנוע חוקים המנחה את הנציג ומציג עבורו את המידע באופן שיהיה הקרוב ביותר לנדרש. החיפוש המהיר והמידע הנכון, מאפשרים לנציג לחסוך זמן קריטי ולבצע את תהליכי השירות והמכירה ביעילות מקסימאלית.

מערכת KANAIQ 9.6 של KANA הינה דור שני למערכות ניהול ידע בפלאפון, ןבחירתה נעשה על סמך התמחות בנושא. פלאפון בחרה ב- KANA לאחר שבחנה שלוש חלופות למערכת ניהול ידע. הבחירה ב- KANA נעשתה לאחר שהמערכת עמדה בכל הדרישות של אנשי פלאפון: ארגון ונגישות המידע, כלי חיפוש מתקדמים (חיפוש אינטואיטיבי) וממשק תצוגה נוח למשתמש.
המערכת זכתה בפלאפון לשם Nino ואף מותגה בהתאם ל"קונספט" המלווה את החברה, עם ממשק תצוגה ייחודי המתאים לנציגי השירות הצעירים בפלאפון המהווים את משתמשי המערכת העיקריים.

ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות, מקבוצת מלם תים: "אנו גאים בבחירה של פלאפון במערכת של KANA. מדובר בבחירה טבעית, היות והמערכת אותה אנו מספקים הינה פתרון בינלאומי מוביל בקרב מוקדי שירות ברחבי העולם. בעבודה מול פלאפון פגשנו לקוח בעל מודעות גבוהה לחשיבות ניהול הידע עם דרישות גבוהות ואנו שמחים שהצלחנו לעמוד בהן".

שמעון הרץ, סמנכ"ל מערכות המידע בחברת פלאפון אמר: "פלאפון הינה מהחברות הראשונות בישראל שאימצו מערכות לניהול ידע, מתוך ההכרה שמערכות כאלו מייצרות אחידות בין הנציגים השונים ומאפשרות לספק ללקוח מענה טוב יותר ומהיר יותר לדרישותיו. הבחירה שלנו בפתרון של KANA התבססה על היכולות המתקדמות של המערכת בהשוואה ליתר המערכות בשוק. אנשי מלם מערכות סייעו רבות להצלחת תהליך ההטמעה של המערכת וסיפקו מענה מהיר לכל הדרישות שעלו בפרויקט".
 
Knowledge Management  |  Call Center  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation