דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 

Call Center | מוקד טלפוני

Call Center
מוקד טלפוני. ערוץ הידברות עם הלקוחות שהוא חלק ממערך הערוצים של הארגון. שילוב של עובדים, טכנולוגיה, ידע ותהליכי עבודה שתכליתם לתת שירות ללקוחות הארגון באמצעים מתקדמים וללא ביקור פיסי של הלקוח בארגון לדוגמא על ידי טלפון, פקס, CHAT וכו'.
ה- Call Center (נקרא גם Contact Center) הוא ערוץ הידברות עם הלקוחות והוא חלק ממערך הערוצים של הארגון. בגישה של רב ערוציות, הלקוח יכול לפנות ל- Contact Center ולהמשיך לקבל מידע ב- Web או בסניף, ברציפות, עיקביות ואמינות.
דלפק שירות (Service Desk) - פתרון למרכז השירות הארגוני, אשר תפקידו להבטיח את איכות השירות וניהולו בהתאם להשלכות העסקיות של הבעיות/תקלות.
Contact Center  |  מוקד טלפוני  |  מוקד שרות  |  Service Desk  |  דלפק שירות  | 
חדשות
בינת סמך תספק בשנים הקרובות שירותי IT מנוהלים כשירות לחברת טבורית
חברת בינת סמך תספק בשנים הקרובות שירותי IT מנוהלים כשירות, שירותי אבט"מ ו SOC,טלפוניה ו Call Center עטופים בשירותי ענן IaaS לחברת טבורית, המאגר המרכזי לדם טבורי בע"מ, המובילה את תחום שימור הדם הטבורי בארץ. החברה מעניקה שירות של איסוף, שימור... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Bynet Semech
 
קבוצת Teleclal משיקה מיתוג מחדש לציון 25 שנות פעילות
יואב בן יקר, מנכ"ל קבוצת Teleclal
...קת אירועים עסקיים; Jobit- המעניקה שירותי גיוס מתקדמים בהתמחות בדור ה-Y; Contact Center- הקמת והפעלת מערכי שירות ומכירה (Call Center); טלמסר - מספקת מגוון פתרונות סלולאריים ואינטרנטיים בעולמות ה-SMS, IVR, מיילים ועוד, התומכים בפעילויות שיווק...
 
One1Cloud הטמיעה פתרונות אבטחת מידע של Sophos בחברת ICSC
פועלת בתחום של הקמת מרכזי תמיכה, שירות ו-Call Center והיא מספקת שרות ותמיכה לציוד הקצה של HP. הפרויקט בוצע על ידי One1Cloud, זרוע שירותי הענן של One1. במסגרת הפרויקט, שהחל בדצמבר 2017 והסתיים לאחרונה, הוטמעו ב-ICSC פתרונות להגנת נקודות קצה... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את One1
 
אומניטלקום השיקה שירות חדש: פתרוןCall Center מתקדם בענן
הוא כולל פונקציות מתקדמות לייעול עבודת נציגי ומנהלי המוקד, כגון: חייגן אוטומטי המתקשר למנוי עד למענה, הקלטת שיחות, זיהוי קולי, עדכון על מצב התור וזמני המתנה ועוד אומניטלקום, המפתחת ומספקת פתרונות טכנולוגיים בתחום התקשורת, השיקה שירות חדש:... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את OMNITelecom
 
שיתוף פעולה בין MasterCardל-Microsoft יפשט את המסחר האלקטרוני למיליוני לקוחות ברחבי העולם
...ציה קלה: עסקים יכולים להוסיף בקלות את פונקציית התשלומים ל-Dynamics AX ולהתחיל לקבל תשלומים מקוונים ותשלומים למוקד מידע (Call Center) כחלק מהתפעול הרגיל. • עדכונים בלתי מורגשים: הלקוחות מתעדכנים בהתפתחויות האחרונות בתעשיית התשלומים - החל מאב... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
 
Hallo 015 מובילה את מהפכת המחיר האחיד אל מוקדי השירות העסקיים
יורם דרורי, סמנכ"ל 015
Hallo 015 ממשיכה לעמוד בחזית מהפכת מחירי פתרונות התקשורת לעסקים ומציעה ללקוחותיה הקמת מוקדי שירות במחיר אחיד מהפכת המחיר האחיד מגיעה גם למוקדי השירות. חברת התקשורת Hallo 015 משיקה בימים אלה שירות חדש המאפשר הקמת מוקדי שירות עסקיים ללא כל ...
 
חברת ה-בי.פי.או הגדולה בהודו בחרה בפתרונות ג'קדה למוקדי השירות
גיא יאיר, מנכ"ל משותף בחברת ג'קדה
...הלקוח והאינטראקציה הרב ערוצית בין החברה לבין לקוחותיה, הודיעה היום כי חברת ה-BPO, מהגדולות ביותר בהודו, בחרה בפתרונות ה-Call Center שלה כדי לשפר את חוויית השירות לחברת תקשורת מובילה באירופה. ההיקף כספי של העסקה הנוכחית עם החברה מהודו, הינו ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Jacada
 
Voicenter מקבוצת שטרודל משיקה מערכת BI למערכות טלפוניה
Voicenter מקבוצת שטרודל
...ת טלפוניה. המערכת פותחה במשך כשנתיים וחצי והושקעו בפיתוחה כמיליון שקלים. היא מאפשרת לארגונים מכל הסוגים והגדלים ולמוקדי Call Centers לנתח את הנתונים הנמצאים במערכת הטלפוניה לצרכי BI. המערכת שפותחה ב- Voicenter מהווה פלטפורמה יחודית לתיעוד... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Voicenter
 
BumpYard נבחרה להקים מוקדי שירות לקוחות ברשת החברתית
חברת BumpYard מקבוצת eWave
...ולם יכללו אינטגרציה למערכות התפעוליות של הארגונים. הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת מעקב וניתוב חכם של פניות בין מוקדני ה- Call Center, ומנהלת את העבודה בדיוק כפי שנהוג במערכות ה- CRM הקלאסיות. כך הארגונים יכולים לספק שירות ללקוחותיהם ב"סביבתם... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את BumpYard
 
שרון אקשטיין מונתה למנהלת מכירות Red Hat ב- Matrix
...קוחות של החברה. לאקשטיין ניסיון רב בתחום השיווק והמכירות. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת שירותי ערך מוסף ושותפים עסקיים ב- 012 סמייל לעסקים. קודם לכן שימשה כמנהלת מכירות שוק ישראל של Aspir Call Center וכמנהלת תיקי לקוחות עסקיים במוטורולה מירס. שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Matrix
 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חברות נוספות
 
NICE , נייס Yael Software , יעל תוכנה
 
Motorola Solutions , מוטורולה סולושנס emuse , אמיוס
 
Google , גוגל KMS lighthouse , קי אם אס לייטהאוס
 
IBM Israel , יבמ ישראל Oracle Israel , אורקל ישראל
 
MaxBill , מקסביל Synerion , סינריון
 
ServiceWise , סרוויסוייז ORBIT Communication Systems , אורביט אלחוט
 
Mastercard , מסטרקארד
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation