דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 

Call Center | מוקד שירות

Call Center
מוקד טלפוני. ערוץ הידברות עם הלקוחות שהוא חלק ממערך הערוצים של הארגון. שילוב של עובדים, טכנולוגיה, ידע ותהליכי עבודה שתכליתם לתת שירות ללקוחות הארגון באמצעים מתקדמים וללא ביקור פיסי של הלקוח בארגון לדוגמא על ידי טלפון, פקס, CHAT וכו'.
ה- Call Center (נקרא גם Contact Center) הוא ערוץ הידברות עם הלקוחות והוא חלק ממערך הערוצים של הארגון. בגישה של רב ערוציות, הלקוח יכול לפנות ל- Contact Center ולהמשיך לקבל מידע ב- Web או בסניף, ברציפות, עיקביות ואמינות.
דלפק שירות (Service Desk) - פתרון למרכז השירות הארגוני, אשר תפקידו להבטיח את איכות השירות וניהולו בהתאם להשלכות העסקיות של הבעיות/תקלות.
Call Center  |  Contact Center  |  מוקד טלפוני  |  מוקד שרות  |  Service Desk  |  דלפק שירות  | 
חדשות
מהיום: שירות הלקוחות של אסותא זמין גם בערוצים הדיגיטאליים
המערכת תנהל את הפניות הטקסטואליות ותעבירן בצורה מהירה ויעילה לטיפול מוקד שירות הלקוחות הדיגיטלי במוקד אסותא אסותא מרכזים רפואיים הטמיעה את SimpleChat, פתרון רב ערוצי עבור מוקדי השירות הדיגיטליים . המוצר יאפשר למטופלי רשת אסותא הפונים למוק... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
מלם תים העלתה לאוויר מערכת מבוססת Microsoft Dynamics
...קוחות, אשר תשרת את עובדי שלמה ביטוח במוקד השירות. עלות השלב הראשון בפרויקט מוערכת בכחצי מיליון שקל . הפרויקט כולל הקמת מוקד שירות במתכונת one stop shop, המרכז ומאגד את כל המידע שעבר תחת ידם של נציגי השירות ו- backoffice - למוקד אחד. המ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Malam-Team
 
מלם תים תספק מחשבים לילדים בפרוייקט "מחשב לכל ילד" עלות הפרוייקט כ - 4 מיליון שקל בשנה
...וסף, מלם תים תספק אחריות למשך 3 שנים. לטובת הפרוייקט, הקימה מלם תים מערך תמיכה המותאם לצורכי הלקוח, בפריסה ארצית, הכולל מוקד שירות מרכזי, צוותי מומחים ושת"פ בין המחלקות השונות בארגון, לשם הענקת שירות מיטבי. פרויקט "מחשב לכל ילד" הוקם ביו... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Malam-Team
 
פמי פרימיום עוברת לענן
...אים מקצועיים ובעלי הכשרה מתאימה, שמעניקים שירות במגוון רחב של התמחויות, הכולל הפקת מרשמים והפניות, ייעוץ רופאים מומחים, מוקד שירות שפעיל 24/7, שיחות וידאו באיכות HD ועוד. כל אלו נמצאים תחת הגדרות אבטחת מידע נוקשות על מנת להבטיח שמירה על מיד... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Cloud Zone
 
אלטמן בריאות הטמיעה את מוצר SimpleChat של קבוצת אלעד מערכות
...מקבלים מההטמעה הוא הקשר האישי שיש לנו עם צוות אלעד, אשר מכירים את המערכת ונותנים לנו מענה מקצועי בכל הקשור לצרכים שלנו במוקד שירות הלקוחות". אפרת גלבוע, מובילת תחום OmniChannel ומנהלת מוצר SimpleChat באלעד מערכות, אמרה כי, "חברת אלטמן רוא... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
One1 נבחרה על ידי סופר-פארם לספק שירותי תמיכה ואחזקה
...ר המערכות והתשתיות הממוחשבות של 240 סניפי סופר-פארם הפרוסים ברחבי הארץ, למשך תקופה של שלוש שנים. במסגרת ההסכם תקים One1 מוקד שירות ייעודי עבור סופר-פארם, הכולל מערכת מעקב קריאות ממוחשבת וניהול מלאי ומחסנים. היקף הפרויקט, שיצא לדרך ברבעון הר... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את One1
 
מלם תים זכתה במכרז של עיריית תל אביב להפעלת מוקד
... 2017, עם אופציה לשתי הארכות של שנתיים כל פעם. מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, זכתה, זו הפעם השלישית ברציפות, במכרז להפעלת מוקד שירות ותמיכה לעובדי עיריית תל אביב-יפו. ההסכם נחתם מול אגף המחשוב בעירייה לשלוש שנים עם אופציה לשתי הארכות של שנתיי... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Malam-Team
 
מערכת ניהול הידע של KMS Lighthouse תסייע לייעל את מערך השירות של בנק Sviaz הרוסי
...ם נציגי השירות בבנק לדלות מידע ספציפי בצורה פשוטה ונוחה ללא התעסקות ידנית מיותרת. המערכת מקצרת משמעותית את זמני השיחות במוקד שירות הלקוחות של הבנק על ידי כך שהיא מאפשרת למוקדנים למצוא את המידע הרלוונטי בקלות ובמהירות. בנוסף, המערכת יודעת לה... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את KMS lighthouse
 
נציגות ראשונה בישראל לחברת הטלקום הגדולה בעולם: Dimension Data, חברה בת של NTT, חברת הטלקום הגדולה בעולם, פותחת נציגות בישראל
מיכל אולניק, שנבחרה לתפקיד מנהלת הנציגות הישראלית של Dimension Data
... שתי החברות הן היחידות בעולם המתחייבות ל-SLA של "חמש תשיעיות", המבטא זמינות וקישוריות של 99.999% מהזמן בשנה, וכן שירות מוקד שירות מקצועי, בעברית ובאנגלית, הפועל 365 ימים בשנה, 24 שעות ביממה. החברה מעסיקה מעל 23,000 עובדים ומעניקה שירות ל...
 
Hallo 015 מובילה את מהפכת המחיר האחיד אל מוקדי השירות העסקיים
יורם דרורי, סמנכ"ל 015
...הקצה, ניתן לרכוש באופן עצמאי או להשתמש בציוד קיים, כאשר התשלום מתבצע עבור כל שלוחה בנפרד מדי חודש. עניין זה, מאפשר הקמת מוקד שירות במינימום עלויות, ללא סיכונים מיותרים תוך חיסכון משמעותי בהוצאות השוטפות של הקמת המערכת ותחזוקה". מערכת מוק...
 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חברות נוספות
 
NICE , נייס Yael Software , יעל תוכנה
 
Motorola Solutions , מוטורולה סולושנס emuse , אמיוס
 
Google , גוגל KMS lighthouse , קי אם אס לייטהאוס
 
IBM Israel , יבמ ישראל Oracle Israel , אורקל ישראל
 
MaxBill , מקסביל Synerion , סינריון
 
ServiceWise , סרוויסוייז ORBIT Communication Systems , אורביט אלחוט
 
Mastercard , מסטרקארד
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation