דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
LivePerson
LivePerson  
לייבפרסון - LivePerson שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את LivePerson
LivePerson מתמחה בפיתוח טכנולוגיות אינטראקציה עם גולשים. הפלטפורמה של לייבפרסון מאפשרת לעסקים להתחבר ללקוחותיהם במגוון דרכים, תוך שילוב פתרונות שונים מתקדמים - צ'אט, קול ותוכן עבור רשתות חברתיות, סלולר, ניהול קשרי לקוחות, פרסום ושיווק. לייבפרסון מנטרת מידע רב המאפשר לה לנתח התנהגות גולשים ולפנות אליהם בזמן הנכון, דרך המדיה הנכונה על מנת למקסם את אפשרויות המכירה והתמיכה הטכנית, שביעות רצון הלקוחות ושימורם.
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:   LivePerson  
 
 
חדשות
לייבפרסון מפרסמת תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2017
ערכה את הוועידה הראשונה בתחום הבינה המלאכותית (AI) והבוטים; משיקה את פלטפורמת LiveEngage לבוטים במטרה להשלים את מעבר לקוחות החברה לפלטפורמת LiveEngage במהלך 2017 ניו יורק, 10 במאי, 2017 / PRNewswire / -- לייבפרסון אינק. LivePerson, Inc., (NASDAQ: LPSN, סימול בבורסה לניירות ערך בת"א: לפסן), ספקית מובילה של פתרונות התקשרות דיגיטאליים באינטרנט ובמובייל באמצעות ענן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון, אשר הסתיים ב-31 במרץ 2017. עיקרי ה... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את LivePerson
 
לייבפרסון מפרסמת תוצאות פיננסיות לרבעון הרביעי של 2015
לייבפרסון אינק. LivePerson, Inc., (NASDAQ: LPSN, סימול בבורסה לניירות ערך: לפסן), ספקית מובילה של פתרונות התקשרות דיגיטאליים, פרסמה היום תוצאות פיננסיות לרבעון הרביעי, אשר הסתיים ב-31 בדצמבר 2015. הכנסות סך ההכנסות ברבעון הרביעי של 2015 הסתכם ב- 59.2 מיליון דולר, עלייה של 2% (5% על פי שער חליפין קבוע) בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מתוך סך ההכנסות, הכנסות הפעילות העסקית (B2B) ברבעון הרביעי של 2015 הסתכמו ב- 55.2 מיליון דולר, עלייה של 2% (6% על ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את LivePerson
 
לייבפרסון ו- NTT Solco ישתפו פעולה לשדרוג מרכזי השירות ביפן
LivePerson, ספקית מובילה של פתרונות אינטראקציה עם גולשים, ו- NTT Solco Corporation הודיעו על שיתוף פעולה, במסגרתו יספקו פתרונות אינטראקציה דיגיטלית עם לקוחות לארגונים מובילים ביפן. בעזרת שילוב הניסיון העשיר של NTT Solco כחלוצה בתעשיית מרכזי השירות ביפן עם החדשנות של לייבפרסון באינטראקציה דיגיטלית עם לקוחות, מתכוונות החברות לשדרג את התקשורת בין חברות יפניות והלקוחות שלהן. לייבפרסון הינה ספקית מובילה של פתרונות אינטראקציה דיגיטלית, המספקת שירותים... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את LivePerson
 
חדשות נוספות >>
אחד על אחד
בדיקות אוטומטיות בסביבות עבודה אג'יליות
אנחנו שם, עולם פיתוח התוכנה צועד בצעדי ענק לעבוד בסביבות אג'יליות, ואנחנו אנשי הטסטים האוטומטיים צריכים להתיישר ולהתאים את עצמנו לקידמה. הרבה מאוד שאלות עולות בנושא הזה... » מה עושים כשהחברה שלנו יום בהיר אחד מחליטה לעבור לעבוד במוד אג'ילי? » איך מחלקים נכון את הצוות בתוך האירגון? » לאן לוקחים את הצוות מטרות\ציפיות? איך זה משפיע על חברי צוות האוטומציה? » איך מנהלים צוות אוטומציה בסביבות אג'יליות? האם משנים... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את TACT
 
 
  תפריט LivePerson
 
ראשי
חדשות אחד על אחד
הבמה אנשים
  אנשים
 
Next   Previous
  נתונים כלליים
 
שנת הקמה 1995
טלפון 074-7004000
כתובת
» זרחין 22, רעננה 43100
חברות בנות
Look.io
    בחירת הגולשים
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation