דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
דרושים
Support Engineer
08/03/17 שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את CallUp Net
CallUp Net
ת"א והמרכז
 
Description
Serve as the technical expert and technical focal point for CallUp products as Tier 4 engineer in deployment and malfunction tasks.
Build and maintain R&D and Look-alike environments in the lab for development and testing purposes.
Perform integration and sanity tests.
Support important customer deliveries and installations.
Interact with customers at technical levels for system installations, implementations and problem resolution.
Responsible for system deployment, integration and support activities (e.g. network, system, applications, etc).
Provide complex system problem support, troubleshooting and problem analysis for the different hardware and software component in the system.
Provide on-call and/or on-site technical support for field engineers.
Write or approve the system documents for on site activities.
Responsible for resolving on site issues.
Closely interacting with R&D for all related product issues.


Demands
In depth understanding of protocol and product flows, high proven capabilities for problem isolation and root cause analysis.
Fast learning skills.
Excellent knowledge of Windows and/or networking .
Willingness to work long hours.
Willingness for travel and work at customer sites for several weeks running.
Good level of spoken and written English. Other languages, an advantage.
Service-oriented, experience in field work at customer sites.
Proven experience in high-level application support, system integration and/or complex system deployments.
Proven experience in customer technical support (advantage).
Willingness to learn and constantly improve skills and knowledge.
Knowledge of application servers and DB, HTML/XML (advantage).
Knowledge of SQL (MUST).
Knowledge of databases (MUST).
Knowledge of SS7 protocol ( Advantage )
Knowledge of scripting languages (Shell, Perl, etc) (advantage).
In-depth understanding of VAS products
 
 
 
 
שליחת קורות חיים
על מנת לשלוח קורות חיים למשרה זו   לחץ כאן
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  דרושים
תוכניתן NET.
תוכניתן Java
תוכניתן Cobol
משחקים
בדיקות תוכנה
בסיסי נתונים
אבטחת מידע
מהנדס חומרה
מנהל רשת
מנהל פרוייקטים
מנתח מערכות
ראש צוות
מהנדס
מיישם
סטודנט
משאבי אנוש
שיווק
מכירות
DataMind מגייסת
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation