דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
Ransys
Ransys  
רנסיס - Ransys שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Ransys
חברת תוכנה בינלאומית המתמחה בפיתוח מוצרים ושירותים לניהול סקרים, משובים, הערכות ומבחנים בקרב לקוחות ועובדי הארגון. החברה פיתחה ומשווקת את מערכת נמל"ה (ניהול משוב לקוחות הארגון) המותקנת כיום ב- 250 ארגונים גדולים בישראל. בחו"ל נמכרת המערכת תחת המותג "Attentive".
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:   Ransys  
 
 
חדשות
Top solutions החלה למכור, ליישם ולפתח את מערכת Attentive
המהלך של Top solutions, חברת בת של Top Group, משקף הרחבה של הפתרונות בתחום ניהול משובים ופידבקים פנים וחוץ ארגוני וכולל בין היתר מתן מענה כולל לעשרות לקוחות של חברת רנסיס. חברת טופ סולושנס, החלה למכור, לשווק ולפתח את מוצר Attentive שפותח על ידי חברת רנסיס. המהלך מצטרף לסדרת צעדים אסטרטגים של שקיימה טופ סולושנס במהלך 2013 -2012 שמטרתם להעניק ללקוחות הקבוצה סל פתרונות כולל לניהול תהליכים ארגוניים - בין היתר ניהול תהליכי הנהלה ודירקטוריונים, ניהו... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Top Solutions
 
Ransys תטמיע פתרון מבוסס מערכת Attentive ACE בכ.א.ל
חברת כ.א.ל
חברת Cal מרחיבה את מערך חווית הלקוח שלה המבוסס על מערכת Attentive ACE של חברת רנסיס, ספקית ומפתחת מובילה של פתרונות לניהול חווית הלקוח בארגונים. הפרויקט כולל יישום מספר מודולים משלימים על גבי המערכת הקיימת, זאת במטרה לשפר ולנהל בצורה מיטבית את חווית הלקוחות של Cal. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים. במסגרת הפרויקט יישמה Cal שלושה מודולים מתקדמים מבית Attentive ACE: הראשון - MyAttentive, המשמש כפורטל דוחות מבוסס WEB למנהלי דרג השטח. הפורטל מ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Ransys
 
קבוצת כלל בחרה בפתרון ניהול משובי הלקוח של Ransys
קבוצת כלל
חברת רנסיס, ספקית עולמית מובילה של פתרונות משוב לשיפור חווית הלקוח, השלימה הטמעת מערכת מבוססת Attentive ACE עבור קבוצת כלל, מחברות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל. הפתרון, שהוטמע בהצלחה בחברת הכלל הראשון, יורחב עתה גם לחברות הבת של קבוצת כלל במטרה לאפשר לדרגי הניהול של כל החברות בקבוצה לשפר את חווית הלקוח באמצעות קבלת משוב רציף ובזמן אמת. אייל ברנע, מנכ"ל רנסיס, מסר כי "אנו שמחים לחזק את שיתוף הפעולה שלנו עם קבוצת כלל ולהרחיב את היישום לכל חבר... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Ransys
 
חדשות נוספות >>
אחד על אחד
"עם הפנים קדימה" - על תהליכי משוב מבוסס אירוע בארגונים
נושא השירות בארגונים כבר מזמן הפך לשאלה ברורה על סדר יומו של כל ארגון וארגון. ארגונים מכל המגזרים עוסקים בשאלת שיפור השירות ללקוחות, גם אם מדובר בשירות אשר לכאורה מובן מאליו, כמו עיריות המעניקות שירות לתושביהן. עקב העיסוק האינטסיבי בנושא, התחרות והדרישות הלגיטימיות של "הלקוחות" לשיפור הולך וגובר בתחום, עולה השאלה הבלתי נמנעת, והמעסיקה כיום את מרבית הארגונים והיא: "מהי הדרך הטובה ביותר להטמעה... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Ransys
 
מדידת איכות השירות של ה- HELP DESK, כמנוף להתייעלות ושיפור השירות למשתמשים
מדידת השירות השירות המצוין נתפס כיום בקרב ספקי השירות כיתרון אסטרטגי מול המתחרים, גורם היוצר בידול, ומנוף לגיוס לקוחות חדשים. זו הסיבה שמדידת השירות תפסה תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. המדידה החלה אצל לקוחות חיצוניים של הארגון, במטרה לזהות את ציפיותיהם, ולהגדיל את שביעות רצונם ונאמנותם לספק השירות. גם ביחידות המעניקות שירות פנימי החלה מדידת השירות. זאת מהסיבות הבאות: »... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Ransys
 
 
  תפריט Ransys
 
ראשי
חדשות אחד על אחד
אנשים
  אנשים
 
Next   Previous
  נתונים כלליים
 
שנת הקמה 1995
טלפון 03-7555700
פקס 03-7555711
כתובת
» תובל 30, רמת גן 52117
    בחירת הגולשים
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation