דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 

Call Center | מרכזי שירות

Call Center
מוקד טלפוני. ערוץ הידברות עם הלקוחות שהוא חלק ממערך הערוצים של הארגון. שילוב של עובדים, טכנולוגיה, ידע ותהליכי עבודה שתכליתם לתת שירות ללקוחות הארגון באמצעים מתקדמים וללא ביקור פיסי של הלקוח בארגון לדוגמא על ידי טלפון, פקס, CHAT וכו'.
ה- Call Center (נקרא גם Contact Center) הוא ערוץ הידברות עם הלקוחות והוא חלק ממערך הערוצים של הארגון. בגישה של רב ערוציות, הלקוח יכול לפנות ל- Contact Center ולהמשיך לקבל מידע ב- Web או בסניף, ברציפות, עיקביות ואמינות.
דלפק שירות (Service Desk) - פתרון למרכז השירות הארגוני, אשר תפקידו להבטיח את איכות השירות וניהולו בהתאם להשלכות העסקיות של הבעיות/תקלות.
Call Center  |  Contact Center  |  מוקד טלפוני  |  מוקד שרות  |  Service Desk  |  דלפק שירות  | 
חדשות
Incentives Solutions חתמה הסכם עם קרסו לשדרוג הפלטפורמה שלה ל JOOPY - Hybrid
... ציי רכב, פתרונות מימון ובטוחים לרכב באמצעות חברת הבת "קרסו סוכנות לביטוח בע"מ" וכן מערך שירות מתקדם באמצעות רשת של 34 מרכזי שירות מורשים ברחבי הארץ. Incentives Solutions הינה חברה טכנולוגית בתחום הגברת המכירות, וחשוב תמריצים, בונוסים ו... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Incentives Solutions
 
מאור בן עזרא מונה למנהל מכירות בפורטינט ישראל
בתפקידו הקודם, בן עזרא שימש במשך חמש שנים כמנהל מכירות של מספר מרכזי שירות ומכירה בחברת סלקום. לפני כן, שימש במשך שנתיים כמנהל מגזר עסקי ללקוחות אנטרפרייז בסלקום. קודם לכן, בן עזרא שימש במשך כשנתיים כמנהל לקוחות אנטרפרייז ולקוחות אסטר... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Fortinet
 
טבע תעשיות פרמצבטיות זכתה בפרס קלאוס טשירה לחדשנות במשאבי אנוש
...עם תהליכי עבודה ממוקדי אנשים. אספקת גישה למנהלים לנתוני משאבי אנוש באיכות גבוהה בהתאם לרלבנטיות תחומי האחריות. יצירת מרכזי שירות משותפים בכדי לספק שירות יעיל מבחינת עלויות. דיווח ליחידות העסקיות ולמנהלים במהירות ובדיוק רב יותר. פרס קלא... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SAP Israel
 
NessPRO תציג מוצר תוכנה חדשני לתחום השיווק
...sPRO דיגיטל העוסקת באוטומציה שיווקית, פרסונליזציה בערוצי שיווק, הנגשת מידע, ניהול מערך לקוחות ופתרונות לשיפור העבודה במרכזי שירות. המוצר, שפותח על סמך נסיון ארוך שנים בשוק הישראלי, מבוסס בין השאר על SAP Predictive Analytics. רכיב Upsigh... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את NessPRO
 
נייס מודיעה על רכישת Mattersight ומציגה דור חדש של פתרונות
... מודיעה היום על חתימת הסכם לרכישתMattersight (NASDAQ: MATR). Mattersight היא חברה מובילה לפתרונות אנליטיקס מבוססי ענן למרכזי שירות. רכישה זו ממשיכה לחזק את היצע הפתרונות של נייס ולהגדיל את בסיס לקוחותיה. באמצעות ניתוח אינטראקציות, Matters... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את NICE
 
נייס מודיעה על רכישת Mattersight
... מודיעה היום על חתימת הסכם לרכישתMattersight (NASDAQ: MATR). Mattersight היא חברה מובילה לפתרונות אנליטיקס מבוססי ענן למרכזי שירות. רכישה זו ממשיכה לחזק את היצע הפתרונות של נייס ולהגדיל את בסיס לקוחותיה. באמצעות ניתוח אינטראקציות, Mattersi... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את NICE
 
מלם תים תפעיל את מרכז השירות והתמיכה למשתמשי המחשוב בקבוצת מנורה מבטחים
...ת מידע וטכנולוגיה במנורה מבטחים: "בחרנו במלם תים להפעלת מרכז השירות והתמיכה בקבוצה, בשל ניסיונה הרב כחברה מובילה בהפעלת מרכזי שירות ותמיכה טכניים מבוססי SLA (Service Level Agreement), עבור ארגונים גדולים ומורכבים". והוסיף: "מהלך זה נועד לשם... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Malam-Team
 
מערכת ניהול הידע של KMS Lighthouse תסייע לייעל את מערך השירות של בנק Sviaz הרוסי
המספקת פתרונות ניהול ידע מתקדמים עבור מרכזי שירות, הטמיעה את מערכת ניהול הידע שלה בסוויאז בנק (Sviaz Bank), אחד מהמוסדות הפיננסיים הגדולים ביותר ברוסיה. במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת ניהול הידע המתקדמת של KMS במוקד השירות המרכזי של הבנק המונה... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את KMS lighthouse
 
פתרון המובייל של מג'יק שימש לפיתוח אפליקציית קליטת לקוחות במוסכי טויוטה
...מוסכים אשר פותחה גם כן בעזרת פלטפורמת הפיתוח של מג'יק. האפליקציה החדשה נפרסה על גבי יותר מ-100 מכשירי אייפד במעל ל-30 מרכזי שירות ברחבי הארץ. היא מאפשרת לצוותי המוסכים לקבל בזריזות את כל הנתונים על הרכבים המגיעים לטיפול , ומאפשרת גישה למי... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Magic Software
 
הזוכַה בגמר תחרות פיתוח האפליקציות לרכב המקוון הראשון בישראל של יונדאי היא אפליקציית Baby Guard
... מגע נוח, ניווט עם מערכת WAZE , סלופארק, פנגו, רדיו Nobex אינטרנטי ומסכי עזרה אינטרנטיים של יונדאי שמציגים רשימה של אולמות תצוגה, מרכזי שירות וטרייד-אין שבלחיצת כפתור ניתן לנווט או להתקשר אליהם. כמו כן ספר הרכב מופיע בצורה דיגיטלית על המסך.
 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חברות נוספות
 
NICE , נייס Yael Software , יעל תוכנה
 
Motorola Solutions , מוטורולה סולושנס emuse , אמיוס
 
Google , גוגל KMS lighthouse , קי אם אס לייטהאוס
 
IBM Israel , יבמ ישראל Oracle Israel , אורקל ישראל
 
MaxBill , מקסביל Synerion , סינריון
 
ServiceWise , סרוויסוייז ORBIT Communication Systems , אורביט אלחוט
 
Mastercard , מסטרקארד
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation