דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 

Call Center | מוקדי שירות

Call Center
מוקד טלפוני. ערוץ הידברות עם הלקוחות שהוא חלק ממערך הערוצים של הארגון. שילוב של עובדים, טכנולוגיה, ידע ותהליכי עבודה שתכליתם לתת שירות ללקוחות הארגון באמצעים מתקדמים וללא ביקור פיסי של הלקוח בארגון לדוגמא על ידי טלפון, פקס, CHAT וכו'.
ה- Call Center (נקרא גם Contact Center) הוא ערוץ הידברות עם הלקוחות והוא חלק ממערך הערוצים של הארגון. בגישה של רב ערוציות, הלקוח יכול לפנות ל- Contact Center ולהמשיך לקבל מידע ב- Web או בסניף, ברציפות, עיקביות ואמינות.
דלפק שירות (Service Desk) - פתרון למרכז השירות הארגוני, אשר תפקידו להבטיח את איכות השירות וניהולו בהתאם להשלכות העסקיות של הבעיות/תקלות.
Call Center  |  Contact Center  |  מוקד טלפוני  |  מוקד שרות  |  Service Desk  |  דלפק שירות  | 
חדשות
מהיום: שירות הלקוחות של אסותא זמין גם בערוצים הדיגיטאליים
...קד הדיגיטלי עלה ב-10 ימי עבודה ומנגיש למטופלים ערוצים דיגיטליים רבים באתרי האינטרנט, SMS ובפייסבוק. SimpleChat מאפשר למוקדי שירות ומכירה לקיים שיח רציף ורב-ערוצי עם הלקוח בגישת ה-OmniChannel באמצעותה יכול הלקוח לפנות לקבלת שירות במגוון ער... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
פרויקט אסטרטגי לקבוצת אמן ברוסיה
...אמן הינה חברה בינלאומית המתמחה בניהול ידע ארגוני בענן ו-machine learning. הטכנולוגיה החדשנית של החברה מאפשרת לארגונים ולמוקדי שירות לספק מידע מהיר ואמין באינטראקציה יעילה וקצרה ביותר, בין היתר באמצעות פטנט רשום המאפשר לצרכן לשאול שאלות בשפה... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Aman Group
 
חברת י.א. מיטווך בשיתוף חברת Avayaזכו בפרויקט להחלפת
...עוד. בפרויקט במרכז הבינתחומי נדרש מאתנו יישום המשלב את יכולותינו המקצועיות בשלושת הרבדים בהם מתמחה חטיבת התקשורת, שהן :מוקדי שירות, מערכות טלפונייה ו Data Networking. בפרויקט זה אנו מיישמים פעם נוספת ,ובהצלחה, את התפיסה המנחה אותנו בשנים ה... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Avaya Communication
 
Glassbox הישראלית גייסה 25 מיליון דולר
...ויית הלקוחות ברשת ובנייד, לזהות ולפתור קשיי ביצוע, במיקוד על תרחישי סיכון ומילוי דרישות רגולטוריות, ואף לקצר מתן תמיכה במוקדי שירות לקוחות בזמן אמת. "Glassbox משרתת כמה מהחברות הגדולות והתאגידים התובעניים, אשר מקנה לנו ביטחון שהפלטפורמה של...
 
גרטנר במדריך שירותי Cloud ERP לשנת 2018
Priority היא אחת מבין 16 חברות Cloud ERP לארגונים ממוקדי שירות הנכללות במדריך גרטנר 2018 "עד 2021, לפחות 40% משירותי ה-ERP בארגונים גדולים יהיו מבוססי ענן, ואילו עד 2025, 50% מהארגונים ממוקדי השירות יעברו לאסטרטגית ענן מלאה (SaaS)", כך נא...
 
לאה כהן תרשיש התמנתה למנהלת חטיבת פרוייקטים
...צרים בעולמות הטרנספורמציה הדיגיטלית וה- AI. החטיבה מספקת מערכות ופתרונות מבוססי פלטפורמות ומוצרים, וביניהם: סל פתרונות למוקדי שירות וניהול ידע ביחידות ארגוניות נוספות, כדוגמת DynamicsCRM, Sharepoint, Office 365 לניהול מסמכים דיגיטלים ופורט... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Malam-Team
 
אלטמן בריאות הטמיעה את מוצר SimpleChat של קבוצת אלעד מערכות
...כות, המתמחה בפיתוח, יישום והטמעה של מגוון טכנולוגיות מתקדמות, הטמיעה את מוצר SimpleChat, פיתוח ייחודי של החברה המיועד למוקדי שירות ומכירה המבוסס על Microsoft Dynamics CRM, בחברת אלטמן בריאות. הפתרון מאפשר שיח מידי ונוח בתקשורת רב-ערוצית בג... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
קבוצת שלמה הטמיעה את מוצר SimpleChat של קבוצת אלעד מערכות
...רכות, המתמחה בפיתוח, יישום והטמעה של מגוון טכנולוגיות מתקדמות, הטמיעה את מוצר SimpleChat, פיתוח ייחודי של החברה המיועד למוקדי שירות ומכירה ומבוסס על Microsoft Dynamics CRM, בקבוצת שלמה. הפתרון מאפשר שיח מידי ונוח בתקשורת רב-ערוצית בגישת ה-O... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
אבנט תקשורת מונתה למפיצה של מוצרי אודיוקודס בישראל
... מבוססי IP ביניהם: פתרונות משלימים ל-Skype for Business ול-Microsoft Teams, פתרונות Voice ונתונים לארגונים, תשתיות IP למוקדי שירות ופתרונות לספקי שירות שמסייעים לפריסה מהירה של שירותי IP. הפתרונות משווקים ב-100 מדינות והוטמעו בקרב ארגונים ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Abnet
 
השדכן המושלם בין סוכן ללקוח
הפתרון המשולב יניב שיפורים בביצועים, בהכנסות ובפריון של מוקדי שירות ארגוניים חברת אוויה, הספקית המובילה בעולם של פתרונות למוקדי שירות ומכירות וחברת אפיניטי, הספקית המובילה בעולם של פתרונות צימוד (Pairing) המבוססים על AI התנהגותי, מכריזות ע... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Avaya Communication
 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חברות נוספות
 
NICE , נייס Yael Software , יעל תוכנה
 
Motorola Solutions , מוטורולה סולושנס emuse , אמיוס
 
KMS lighthouse , קי אם אס לייטהאוס IBM Israel , יבמ ישראל
 
Oracle Israel , אורקל ישראל MaxBill , מקסביל
 
Synerion , סינריון ServiceWise , סרוויסוייז
 
Google , גוגל ORBIT Communication Systems , אורביט אלחוט
 
Mastercard , מסטרקארד
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation