דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 

CRM | Customer Relationship Management | ניהול קשרי לקוחות

CRM
Customer Relationship Management
ניהול קשרי לקוחות (Customer relationship management, בקיצור CRM) הוא מונח מתחום טכנולוגיית המידע הכולל מתודולוגיות ותוכנות מחשב המסייעות לארגון לנהל את הקשר עם לקוחותיו.

המערכת משלבת בין פעולות שיווקיות ללקוחות חדשים לבין פעולות לשימור לקוחות ופיתוח בסיס הלקוחות הקיים, תוך בחינת הערך הנוצר לארגון כתוצאה מתהליכים אלו.

ניהול קשרי לקוחות, הינן למעשה מערכות ותוכנות המפותחות על מנת לסייע לחברות לבנות ולשמור ייחסים וקשרים טובים עם לקוחותיהן (על ידי איחסון יעיל ונבון של מידע אודות כל אחד מהלקוחות ויכולת מעקב ושמירה על קשר עם הלקוח).

יתרונות
1. הגדלת שביעות רצון הלקוחות. מוביל לתקשורת חיובית עם הלקוח ולצמצום התלונות והקטנת עומס על עובדי שירות ועוד.
2. חיזוק נאמנות הלקוחות ע"י יצירת יחס המפתיע לחיוב.
3. הבנה טובה יותר של הלקוחות וצרכיהם
4. יכולת מדידה כמותית של מהלכים שיווקיים

חסרונות
1. קושי בהטמעה (בעיקר באגונים גדולים)
2. לאחר ההטמעה - קשה ומסוכן עסקית להפסיק את היחס האישי וההטבות ללקוחות
3. קושי להגדיר בצורה ברורה את הלקוח.
4. מהלכי שיווק פרטיים (על פי רוב) ואינם בעלי הד תקשורתי.
5. חוק הספאם - החקיקה נגד דואר זבל מקשה על התקשורת עם הלקוחות
Customer Relationship Management  |  ניהול קשרי לקוחות  | 
חדשות
SAP חשפה את חבילת C/4HANA ומכוונת למפות מחדש את תחום ה-CRM תוך מינוף בסיס ה-ERP שלה
...וחות, שיווק, מסחר, מכירות ושירותי לקוחות. מנכ"ל SAP, ביל מקדרמוט, שבישר על תוכניות הפלטפורמה החדשה והשלכותיה על שוק ה- CRM של החברה בשיחות הרווח האחרונות שערכה, ציין כי "החברה הייתה האחרונה להסכים לסטטוס קוו בשוק ה-CRM ועכשיו היא הראשונה ל... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SAP Israel
 
קבוצת שלמה הטמיעה את מוצר SimpleChat של קבוצת אלעד מערכות
...וגיות מתקדמות, הטמיעה את מוצר SimpleChat, פיתוח ייחודי של החברה המיועד למוקדי שירות ומכירה ומבוסס על Microsoft Dynamics CRM, בקבוצת שלמה. הפתרון מאפשר שיח מידי ונוח בתקשורת רב-ערוצית בגישת ה-OmniChannel. הפרויקט נמשך כשלושה חודשים והיקפו מו... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
קובי צדף, מנכ"ל חברת הסטארט-אפ SecurePush, אומר
...ם והתפעול מאתגרים אף הם שכן ע"מ למצות את הפוטנציאל האמיתי של מוצר חכם יש צורך לחבר אותו למערכות תפעוליות של החברה כגון: CRM ו- ERP. במרבית המקרים יצרנים עם ניסיון עשיר בפיתוח וייצור מוצרים, נעדרים אנשי מקצוע לאינטגרציה, יישום ותפעול, שכן מ...
 
פרודוור זכתה במכרז של עיריית ירושלים לשדרוג מוקד 106
...העסקים והאורחים. במסגרת הפרוייקט, ישודרג מוקד התמיכה העירוני 106 בעירייה לפלטפורמה המתקדמת בענן לניהול קשרי הלקוחות ((CRM Dynamics 365 של מיקרוסופט ויעובה בעזרת כלי Omni channel (שירותים רב ערוציים המסונכרנים ביניהם), אשר חברת BumpYard תה... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Prodware
 
קבוצת יעל רכשה את חברת CloudTech
...ישראל, מסר: "כי העסקה הנוכחית תאפשר לקבוצת יעל להרחיב את מגוון מוצריה ולהציע שירותים מקצועיים חדשים המבוססים על מערכת ה CRM והפלטפורמה של “Salesforce. אלבז הוסיף: "שיתוף פעולה זה ימשיך לחזק את המומחיות של התעשייה המקומית והוא מבטא את הדרך ש... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Yael Software
 
OTI בחרה במערכת ERP Cloud של אורקל
...ה בישראל שבחרה לשדרג את המערכת שלה משרתי החברה (on premise) לענן, ויישמה זאת בהצלחה מרובה. Oracle ERP cloud היא חלק מסוויטת פתרונות ענן אינטגרטיביים המכילה גם CRM (מערכות לניהול לקוחות), HCM (מערכות לניהול כוח אדם), ותכנון תקציב במערכת אחת. שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Oracle Israel
 
נמצא הפתרון לצונאמי הדיגיטלי בעולם שירות הלקוחות
...וגיות מתקדמות, משיקה את מוצר SimpleChat, פיתוח ייחודי של החברה המיועד למוקדי שירות ומכירה ומבוסס על Microsoft Dynamics CRM. הפתרון מביא עמו בשורה של עידן חדש ומהפכני בתחום התקשורת בין הלקוח לנותן השירות ומאפשר שיח מידי ונוח בתקשורת רב-ערוצ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
סיילספורס מציגה את Salesforce Essentials
...את רוב החברות המובילות במדד Fortune 500, למאות מיליוני עסקים קטנים ברחבי העולם חברת סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM ושירותי הענן, השיקה היום את Salesforce Essentials, אפליקציה חכמה עבור עסקים קטנים, המבוססת על מערכת ה-CRM המתקדמת של... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Salesforce.com
 
איציק טאיב גוייס להוביל את הטמעת PEGA בישראל
איציק טאיב מונה לתפקיד מנהל פיתוח עסקי, בחברת EVO-IT, וגויס על מנת להוביל את החדרתה של מערכת ה- CRM - PEGA - בשוק המקומי. PEGA מדורגת בראש סולם הדירוגים של חברות המחקר המובילות בעולם, ביניהן, גרטנר ופורסטר, ומוטמעת בגופי אנטרפרייז מובילי...
 
EVO IT מקיימת אירוע חשיפה אקסקלוסיבי, ל- 15 יועצים ומובילי דעה, להיכרות עם PEGA
האירוע יתקיים ביום א' ה- 11.3, בין השעות 09:00 - 13:30, במלון ריץ' קרלטון בהרצליהטורפת את הקלפים בשוק ה- CRM המקומי, ומביאה לארץ לראשונה, את PEGA, מערכת CRM, מן המובילות בעולם, המדורגת בראש סולם הדירוגים, בריבוע הקסם של גרטנר ובדירוגים של ...
 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חברות נוספות
 
ServiceWise , סרוויסוייז Oracle Israel , אורקל ישראל
 
Yael Software , יעל תוכנה IBM Israel , יבמ ישראל
 
emuse , אמיוס NICE , נייס
 
Menahel4U , מנהל4יו Motorola Solutions , מוטורולה סולושנס
 
DataMind , דטה מיינד MaxBill , מקסביל
 
Hitachi Data Systems , היטאצ'י דטה סיסטמס Matan Consultant , מתן ייעוץ וניהול פרויקטים
 
KRS , קי.אר.אס SanDisk , סנדיסק
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation