דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 

Call Center | Contact Center

Call Center
מוקד טלפוני. ערוץ הידברות עם הלקוחות שהוא חלק ממערך הערוצים של הארגון. שילוב של עובדים, טכנולוגיה, ידע ותהליכי עבודה שתכליתם לתת שירות ללקוחות הארגון באמצעים מתקדמים וללא ביקור פיסי של הלקוח בארגון לדוגמא על ידי טלפון, פקס, CHAT וכו'.
ה- Call Center (נקרא גם Contact Center) הוא ערוץ הידברות עם הלקוחות והוא חלק ממערך הערוצים של הארגון. בגישה של רב ערוציות, הלקוח יכול לפנות ל- Contact Center ולהמשיך לקבל מידע ב- Web או בסניף, ברציפות, עיקביות ואמינות.
דלפק שירות (Service Desk) - פתרון למרכז השירות הארגוני, אשר תפקידו להבטיח את איכות השירות וניהולו בהתאם להשלכות העסקיות של הבעיות/תקלות.
Call Center  |  מוקד טלפוני  |  מוקד שרות  |  Service Desk  |  דלפק שירות  | 
חדשות
ביומו השני של כנס Google Cloud Next19 - הכרזות על עדכונים בשירותG Suite,
...רים דומים ועוד, במהירות ובנגישות. בעוד באופן מסורתי חברות הסתמכו על משובים או קבוצות מיקוד בשביל לשפר את חווית הקנייה, Contact Center AI עוזר לחברות לבצע מעקב מדויק אחר רצון הצרכנים ולהתבסס על יכולות הענן כדי לשפר באופן תמידי את חווית הלקו... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Google
 
ביומו השני של כנס Google Cloud Next19 - הכרזות על עדכונים בשירותG Suite,
...רים דומים ועוד, במהירות ובנגישות. בעוד באופן מסורתי חברות הסתמכו על משובים או קבוצות מיקוד בשביל לשפר את חווית הקנייה, Contact Center AI עוזר לחברות לבצע מעקב מדויק אחר רצון הצרכנים ולהתבסס על יכולות הענן כדי לשפר באופן תמידי את חווית הלקו... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Google
 
טלאול Contact Center הקימה תשתית BI ארגונית באמצעות מלם תים
אשר מלם תים היא נציגתו הבלעדית בארץ. העלות המוערכת מאות אלפי שקלים. חברת טלאול מספקת מגוון רחב של שירותי Contact Center מאז הקמתה בשנת 1991. החברה מפעילה ומנהלת עשרות מוקדים טלפוניים בפריסה ארצית נרחבת, מקרית שמונה ועד באר שבע ומעסיקה מעל ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Malam-Team
 
ערן קראוס יוביל את תחום ה- Unified Communications ב-U-BTech
...ת, ובהם Microsoft Teams, Skype for Business וקישורם למערכות הטלפוניה הארגונית. ערן מביא עימו ניסיון רב בתחומי ה- VoIP, Contact Center, וה- UC&Cמחברות מובילות, ביניהן AudioCodes ותדיראן טלקום. ערן הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים, הכשרת Soft... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את U-BTech Solutions
 
מפגן עוצמה של Google Cloud בכנס השנתי בסן פרנסיסקו
...netes המאפשרת ניהול multi-cluster וניתנת לשימוש גם on-premise וגם בעננים אחרים - ובכך מנגישה את השימוש במחשוב היברידי. Contact Center AI - פתרון המכיל פיצ'רים חדשים ב Diagonflow וכלים נוספים המסייעים לבצע אנליטיקה מתקדמת של הנתונים. Smart ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Google
 
קבוצת Teleclal משיקה מיתוג מחדש לציון 25 שנות פעילות
יואב בן יקר, מנכ"ל קבוצת Teleclal
...של פרויקטים רחבי היקף בתחום השיווק והמכירות, והפקת אירועים עסקיים; Jobit- המעניקה שירותי גיוס מתקדמים בהתמחות בדור ה-Y; Contact Center- הקמת והפעלת מערכי שירות ומכירה (Call Center); טלמסר - מספקת מגוון פתרונות סלולאריים ואינטרנטיים בעולמות ...
 
חברת סטימצקי בחרה בפתרונות אוויה במעבר לקמפוס החדש
...וסיף שולי כי במהלך התהליך נבחנו מספר יצרנים ובסופו של דבר בחרנו בחברת אוויה לספק את תשתיות התקשורת ברשת, טלפוניה IPT וה-Contact Center כפתרון מקצה לקצה. לדבריו "הפרויקט בוצע בלוח זמנים קצר ומאתגר לשביעת רצוננו המלאה. הטכנולוגיה בקמפוס סטימצ...
 
אוויה זכתה בפרס Customer Contact Center technology לשנת 2017
"אנו נרגשים על כך שפתרון Avaya Oceana הוכר במסגרת פרסיCustomer Contact Center technology לשנת 2017", אמרה קארן הארדי, סמנכ"ל לשיווק מוצרים ופתרונות באוויה. "פתרון זה נותן מענה מקיף ויחיד ללקוחות מכל הסוגים על ידי כך שהוא מאפשר למרכזי תקשור... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Avaya Communication
 
אוויה מרחיבה את הברית הגלובלית עם שירותי הענן של סיילספורס
המובילה הגלובלית בתחום פתרונות תקשורת, מודיעה על הרחבת הברית עם שירותי הענן של Salesforce (סיילספורס), במטרה לספק פתרונות ממוקדי ענן, המשולבים בצורה טובה יותר עם מוצרי ה-Contact Center של שתי החברות ובמטרה לאפשר גישה רציפה יותר לשירותי ידע,... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Avaya Communication
 
אוויה מרחיבה את הברית הגלובלית עם שירותי הענן של סיילספורס
מודיעה על הרחבת הברית עם שירותי הענן של Salesforce (סיילספורס), במטרה לספק פתרונות ממוקדי ענן, המשולבים בצורה טובה יותר עם מוצרי ה-Contact Center של שתי החברות ובמטרה לאפשר גישה רציפה יותר לשירותי ידע, כחלק מדרישות הארגונים במעברם לעולם הדי... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Avaya Communication
 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חברות נוספות
 
NICE , נייס Yael Software , יעל תוכנה
 
Motorola Solutions , מוטורולה סולושנס emuse , אמיוס
 
Google , גוגל KMS lighthouse , קי אם אס לייטהאוס
 
IBM Israel , יבמ ישראל Oracle Israel , אורקל ישראל
 
MaxBill , מקסביל Synerion , סינריון
 
ServiceWise , סרוויסוייז ORBIT Communication Systems , אורביט אלחוט
 
Mastercard , מסטרקארד
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation