דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 

Helpdesk | Help Desk | פתרון Help Desk

Helpdesk
Help Desk
בתרגום חופשי: מרכז תמיכה בלקוחות.
היום מקובל המונח CRM, כאשר מרכזי תמיכה אלו מתמקדים גם במכירות ומתן שירות נוסף ללקוחות ולא רק בפתרון בעיות ותקלות. כך הפכו מרכזי התמיכה המודרניים גם ל"מרכז עסקי" ולא נתפשים רק כתקורה.
תמיכה ישירה מול הלקוח - בעיקר תקלות ברמת התוכנות שבשימוש יומיומי (Office, Windows, וכו') או תקלות PC.
התמיכה נעשית לעיתים באופן טלפוני או ע"י השתלטות מרחוק.
Help Desk  | 
חדשות
IDC בחנה את הערך העסקי של הדרכות רד האט
הקצאת 1.5% מתקציב פרויקט להדרכה, מעלה את שיעור הצלחת הפרויקט מ- 50% ל- 80% עם הקצב המואץ של טכנולוגיה, נדרשות הדרכות והכשרות לשם רכישה ותחזוקה של כישורים קריטיים עבור צוותי IT. כאשר בוחנים השקעה בהדרכה עולות בדרך כלל שתי שאלות: מהו הערך הע... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Red Hat
 
SysAid מציגה שליטה מרחוק המופעלת על ידי TeamViewer
חברת סיסאייד (SysAid), שפיתחה את המערכת המצליחה בישראל, ומהמובילות בעולם, לניהול Helpdesk, ניהול מרכזי תמיכה וניהול מלאי למחלקת ה- IT בארגון, הודיעה כי הטמיעה את תוכנת השליטה מרחוק TeamViewer בפלטפורמת ניהול שירותי ה- IT שלה, מהלך שיאפשר לה... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Team
 
הטכנולוגיה הישראלית שהביאה לייעול השירות
...ורה יעילה, מבוקרת וחסכונית לשביעות רצון מוסדות החינוך". לפני אימוץ הפתרון של חברת SysAid, שנחשבת למובילה עולמית בניהול Helpdesk, ניהול מרכזי תמיכה וניהול מלאי למחלקת ה- IT, בחנה מחלקת התקשוב של עיריית חיפה 5 טכנולוגיות שונות לניהול קריאות... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SysAid
 
יקבי רמת הגולן הטמיעה את מערכת ה- Helpdesk של SysAid
יקבי רמת הגולן
בימים אלה הסתיים פרויקט להטמעת מערכת הלפדסק של SysAid ביקבי רמת הגולן. "תכננו להדריך את העובדים בקבוצות על מנת שילמדו איך משתמשים במערכת. אבל המערכת כל כך ידידותית, שכולם למדו להשתמש בה בלי תוכנית הדרכה". בימים אלה הסתיימה הטמעת מערכת ה- H... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SysAid
 
CRM App Store: לא רק לסמארטפונים
...לאריות בחנות ביתן למצוא אפליקציות ורטיקליות כגון ניהול ציי רכב, ניהול פניות הציבור, תכנון ושיבוץ משאבים עם דיווחי שעות, Helpdesk ו-ServiceDesk ולצידן אפליקציות מסוג Add-on כמו דוגמת אפליקציית המפות של Bing, המאפשרת לנתח ולהציג נתוני CRM על ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Prodware
 
הכשרה ביטוח הטמיעה מערכת חדשה לניהול מחלקות תמיכה מבית SysAid
עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות
הכשרה חברה לביטוח הטמיעה את SysAid Helpdesk, אשר זכתה לשם המקורי FIXI, מהיותה מערכת שירות, חדשה ויעילה לניהול מחלקות תמיכה וניהול מלאי בארגון. המערכת החדשה מספקת ידע ושליטה על מגוון פעילויות שירות באמצעות ממשק טכנולוגי מתקדם, אינטואיטיבי ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Consist
 
SysAid הוכרזה כפתרון הלפדסק הנמכר ביותר בישראל זו השנה הרביעית ע"י חברת STKI
עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות
חברת המחקר STKI קבעה כי SysAid, הינו פתרון הלפדסק הנמכר ביותר בישראל, זו השנה הרביעית ברציפות. כך עולה מדו"ח שפרסמה STKI על תחום ה IT בישראל. פתרון ההלפדסק שפיתחה SysAid, אשר קונסיסט מערכות היא נציגתה הבלעדית בישראל, הוטמע עד היום בלמעלה ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SysAid
 
KCS - פוקוס חברה: בניית Developer Community Web 2.0 עבור Radvision
Developer Community Web 2.0 של Radvision
...ל משתמש ליצור פרופיל ולשתף מידע עם מפתחים אחרים דרך רשת קהילתית שמכילה את הערך המוסף של עולם ה Web 2.0 בניגוד לאתר מסוג Helpdesk שמקבל פניות לטיפול של הצוות הטכני. מה היתרונות שמספקת המערכת לחברת Radvision? כל מפתח יכול למעשה ללמוד מידע ש... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Radvision
 
Taldor השלימה פרויקט נרחב לשדרוג למערכת ה- Helpdesk באל-על
חברת אל-על
חברת אל-על עושה שימוש במערכת השירות CA Service Desk Manager למעלה מעשור. מדובר בפתרון מקיף לתמיכת IT המייעל את השירות ומאפשר לאנשי תמיכה לקבל מידע בנוגע לקריאות שירות הפעילות במערכת בזמן אמת וזאת, באמצעות לוח מחוונים דינאמי המתעדכן. בנוסף, ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Taldor
 
Consist יישמה בהצלחה שתי מערכות SysAid לניהול התמיכה בחברת דלק
ינון מעודה, מנהל התמיכה בחברת דלק
בימים אלה הסתיים מהלך לניהול התמיכה בחברת דלק עם הטמעת מערכת SysAid, שניה הכוללת את המודול המתקדם ITIL לניהול תהליכים. זאת לאחר ההטמעה המוצלחת של מערכת SysAid עבור מוקד התמיכה של מחלקת האחזקה בדלק. משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקבוצת קונסי... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Consist
 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חברות נוספות
 
Yael Software , יעל תוכנה MatchPoint IT , מצ' פוינט איי.טי
 
emuse , אמיוס Cyber-Ark , סייבר-ארק
 
Kaspersky , קספרסקי
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation