דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Taldor
חדשות
Taldor השלימה פרויקט שדרוג גירסת סיבל תוכנת ה- CRM בשירותי בריאות כללית
 

מדובר בפרויקט המשך שמבצעת טלדור עבור שירותי בריאות כללית, לאחר שבספטמבר 2009 עלה לאוויר מודול לשימור לקוחות במערכת ה- CRM.

יגאל גרסיה 21/03/11 | 12:01
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Taldor
 
 
 
 
חברת טלדור ואגף מערכות מידע בשירותי בריאות כללית השלימו פרויקט שדרוג מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) בכללית.

המערכת המחודשת מהווה כלי מרכזי לניהול קשרי הלקוחות של הכללית ומרכזת את כלל הפניות הטלפוניות והאינטרנטיות שמתקבלות מהציבור. המערכת משרתת 1,100 משתמשים המטפלים בכ- 3.8 מיליון מבוטחי הקופה במגוון נושאים כזימון תורים, מידע בריאותי, שירותי הביטוח המושלם, שימור לקוחות ובילינג.

המערכת מותקנת בפריסה ארצית במוקדים בכרמיאל ובנתניה, בהנהלה הראשית, ב-8 הנהלות של מחוזות ובבתי החולים של הכללית.

הפרויקט שארך כ- 10 חודשים והסתיים לאחרונה, כלל שדרוג גרסת סיבל של המערכת לגרסה המתקדמת ביותר (8.1.1.1), מעבר לארכיטקטורת WEB, שדרוג בסיס הנתונים ל- 2008SQL, שדרוג מערכות ההפעלה ל- 2008WIN, העברת סביבות פיתוח לאתר ההנהלה הראשית, שדרוג החומרה וה- STORAGE ושינוי שיטת הזדהות משתמשים.

מדובר בפרויקט המשך שמבצעת טלדור עבור שירותי בריאות כללית, לאחר שבספטמבר 2009 עלתה לאוויר מערכת חדשה לשימור לקוחות.

לדברי אסף גל, מנהל חטיבת אורקל בטלדור: "להצלחת הפרויקט יש קשר ישיר לשיתוף הפעולה ההדוק בין הצוות של טלדור לצוות שירותי בריאות כללית, שכללה פיתוחים ייעודיים ובניית ממשקים למערכות הפנים ארגוניות הקיימות. אנו צופים המשך עבודה פוריה עם שירותי בריאות כללית גם בעתיד".

לדברי יחיאל גפנר, מנמ"ר שירותי בריאות: "אנו גאים בהשלמת פרויקט שדרוג ה-CRM בהצלחה - תוך מעבר חלק למערכת המשודרגת. כללית CALL הינה נכס חשוב עבור שרותי בריאות כללית. הפרויקט אפשר את שיפור השרות הניתן על ידי כללית CALL, שיפור התהליכים ושיפורי ביצועי המערכת".

לדברי רחל ברקוביץ, מחלקת יישומי מידע בקהילה: "התהליך מוגדר כהצלחה אדירה - מאמצים שנשאו פרי, המטרות והיעדים שהצבנו לעצמינו הושגו - תודות לעבודה המקצועית והמסורה של צוות הפיתוח בניהולם של דליה מסינגר מנהלת הפרויקט מטעם הכללית, יובל יושפה, מנהל הפרויקט מטעם טלדור ושיתוף הפעולה עם צוותי התשתיות בכללית".
 
HealthCare  |  CRM  |  Storage  |  Insurance  |  Oracle  |  Infrastructure  |  Billing  |  DB  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
עוזי נבון אורן פליישר
ליאור לוי דורון גיגי
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation