דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  ScanLife
חדשות
סקר של ScanLife העולמית: זינוק בהורדות ובסריקות ברחבי העולם
 
סרוק אותי!
סרוק אותי!
שרון דניאל: אנו רואים צמיחה אדירה בתחום זה בהשוואה לשנה שעברה, במיוחד במדינות בהן יש מספר רב של סמארטפונים דוגמת ישראל. סקר המגמות מציג מגמה משמחת של מעורבות צרכנית מתגברת ושימושים גוברים בטכנולוגיות הברקוד.

רננה אשוח 12/12/11 | 02:35
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ScanLife
 
 
 
 
ScanLife, החברה החלוצה בפתרונות ברקוד ניידים, חשפה את תוצאות סקר המגמות השנתי Mobile Barcode Trend Report המתאר גידול של 440% בשנה בהיקף סריקת הברקודים בכל מדינות העולם, עם למעלה מ- 20 מיליוני סריקות בחודש.

בהסתמך על הנתונים, אשר נאספו באמצעות מערכת המידע של ScanLife, מסתמנת גם צמיחה בכמות המדינות בהן משתמשים ביישומי סריקה. על פי נתוני הסקר, השימוש בקוראי הברקודים הגיע ל-128 מדינות, צמיחה של 66% בשנה.

באמצעות ממשק ה- ScanLife נבנו 44,000 קודים דו-מימדים במהלך הרבעון השני של 2011, מדובר בצמיחה של 300% בהשוואה לאותה תקופה אשתקד. מעל ל-800,000 סריקות ייחודיות (יוניקים) נעשות ביישום ה- ScanLifeמדי חודש, צמיחה של 100%.

עוד עולה מהסקר כי קיימת מגמה מואצת של ייעול הקמפיינים הפרסומיים המשתמשים בקוד הדו-ממדי - עם ממוצע של 400,000 סריקות בקמפיינים גדולים, לעומת 65,000 אשתקד. ממצאים נוספים מראים כי צמיחת תעבורת הנתונים גדלה ב-440% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד וכי מערכת ההפעלה אנדרואיד מייצרת את מרבית הסריקות, עם 42% מהסריקות, בעוד שמערכת ההפעלה IOS של אפל אחראית ל- 27% מהסריקות, סימביאן ל-3% ו- Windows ל-1% בלבד. בישראל, מייצרת ה- IOS את מרבית הסריקות - 63% ואילו האנדרואיד מייצר 30% מהסריקות.

קטגוריות המוצרים אשר בהם נעשה השימוש הגדול ביותר בברקוד דו-ממדי לשיווק מוצרים הם: מזון ומשקאות - 40%, בריאות וטיפוח - 13%, ספרים - 14%, DVD - 8%, מוצרי אלקטרוניקה - 8%, אחרים - 13%.

מניתוח נתונים דמוגרפיים של המשתמשים סורקי הברקודים עולה כי: 31% הם בגילאים 25-34 - עליה של 6% בהשוואה לשנה שעברה, 32% בגילאי 35-44 - עליה של 8%, 14% בגילאי 18-24 - עליה של 5%
ו-4% בני פחות מ- 18. 60% מסורקי הברקודים הם גברים ו- 40% נשים. בישראל, לעומת זאת הנתונים קצת שונים: 30% הם בגילאים 25-34, 27% בגילאי 18-24, 22% בגילאי 35-44 ו-10% מהסורקים הם בני פחות מ-18.

"20,000 יישומים שנעשים באמצעות ברקוד דו ממדי מופעלים בכל יום", אומר שרון דניאל, מנכ"ל ScanLife ישראל, השלוחה של החברה בישראל. "אנו רואים צמיחה אדירה בתחום זה בהשוואה לשנה שעברה, במיוחד במדינות בהן יש מספר רב של סמארטפונים דוגמת ישראל. ישנן מדינות, דוגמת ארה"ב, שבמחצית מכל הטלפונים החכמים כבר הותקן יישום לסריקת ברקודים. סקר המגמות מציג מגמה משמחת של מעורבות צרכנית מתגברת ושימושים גוברים בטכנולוגיות הברקוד. כמו כן, ניתן להבחין כי יותר ויותר חברות ומותגים נעזרים בכלים אלה ככלי שיווקי, מיתוגי ופרסומי מתקדם, הן בעולם והן בישראל".

המידע לסקר המגמות נאסף ממערכת ScanLife Reporting Server, אשר אוספת מידע אנליטי אנונימי גם מן היישום של ScanLife וגם מיישומי צד ג' לברקודים דו-ממדיים שהופצו בידי לקוחות ScanLife.
 
Barcode  |  Android  |  Mobile  |  HealthCare  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
אלי משה בנצי ברנדס
ליאור לוי אודי מוקדי
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation