דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  SAS
חדשות
רכיבי מודיעין תחרותי במערכת אנליטיקת המדייה החברתית של SAS
 

SAS הוסיפה למערכת אנליטיקת המדייה החברתית שלה רכיב כרטיסי דירוג, ריכוז נתוני הכותב ורכיבי מודיעין תחרותי. מנועים אלה מעניקים לחברות את היכולת לפרוש את אנליטיקת המדיה החברתית של SAS במהירות ולהתאים עצמה לאוירה ולשפה בתחום הפעילות המדובר.

רננה אשוח 02/09/11 | 09:54
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SAS
 
 
 
 
במהלך כנס מנהיגי עסקים בסינגפור הכריזה SAS על רכיבים חדשים למערכת אנליטיקת המדייה החברתית, הכוללים רכיב דירוג חברתי, ריכוז נתוני כותב ורכיב מודיעין תחרותי.

רכיב דירוג חברתי מעניק למנהלים של קהילות חברתיות את היכולת לזהות את פעילות הערוץ לאורך זמן ולקבל תמונה על הביצועים הכוללים לרוחב ערוצי תקשורת שונים, כגון פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, ופליקר. זאת על מנת להעריך את האפקטיביות של תוכניות למדיה החברתית ולאינטרנט.

ריכוז נתוני כותב (Author Hub) מעניק יכולת הבחנה חדה לגילוי היבטים השונים של הכותבים במדייה המקוונת בערוצים שונים. כך יכולים צוותי המיתוג ומחלקות שירות הלקוחות לקבל עוד מידע אודות התומכים או המקטרגים המשמעותיים ביותר שלהם - ובכלל זאת מידע לגבי הסנטימנטים כאשר מתקיימת אינטראקציה.

רכיב המודיעין התחרותי החדש מעניק למחלקות יחסי ציבור, מחקר ופיתוח וחקר שווקים אפשרויות לבחינת הדרך בה מתחרים מרכזיים נתפסים בפרספקטיבה של רשתות חברתיות - ובכך מסייעים לעצב אסטרטגיות עתידיות.

ברכיבי התפעול של המערכת (back end) מספר שיפורים נוספים המשדרגים את ערכה של מערכת אנליטיקת המדיה החברתית של SAS, בכלל זאת התוספת של מנועי מגמות דעת הקהל לפי תחומים עסקיים עבור שישה תחומי עסקים חדשים - שיווק אינטרנטי, אירוח ומשחקים, שיווק רב ערוצי, טלקומוניקציה, שירותים בנקאיים ותחבורה.

מנועים אלה מעניקים לחברות את היכולת לפרוש את אנליטיקת המדיה החברתית של SAS במהירות ולהתאים עצמה לאוירה ולשפה בתחום הפעילות המדובר.

"אנליטיקת המדייה החברתית של SAS מאפשרת למחלקות שונות בארגון יכולת להבין, לחזות ולפעול על סמך הנתונים שברשת החברתית", אומר ג'ונתן מורן, מנהל שיווק המוצר ב- SAS. "אין זה מספיק לנטר שיחות אונליין בלבד - מה שחשוב הוא היכולת להיות מסוגל להבין את תחושות הלקוח, ליצור עימו קשר באופן פתוח ואמיתי, ואז למנף את המידע שנצבר מן הדברים על מנת להחזיר ערך ללקוחותיך - אם בעזרת שירות טוב יותר או הצעות שיווקיות רלוונטיות יותר. בעזרת היכולת לקטלג מידע וליישם את הסנטימנטים ברמת רכיבים עסקיים, SAS מעניקה לחברות את ההבנה המלאה ביותר על האופן בו לקוחותיהן חשים ביחס לכלל רכיבי העסק, ובנוסף את היכולת לזהות כיצד שיחות מקוונות משפיעות על התוצאות העסקיות".
 
Social Network  |  Telecom  |  Network  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation