דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
NICE - פרופיל אנגלית
NICE  
נייס - NICE שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את NICE
נייס מערכות (NICE) ספקית תוכנות לניהול קשרי לקוחות וניהול סיכונים בגופים פיננסיים וביטחוניים. נייס מערכות מובילה עולמית במתן פתרונות מבוססי-כוונה, הקולטים ומנתחים אינטראקציות וטרנזקציות ומאפשרים להבין כוונות ולחלץ ולמנף תובנות במטרה להשפיע בזמן אמת. הפתרונות של נייס ידי מבוססים על ניתוח מידע שמקורו במספר רב של ערוצי תקשורת וחיישנים ומאפשרים לארגונים לשפר את ביצועיהם העסקיים ויעילותם התפעולית, למנוע פשיעה פיננסית, להבטיח תאימות לרגולציה ולהגביר את הבטיחות והביטחון.
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:   NICE  
 
 
פרופיל אנגלית
NICE Systems (NASDAQ: NICE) is the leading provider of Insight from Interactions solutions and value-added services, powered by the convergence of advanced analytics of unstructured multimedia content and transactional data - from telephony, web, email, radio, video, and other data sources. NICE's solutions address the needs of the enterprise and security markets, enabling organizations to operate in an insightful and proactive manner, and take immediate action to improve business and operational performance and ensure safety and security. NICE has over 24,000 customers in more than 150 countries, including over 85 of the Fortune 100 companies.

Areas of Business
NICE solutions are used by enterprises are from a variety of industries, such as financial services, telecommunications, healthcare, outsourcers, retail, service providers and utilities. The company's security solutions are primarily focused on city center protection working with first responders and homeland security entities, transportation organizations, and the public and private sectors.

Contact Center and Enterprise Market
NICE is the market leader in providing a holistic solution for contact centers, addressing the needs of stakeholders in the contact center and the enterprise, and meeting a full spectrum of business issues from strategic to operational. Using NICE's solutions organizations are able to gather competitive intelligence, better up-sell and cross-sell, improve first call resolution, adjust business processes, and increase customer retention.

NICE's comprehensive business solution offering is comprised of NICE SmartCenter, the best-in-class contact center solutions, including call recording, quality management, interaction analytics, performance management, workforce management, a customer feedback application, and agent coaching.

The company also offers, through Actimize - a NICE company, software solutions for anti-money laundering, brokerage compliance and fraud prevention that are built on a patented, scalable and extensible analytics platform. Actimize's transaction analytics solutions enable financial institutions to increase their insight into real-time customer behavior and improve risk and compliance performance.

Security Market
NICE's next generation security solutions empower security personnel to detect, prevent and respond to threats in real-time, and to investigate and reconstruct criminal and security cases using video surveillance and control services, incident monitoring, and reconstruction solutions. NICE solutions provide a complete, unified, chronological, multimedia history of incidents implementing real-time video analytics, IP networking, recording and management for automatic threat detection, instant verification, event resolution and effective investigation. NICE provides advanced solutions for all four security market segments - homeland security and first responders, transportation, government and the private sector.

Customer Services
With more than 800 support professionals and 140 service partners around the world, NICE provides the highest quality of service to all customers, with complete life-cycle support - from discovery and requirements definition through success evaluation. NICE offers a wide range of global customer training and certification programs, designed to help customers get the very best out of their NICE solutions.

Leading Customers
NICE's solutions serve over 24,000 customers worldwide, including over 85 of the Fortune 100 companies.

Enterprise Sector
» American Express
» JP Morgan
» Federal Express
» Ford
» Time Warner
» CITI Group
» T-Mobile

Public Sector
» New York City MTA
» Los Angeles Police Department (LAPD)
» Federal Aviation Authority (FAA)
» Federal Communications Commission (FCC)
» Dallas-Fort Worth Airport (DFW)
» Eiffel Tower
» European Space Agency (ESA)
 
  תפריט NICE
 
ראשי  צור קשר 
פרופיל עברית פרופיל אנגלית
חדשות אנשים
    בחירת הגולשים
  אנשים
 
 
  נתונים כלליים
 
שנת הקמה 1986
עובדים 1000-1999
טלפון 09-7753777
פקס 09-7753222
כתובת
Google Maps זרחין 22 רעננה 43662
Google Maps הפנינה 8, ת.ד. 690, רעננה 43107
חברות בנות
Actimize
רכישות
Composia
Redkite
eglue
שותפה של
Avaya Communication
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation