דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 

CRM | Customer Relationship Management | ניהול קשרי לקוחות

CRM
Customer Relationship Management
ניהול קשרי לקוחות (Customer relationship management, בקיצור CRM) הוא מונח מתחום טכנולוגיית המידע הכולל מתודולוגיות ותוכנות מחשב המסייעות לארגון לנהל את הקשר עם לקוחותיו.

המערכת משלבת בין פעולות שיווקיות ללקוחות חדשים לבין פעולות לשימור לקוחות ופיתוח בסיס הלקוחות הקיים, תוך בחינת הערך הנוצר לארגון כתוצאה מתהליכים אלו.

ניהול קשרי לקוחות, הינן למעשה מערכות ותוכנות המפותחות על מנת לסייע לחברות לבנות ולשמור ייחסים וקשרים טובים עם לקוחותיהן (על ידי איחסון יעיל ונבון של מידע אודות כל אחד מהלקוחות ויכולת מעקב ושמירה על קשר עם הלקוח).

יתרונות
1. הגדלת שביעות רצון הלקוחות. מוביל לתקשורת חיובית עם הלקוח ולצמצום התלונות והקטנת עומס על עובדי שירות ועוד.
2. חיזוק נאמנות הלקוחות ע"י יצירת יחס המפתיע לחיוב.
3. הבנה טובה יותר של הלקוחות וצרכיהם
4. יכולת מדידה כמותית של מהלכים שיווקיים

חסרונות
1. קושי בהטמעה (בעיקר באגונים גדולים)
2. לאחר ההטמעה - קשה ומסוכן עסקית להפסיק את היחס האישי וההטבות ללקוחות
3. קושי להגדיר בצורה ברורה את הלקוח.
4. מהלכי שיווק פרטיים (על פי רוב) ואינם בעלי הד תקשורתי.
5. חוק הספאם - החקיקה נגד דואר זבל מקשה על התקשורת עם הלקוחות
CRM  |  ניהול קשרי לקוחות  | 
חדשות
הרשת בעננים
... העניין לפשוט הרבה יותר, זול יותר ואפשרי מבחינה כלכלית לחברות רבות. CRM -איך אפשר לעזור לך? תוכנת ה- CRM או בשמה המלא Customer Relationship Management היא תוכנה המיועדת לכל הדרוש לניהול לקוחות ומערכות תמיכה בניהול יחסי הארגון עם לקוחותיו....
 
מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) כתפישה אסטרטגית
תפארת מולאים, מנתחת מערכות ומנהלת פרויקטים, קבוצת אמן
...ימאלי על הלקוח, במקום אחד, ממקורות מידע שונים. התפיסה האסטרטגית של יצירת קשר ישיר עם הלקוח נקראת "ניהול קשרי לקוחות" (Customer Relationship Management - CRM). תפיסה זו מבוססת על שורת מודלים ויישומים המתארים תהליך טיפול בלקוח החל משלב היות... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Aman Group
 
שלב השיווק האינטראקטיבי, או מה בדיוק קרה ל- CRM במהלך האבולוציה?
...ש באפליקציות יותר "אגרסיביות", בעלות ביצועים גבוהים יותר ובזמינות מלאה של מידע "טרי". יישומי ניהול קשרי הלקוחות (CRM - Customer Relationship Management) האנליטיים, היו אלו ש'נהנו' הכי הרבה מההתקדמות הטכנולוגית ומן הצמיחה הגדולה בשוק מחסני ...
 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חברות נוספות
 
ServiceWise , סרוויסוייז Oracle Israel , אורקל ישראל
 
Yael Software , יעל תוכנה IBM Israel , יבמ ישראל
 
emuse , אמיוס NICE , נייס
 
Menahel4U , מנהל4יו Motorola Solutions , מוטורולה סולושנס
 
DataMind , דטה מיינד MaxBill , מקסביל
 
Hitachi Data Systems , היטאצ'י דטה סיסטמס Matan Consultant , מתן ייעוץ וניהול פרויקטים
 
KRS , קי.אר.אס SanDisk , סנדיסק
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation