דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 

CRM | Customer Relationship Management | ניהול קשרי לקוחות

CRM
Customer Relationship Management
ניהול קשרי לקוחות (Customer relationship management, בקיצור CRM) הוא מונח מתחום טכנולוגיית המידע הכולל מתודולוגיות ותוכנות מחשב המסייעות לארגון לנהל את הקשר עם לקוחותיו.

המערכת משלבת בין פעולות שיווקיות ללקוחות חדשים לבין פעולות לשימור לקוחות ופיתוח בסיס הלקוחות הקיים, תוך בחינת הערך הנוצר לארגון כתוצאה מתהליכים אלו.

ניהול קשרי לקוחות, הינן למעשה מערכות ותוכנות המפותחות על מנת לסייע לחברות לבנות ולשמור ייחסים וקשרים טובים עם לקוחותיהן (על ידי איחסון יעיל ונבון של מידע אודות כל אחד מהלקוחות ויכולת מעקב ושמירה על קשר עם הלקוח).

יתרונות
1. הגדלת שביעות רצון הלקוחות. מוביל לתקשורת חיובית עם הלקוח ולצמצום התלונות והקטנת עומס על עובדי שירות ועוד.
2. חיזוק נאמנות הלקוחות ע"י יצירת יחס המפתיע לחיוב.
3. הבנה טובה יותר של הלקוחות וצרכיהם
4. יכולת מדידה כמותית של מהלכים שיווקיים

חסרונות
1. קושי בהטמעה (בעיקר באגונים גדולים)
2. לאחר ההטמעה - קשה ומסוכן עסקית להפסיק את היחס האישי וההטבות ללקוחות
3. קושי להגדיר בצורה ברורה את הלקוח.
4. מהלכי שיווק פרטיים (על פי רוב) ואינם בעלי הד תקשורתי.
5. חוק הספאם - החקיקה נגד דואר זבל מקשה על התקשורת עם הלקוחות
Customer Relationship Management  |  ניהול קשרי לקוחות  | 
חדשות
סיכום כנס BDO Solutions בנושא מערכת SAP Business One
...ם מסגר גודל בינוני (SME) ועסקים קטנים ובינוניים (SMB). פלטפורמת SAP Business One המשלבת פלטפורמת ERP מתקדמת, יכולות BI, CRM וכלי גישה למשתמש הנייד (Mobile) זמינה כיום ללקוחות בענן או באתר הלקוח, אך המהפכה המשמעותית ביותר טמונה בתשתית ה-HANA... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SAP Israel
 
בפתחה של המהפכה התעשייתית הרביעית סיילספורס
המובילה העולמית בתחום ה-CRM ושירותי הענן, פותחת 4 ימים של צמיחה, למידה, חדשנות, השראה, כיף ושוויון, ביריד הטכנולוגי הגדול מסוגו בעולם, Dreamforce 2017, בהשתתפותם של מנהיגים ומובילי דעה מ-91 מדינות ויותר מ-10 מיליון צופים בבית שירותים חדשים... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Salesforce.com
 
בפתחה של המהפכה התעשייתית הרביעית סיילספורס
המובילה העולמית בתחום ה-CRM ושירותי הענן, פותחת 4 ימים של צמיחה, למידה, חדשנות, השראה, כיף ושוויון, ביריד הטכנולוגי הגדול מסוגו בעולם, Dreamforce 2017, בהשתתפותם של מנהיגים ומובילי דעה מ-91 מדינות ויותר מ-10 מיליון צופים בבית שירותים חדשים... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Salesforce.com
 
חברת טלדור תספק לעיריית חיפה מערכת לניהול פניות הציבור מבוסס Dynamics CRM
חברת טלדור תספק לעיריית חיפה מערכת לניהול פניות לאגף פניות הציבור בהיקף של מאות אלפי ₪. המערכת, מבוססת Dynamics CRM של חברת Microsoft, עולה לאוויר בימים אלו ומחליפה מערכת המבוססת על טכנולוגיה מיושנת. מטרות מערכת ה CRM -החדשה הן לשפר את השי... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Teldor
 
תומר דרורי מונה למנהל חטיבת הפיתוח והאינטגרציה של קונסיסט מערכות
...תוח והאינטגרציה של קונסיסט מערכות. במסגרת תפקידו, ירכז דרורי תחתיו את מגוון פעילויות החטיבה, פיתוח ויישום מערכות מידע , CRM, BI, ארכיטקטורת מוצר, פתרונות ענן , פיתוח אתרים והנגשתם, פיתוחי מובייל ואינטגרציות חומרה-תוכנה. לדרורי ניסיון עשיר... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Consist
 
אלעד מערכות תייצג את פתרונות ClickDimensions בישראל
...ני SMB ואנטרפרייז בישראל. ClickDimensions הינה שותף מוסמך של Microsoft. פתרון החברה מתממשק בקלות עם Microsoft Dynamics CRM החל מגרסת 2011 ומעלה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא ארגוני אנטרפרייז עולמיים כגון חברות טכנולוגיה מובילות, חברות רכב, ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
פתרון האינטגרציה של מג'יק נבחר לשמש את Aisei
...i, המפעילה מעל ל-300 סניפי בית-מרקחת ברחבי המדינה, נעזרה בשירותי האינטגרציה של מג'יק לחיבור בין מערכת Marketo למערכת ה- CRM הארגונית כחלק מפרויקט חדש שבמסגרתו תספק ללקוחותיה שירותי רוקחים בענן, הכוללים ניטור רפואי אחר זמני נטילת תרופות מרשם... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Magic Software
 
להלן תוצאות מחקר חדש של סיילספורס, שנעשה באמצעות חברת המחקר IDC
... מנתח זה וייצרו יותר מ-155,000 משרות חדשות עד לשנת 2021. לפי הערכות, השוק הגלובלי בתחום האינטליגנציה המלאכותית בתחום ה-CRM יצמח מ-7.9 ביליון דולר ב-2016 ל-46.3 ביליון דולר עד ל-2021. סיילספורס העולמית חושפת תוצאות מחקר חדש של IDC, המפרט א...
 
אל כנסSalesforce Essentials השנתי של חברת סיילספורס
נרשמו מעל 3,000 מנכ"לים, בכירים ומומחים בתחומי CRM ובינה מלאכותית, אשר הגיעו במטרה ללמוד כיצד לפרוץ דרך, איך להדק את הקשרים עם הלקוחות, איך לרתום את מיטב החדשנות בעולמות הסלולר, הרשתות החברתיות וטכנולוגיות הענן החדשניות ביותר ועוד. גולת הכ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Salesforce.com
 
אלעד מערכות ותעשיידע משלבים תלמידים בתעשיית ההייטק
...ם ומפתחים מאלעד מערכות הנחו תלמידים הלומדים במגמת המחשבים בתיכון ושילבו אותם בפרויקטים מגוונים. התלמידים הצטרפו לאגפי ה CRM-והדיגיטל בחברה, קיבלו עמדות עבודה. התלמידים אף שולבו בפרויקטים של אלעד מערכות: באגף הדיגיטל התנסו בחשיבה וביצוע משימ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חברות נוספות
 
ServiceWise , סרוויסוייז Oracle Israel , אורקל ישראל
 
Yael Software , יעל תוכנה IBM Israel , יבמ ישראל
 
emuse , אמיוס NICE , נייס
 
Menahel4U , מנהל4יו Motorola Solutions , מוטורולה סולושנס
 
DataMind , דטה מיינד MaxBill , מקסביל
 
Hitachi Data Systems , היטאצ'י דטה סיסטמס Matan Consultant , מתן ייעוץ וניהול פרויקטים
 
KRS , קי.אר.אס SanDisk , סנדיסק
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation