דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 

CRM | Customer Relationship Management | מערכת CRM

CRM
Customer Relationship Management
ניהול קשרי לקוחות (Customer relationship management, בקיצור CRM) הוא מונח מתחום טכנולוגיית המידע הכולל מתודולוגיות ותוכנות מחשב המסייעות לארגון לנהל את הקשר עם לקוחותיו.

המערכת משלבת בין פעולות שיווקיות ללקוחות חדשים לבין פעולות לשימור לקוחות ופיתוח בסיס הלקוחות הקיים, תוך בחינת הערך הנוצר לארגון כתוצאה מתהליכים אלו.

ניהול קשרי לקוחות, הינן למעשה מערכות ותוכנות המפותחות על מנת לסייע לחברות לבנות ולשמור ייחסים וקשרים טובים עם לקוחותיהן (על ידי איחסון יעיל ונבון של מידע אודות כל אחד מהלקוחות ויכולת מעקב ושמירה על קשר עם הלקוח).

יתרונות
1. הגדלת שביעות רצון הלקוחות. מוביל לתקשורת חיובית עם הלקוח ולצמצום התלונות והקטנת עומס על עובדי שירות ועוד.
2. חיזוק נאמנות הלקוחות ע"י יצירת יחס המפתיע לחיוב.
3. הבנה טובה יותר של הלקוחות וצרכיהם
4. יכולת מדידה כמותית של מהלכים שיווקיים

חסרונות
1. קושי בהטמעה (בעיקר באגונים גדולים)
2. לאחר ההטמעה - קשה ומסוכן עסקית להפסיק את היחס האישי וההטבות ללקוחות
3. קושי להגדיר בצורה ברורה את הלקוח.
4. מהלכי שיווק פרטיים (על פי רוב) ואינם בעלי הד תקשורתי.
5. חוק הספאם - החקיקה נגד דואר זבל מקשה על התקשורת עם הלקוחות
CRM  |  Customer Relationship Management  |  ניהול קשרי לקוחות  | 
חדשות
חברת פיליפ מוריס בע"מ בחרה ב-ServiceWise
...וח באמצעות ניהול מסע אישי ומערך שירות אישי משודרג. המהלך נולד מתוך רצון החברה לרכז את מרבית מערכות ה-customer facing במערכת CRM מרכזית, באמצעותה תוכל לייצר תמונת לקוח אמיתית בכל ערוצי התקשורת שלה עם לקוחותיה. יישום הפרוייקט סייע בצמצום מע... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ServiceWise
 
"עיר חכמה הפכה למושג שיווקי סקסי"
...'. "הבסיס לניהול חכם הינו המידע שאנו צוברים לגבי הקורה ברשות. מאגר המידע האולטימטיבי שמשמש כבסיס לניהול החכם הינו נתוני מערכת CRM רשותית, ובמרבית המקרים יישום ה CRM השכיח ברשויות הינו המוקד העירוני. כשם שבעולם העסקי, במיוחד בחברות שחלק משמע...
 
"לא חותמים לפני שבודקים":
...ברת Wecheck הישראלית, המאפשרת לבעלי דירות להכיר את הדיירים הפוטנציאליים שלהם לפני החתימה על עסקת השכירות, הטמיעה בהצלחה מערכת CRM מבית Salesforce. המערכת הוטמעה ע"י חברת ServiceWise, יישומים עסקיים, שותפת פלטינום של Salesforce ו-Pardot בישר... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ServiceWise
 
רשת שילב השלימה את יישום מערכת ניהול קשרי לקוחות
חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס השלימה פרוייקט ליישום מערכת ה- CRM "תפנית" ברשת שילב. מערכת CRMTafnit תשמש לקבלת תמונה מלאה אודות לקוחות הרשת והיסטורית הקניות שלהם, לייעל את שירות הלקוחות, לנהל את איכות המוצרים, לתמוך בצוות העובדים בסניפים ול...
 
ServiceWise סיימה בהצלחה פרוייקט CRM
מכון דוידסון לחינוך מדעי, המשמש כזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע, סיים בהצלחה הטמעת מערכת CRM של Salesforce, באמצעות חברת ServiceWise יישומים עסקיים, שותפת פלטינום של Salesforce ו-Pardot בישראל. הפרוייקט, בהיקף כספי של מאות אלפי שקלים, על... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ServiceWise
 
EVO IT מקיימת אירוע חשיפה אקסקלוסיבי, ל- 15 יועצים ומובילי דעה, להיכרות עם PEGA
...3, בין השעות 09:00 - 13:30, במלון ריץ' קרלטון בהרצליהטורפת את הקלפים בשוק ה- CRM המקומי, ומביאה לארץ לראשונה, את PEGA, מערכת CRM, מן המובילות בעולם, המדורגת בראש סולם הדירוגים, בריבוע הקסם של גרטנר ובדירוגים של פורסטר. PEGA מוטמעת בחברות...
 
מלם תים העלתה לאוויר מערכת לניהול מערך התרומות עבור מכון ויצמן
...מכון ויצמן תייעל את הבקרה הכספית והתפעולית של מערך התרומות של המכון" מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, העלתה לאוויר באחרונה מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) חדשה במכון ויצמן למדע. המערכת מיועדת לניהול מערך התרומות של המכון בארץ ובאגודות הידידים ש... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Malam-Team
 
פתרון האינטגרציה של מג'יק נבחר לשמש את Aisei
...ומרכזי טיפול. רשת Aisei תשתמש בפתרון האינטגרציה של מג'יק לסנכרון המידע בין מערכת אוטומציית השיווק Marketo בענן, לבין מערכת CRM ייעודית לשוק הרוקחות. במסגרת הפרויקט, כל נתוני החולים לרבות היסטוריה רפואית, תרופות במרשם, מחלות קודמות ובדיקו... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Magic Software
 
"כללית מושלם" הטמיעה מערכת CRM של Oracle Siebel במוקדי השירות והמכירה
מערך "כללית מושלם" בשירותי בריאות כללית, העלה בימים אלה מערכת של Oracle Siebel לניהול קשרי לקוחות (CRM). את הפרויקט ביצעה Yael Software, שהטמיעה את המערכת לכ-500 משתמשים בכל מוקדי המכירה והשירות של הביטוח המשלים. הפרויקט, שהחל בשנת 2016, ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Oracle Israel
 
עיריית רמת גן ממשיכה להשתפר: Prodware הטמיעה מערכת CRM לניהול פניות התושבים
יוסי חיימוב - מנכ"ל Prodware ישראל
Prodware ישראל, מקבוצת Prodware העולמית, המתמחה ביישום פתרונות Microsoft Dynamics, סיימה פרויקט להטמעת מערכת CRM 2013 מבית Microsoft Dynamics בעיריית רמת גן. המערכת תספק פתרונות מקיפים לניהול מערכת פניות התושבים בעיר. עלות הפרויקט לא נמסרה,... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Prodware
 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חברות נוספות
 
ServiceWise , סרוויסוייז Oracle Israel , אורקל ישראל
 
Yael Software , יעל תוכנה IBM Israel , יבמ ישראל
 
emuse , אמיוס NICE , נייס
 
Menahel4U , מנהל4יו Motorola Solutions , מוטורולה סולושנס
 
DataMind , דטה מיינד MaxBill , מקסביל
 
Hitachi Data Systems , היטאצ'י דטה סיסטמס Matan Consultant , מתן ייעוץ וניהול פרויקטים
 
KRS , קי.אר.אס SanDisk , סנדיסק
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation