דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
Woo - פרופיל
Woo  
וו - Woo שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Woo
WOO היא פלטפורמה המאפשרת לאנשי הייטק לדעת בצורה פשוטה מהו הביקוש אליהם בשוק והאם יש חברות בישראל או בארה״ב שיהיו מוכנות להציע להן ״משרת חלומות״ שתעמוד בקריטריונים אותם הם מגדירים (כסף, רילוקיישן, קידום בתפקיד, סוג חברה, טכנולוגיות ספציפיות…), כל זאת נעשה תוך שמירה על האנונימיות של המשתמש ועל זהותו.
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:   Woo  
 
 
פרופיל
רקע לקראת התרחבות לארה"ב - שאלות ותשובות - מידע אודות חברת WOO

הפרטים וההסברים מפי:
לירן קוצר, מנכ"ל ומייסד חברת WOO


אודות מייסדי WOO
• לירן קוצר, מנכ"ל ומייסד WOO - מנכ"ל ומייסד חברת Donanza, מייסד חברת SeeV (שנרכשה על ידי מטריקס) סמנכ”ל הפיתוח בחברת illuminator (שנרכשה ע"י EMC) ובוגר יחידת ממר"ם.

• עמי דודו, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומייסד WOO - מייסד ומנהל טכנולוגיות בחברת Donanza, מייסד חברת SeeV (שנרכשה על ידי מטריקס), מנהל טכנולוגיות ראשי בחברת illuminator (שנרכשה ע"י EMC) ובוגר יחידת ממר"ם.


כמה כסף גוייס בסבב הגיוס החדש:
2.35 מיליון דולר

מי המשקיעים בסבב הגיוס:
האנק ויגי'ל ופריטץ ליינמן (Hank Vigil & Fritz Lanman) מקרן Acequia האמריקאית, בין המשקיעים הראשונים ב-Pinterest ו-Square , השקעה ראשונה בחברה ישראלית. לורד דיוויד אליאנס (Lord David Alliance), משקיע רב ניסיון, שקצר הצלחות רבות בהשקעות בחברות טכנולוגיה, אשר ייסד את אחת מחברות הטקסטיל החשובות בעולם, N Brown PLC וחברת Coats PLC. בין היתר הוא המשקיע העיקרי של חברת Similarweb. משה ליכטמן, שותף בקרן IGP, שכיהן בתפקידים בכירים במיקרוסופט, בין היתר כסגן נשיא החברה. הקים וניהל את מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט ישראל, שהפך לאחד מהמרכזים הגדולים ביותר של החברה מחוץ לגבולותיה של ארה"ב.


מי הוביל את הגיוס:
לורד דייויד אליאנס, ומשה ליכטמן


מי המשקיעים הקודמים בחברה:
אין, זאת השקעת הסיד

כמה כסף החברה גייסה עד היום (כולל סבב הגיוס הנוכחי):
2.35 מיליון דולר


מה יעשו בהון שגוייס:
הכספים שגויסו מיועדים להרחבת פעילות בישראל ובארה״ב בדגש על בסן פרנסיסקו וסביבותיה (bay area) וניו יורק- בהמשך כניסה למדינות נוספות בארה"ב ולענפים נוספים מלבד ההיי טק


מה הכנסות החברה ב-2015 ומה הצפי ל-2016:
לחברה יש הכנסות והן גדלות, כרגע לא ניתן לחשוף מספרים


שנת הקמה של החברה:
2015

מה היה הרקע להקמת החברה\כיצד היא נולדה:
היזמים הקימו בין היתר את חברת ההשמה SeeV שהתמקדה בעזרה לסטארטפים במציאת אנשים טכנולוגים ברמה גבוהה (סיבי נרכשה לפני כשנה וחצי ע״י מטריקס לאחר שהפכה לחברת ההשמה הטכנולוגית הגדולה בישראל)
דרך סיבי, היתה ליזמים את האפשרות ללמוד את שוק מציאת העבודה בצורה מעמיקה וללמוד את כל הכשלים שבו ואת חוסר היעילות שלו
חברת woo הוקמה כדי לטפל בבעיית המחפשים הפאסיביים (80% משוק העובדים) - אותם אנשים שיש להם שאיפות ורצונות לשדרג את מקום העבודה שלהם אבל לא מחפשים הזדמנויות באופן אקטיבי בגלל המכשולים הקיימים בשוק (מצריך מאמץ, סיכון…)
החברה הוקמה משילוב של הבנת השוק על ידי היזמים ביחד עם התשוקה שלהם להשתמש בטכנולוגיה על מנת לפתור בעיות


מספר עובדים בחברה:
כ-25 עובדים בישראל ובארה"ב


מספר עובדים בישראל:
23


הסבר על המוצר של החברה - מה החברה מציעה, למה זה טוב:

WOO היא פלטפורמה המאפשרת לאנשי הייטק לדעת בצורה פשוטה מהו הביקוש אליהם בשוק והאם יש חברות בישראל או בארה״ב שיהיו מוכנות להציע להן ״משרת חלומות״ שתעמוד בקריטריונים אותם הם מגדירים (כסף, רילוקיישן, קידום בתפקיד, סוג חברה, טכנולוגיות ספציפיות…), כל זאת נעשה תוך שמירה על האנונימיות של המשתמש ועל זהותו.

woo משמשת כ״שומר הסף״ של המועמד ודואגת שתתאפשר בקשת הצעה להיכרות עימו אך ורק במידה והחברה יכולה להציע למועמד את הדברים אותם הגדיר כחשובים לו (בשלב זה פרטיו עדיין אנונימי עבורם).

כאשר מועמד מקבל פנייה מחברה, הוא יכול לראות מיהי החברה הפונה, כיצד היא עומדת בדברים אותם הגדיר כחשובים לו ובנוסף מקבל המועמד מידע מקיף על אודות החברה ופעילותה (הצוות, גודל גיוס, הטכנלוגיות, תרבות, אודות המוצר..). לאחר צפייה בנתונים המשתמש יכול להחליט האם לחשוף את זהותו בפני החברה הפונה. זאת במידה וההצעה מעניינת או שיוכל להחליט לוותר על ההצעה ולהישאר אנונימי.

מהצד של החברות המגייסות, הפלטפורמה של woo מאפשרת להם גישה לאנשי הייטק איכותיים שלא מחפשים בצורה אקטיבית עבודה ולכן קשה להגיע אליהם באמצעות הערוצים המסורתיים (חברות השמה, לוחות דרושים..).


מי צריך את זה, מה קורה מעניין בשוק הזה - על איזה צורך עונים:
מחקרים מעידים כי שוק מחפשי העבודה הפאסיביים הוא עצום, בעיקר הודות לחוסר ניצול פוטנציאל שוק זה. על פי מחקר של לינקדאין יותר מ-80% מעובדי ההיי טק רואים עצמם כמועמדים פאסיביים, יש להם שאיפות ורצונות לשדרג את מקום העבודה שלהם אך הם אינם מחפשים באופן אקטיבי בחיפוש עבודה באופן אקטיבי בשל 3 סיבות עיקריות:

1. חיפוש גוזל זמן רב ומאמץ רב - הרוב מתעצלים להיכנס שוב לתהליך מעייף זה.
2. פחד שיגלו במקום העבודה הקיים כי הם בוחנים אופציות נוספות.
3. עיוורון - חסר לעובד מידע אודות האופציות הקיימות בשוק ומתאימות לכישוריו וניסיונו.

השיטות הקיימות אינן אפקטיביות
בעוד שמגייסים מסורתיים תרים אחר כישרונות ב"שיטת הממטרה" (“spray and pray”), שיטה הכוללת פנייה באמצעות קבוצות מיקוד גדולות שאינן מדויקות, גישתם הנוכחית מובילה לשיעור הצלחה חד ספרתי. שיטתה של WOO הוכיחה עצמה מעל למצופה ומובילה ללמעלה מ70% אחוזי תגובה עבור כל בקשה של חברה. אחוזי תגובה הגבוהים פי 10 מכל פלטפורמה הקיימת כיום בשוק ומציעה גישה למועמדים פסיביים.

שורה תחתונה - שוק העבודה שבור ולא יעיל!

הפלטפורמה של woo מנטרלת את החסמים שצוינו ומאפשרת למועמדים לקבל תשובות על האפשרויות שלהם בחוץ בצורה פשוטה וחסרת סיכון . מצד שני מאפשרת לחברות לפנות אך ורק למועמדים רלוונטיים הן בהתאמה המקצועית שלהם והן ביכולת לענות לדרישות שלהם, דבר שמייצר שיח יעיל ונכון בין חברה מגייסת למועמד פוטנציאלי. ומייעל את עבודת הגיוס עבור החברה בצורה משמעותית.


מי הלקוחות אליהם פונה החברה:
חברות טכנולוגיות בארה״ב וישראל מסטאראפים עד חברות גלובליות


כמה לקוחות יש לחברה+דוגמאות ללקוחות מעניינים/בולטים/מרכזיים:
WOO עובדת כיום עם למעלה מ-100 חברות, מסטארטפים צעירים ועד חברות בינלאומיות וביניהן Microsoft, Wix, Yahoo, WeWork, Houzz ו- HoneyBook. בנוסף יש כ - 200 חברות שפנו ל - WOO בבקשה להצטרף לשרות, ונמצאות ברשימת המתנה. ובימים אלו החברה מאיצה את קצב קליטת החברות.


מי הם המתחרים המרכזיים של החברה (איזה סוג, שמות ספציפיים):
כל מי שמאפשר איתור של מועמדים
• LinkedIN
• לוחות עבודה
• חברות השמה

הייחוד שלנו אל מול התחרות:
• אנחנו פונים לאנשים פאסיביים שלא בהכרח מחפשים לשנות את מקום העבודה שלהם אבל כן מעוניינים לדעת מה הביקוש אליהם בחוץ ומה חברות יהייו מוכנות לתת להם.

• אנחנו הפכנו את שיטת הגיוס ושמנו את המועמד על כסא הנהג ומאפשרים לו להיות בשליטה מלאה על התהליך, ממי הוא מוכן לקבל פניות ולמי הוא מוכן לחשוף את פרטיו..תוך כדי שמירה מלאה על פרטיותו.

• טכנולוגית ההתאמה שלנו היא החזקה ביותר שקיימת היום מכיוון שהיא משלבת בתהליך ההתאמה מידע שהוא יחודי לנו - מה המועמד רוצה. מידע זה יוצר יעילות גבוהה לשני הצדדים.

מה המודל העסקי של החברה:
החברות משלמות ל - WOO לפי הצלחה (השמה)
בקרוב נשיק מודל נוסף שמבוסס על רישום על מנת להרחיב את אפשרויות התשלום לחברות



כתובת אתר WOO
פלטפורמת WOO זמינה לעובדי היי טק בארה״ב ובישראל על בסיס הזמנה אישית בלבד. החברה מתכננת להתרחב בהמשך לענפי תעסוקה נוספים ולאזורים נוספים בעולם. המעוניינים יכולים לפנות לאתר WOO (http://woo.io/) ולבקש הזמנה להירשם לשרות.


"הגישה שמובילה החברה המציבה את המשתמש בחזית איננה רק מועילה בצורה יוצאת דופן למשתמשים, אלא מהווה כלי מתקדם מאד גם עבור המעסיקים", טוענת צ׳נדה טאונדסנד (Chanda Townsend), מנהלת הגיוס של חברת AutoPilot האמריקאית "WOO הינה הפלטפורמה היחידה המעניקה לנו הצצה לניסיונו של המועמד וגם לציפיותיו ממקום העבודה הבא, כך שהצעתנו העתידית יכולה להיות מדויקת. כתוצאה מכך מתקיים יחס המרה גבוה במיוחד החוסך זמן ומאמצים נכבדים בתהליך הגיוס".
 
  תפריט Woo
 
ראשי  צור קשר 
פרופיל עברית חדשות
  נתונים כלליים
 
שנת הקמה 2015
עובדים 1-49
    בחירת הגולשים
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation