דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
Mastercard - חדשות
Mastercard  
מסטרקארד - Mastercard שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
חברת מסטרקארד (ניו יורק: MA), הינה חברה גלובאלית המספקת פתרונות תשלום טכנולוגיים חדשניים ומובילים. מאסטרקארד פועלת ביותר מ - 210 מדינות ומתחזקת את מערכת התשלומים המתקדמת בעולם, המקשרת בין ממשלות, מוסדות פיננסיים, בעלי עסקים, ובעלי כרטיס אשראי/חיוב/תשלום פרטיים. מסטרקארד מספקת פתרונות ומוצרים עבור ביצוע פעולות מסחר יומיומי כגון: קניות, טיולים, ניהול עסקים וניהול פיננסי, מאובטחות יותר, נוחות לתפעול ויעילות עבור כל הנוגעים בדבר. בישראל פועלת מסטרקארד באמצעות הבנקים המובילים וחברות האשראי: ישראכרט, לאומי קארד, כ.א.ל ובנק הדואר. הכרטיס המונפק הינו כרטיס אשראי בינלאומי, המאפשר ללקוחותיו ליהנות משירות חדשני ומוביל, ומעניק נוחות שימוש ברמה גבוהה בכל רחבי העולם.
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:   Mastercard  
 
 
חדשות
בקצב הנכון  
התשלומים הדיגיטליים חיווי קולי בעת ביצוע תשלום בסלולר או ברמקול חכם מאסטרקארד משיקה לראשונה בעולם התשלומים הדיגיטליים מיתוג קולי חדש של החברה, אשר יזוהה בקרב לקוחותיה בכל עסקה דיגיטלית המבוצעת באמצעות סמארטפונים, רמקולים חכמים (אלקסה של אמזון, גוגל אסיסטנט, סירי של אפל וכו'), שעונים ועוד. מעתה כל עסקה דיגיטלית תאושר עם מנגינת מאסטרקארד ובנוסף, המנגינה תלווה קמפיינים שיווקיים עולמיים. מנגינת מאסטרקארד תשמש כחתימה קולית של החברה המבטיחה שהמותג י... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
 
מאסטרקארד והסטארטאפ Doconomy משיקים כרטיס אשראי מתכלה  
שיתוף פעולה חדש מתמקד בלחימה בשינויי האקלים ומאפשר למשתמשים לעקוב, להבין ולקחת אחריות על הזיהום הפחמני שלהם. מאסטרקארד וסטארט-אפ הפינטק השוודי Doconomy מכריזים על מאמץ משותף למלחמה בשינויי האקלים על ידי הפעלת "DO" שירות בנקאות סלולרי חינמי וקל לשימוש המאפשר למשתמשים לעקוב, להבין ולהפחית את עקבות ה- CO2 שלהם (טביעת הרגל הפחמנית) באמצעות קיזוז פחמן. האפליקציה מאפשרת לראות את עקבות הפחמן האישית בצורה ויזואלית ולחשב את פליטת המזהמים הנוצרת בכל עסקה... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
 
מחקר חדש של מאסטרקארד לקראת יום האהבה מצא כי  
עליה של 99% בהזמנות של ישראלים לבתי מלון ביום האהבה גידול של 78% בהוצאות על פרחים חברת מאסטרקארד ערכה מחקר עולמי ייעודי ליום האהבה(Mastercard Love Index) המתבסס על ניתוח חיובי אשראי ועסקאות תשלום על פני תקופה של 3 שנים בימים שלפני יום האהבה ובמהלכו (11-14 לפברואר בין השנים 2016-2018) ביותר מ-200 מדינות בעולם, לרבות ישראל. במסגרתו נבדקו מגמות הצרכנים בעולם בעת בחירת מתנה לבן או בת הזוג. על פי מדד האהבה השנתי של מאסטרקארד כ-30% מהעסקאות בעולם ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
 
מאסטרקארד סיכלה כמיליארד ניסיונות הונאה  
עונת החגים האחרונה בארה"ב ובעולם היוותה כר מושלם לניסיונות הונאה על קמעונאים העוסקים בסחר מקוון (eCommerce). על פי נתוני מאסטרקארד בתקופת החגים האחרונה חלה צמיחה של 19% בהוצאות על מכירות מקוונות ופיזיות בסך כולל של 850 מיליון דולר בארה"ב בלבד. אולם, יחד עם העלייה בהוצאות חל גידול משמעותי בניסיונות ההונאה ברחבי העולם. מאסטרקארד בעזרת חברת NuData הצליחה לזהות ולסכל יותר ממיליארד פעילויות דיגיטליות חשודות ובכך למנוע הונאות בשווי של חצי מיליארד דולר ... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
 
הדר סיטרמן נוריס מונתה למנהלת הפיתוח העסקי  
מאסטרקארד העולמית הודיעה על מינויה של הדר סיטרמן נוריס כמנהלת פיתוח עסקי בישראל. במסגרת המינוי, הדר תהיה אחראית על העמקת הקשרים של מאסטרקארד עם חברות פינטק וטכנולוגיה בשוק הישראלי והאירופאי (בדגש על תל אביב, ברלין ואמסטרדם), ותעמוד בראש קרן השקעות ייעודית שהוקמה למטרה זו. ההודעה על המינוי מגיעה כחלק ממהלך אסטרטגי של מאסטרקארד הרואה בשוק הישראלי כמקור ליזמות וחדשנות טכנולוגיות. מטרתה העיקרית הינה הרחבת הנוכחות של קבוצת הפיתוח העסקי העולמי בישראל... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
 
44% מהישראלים רוכשים באמצעות הסמארטפון  
לתשומת לב חברות האופנה: בגדים הם המוצר המבוקש ביותר בקניות דרך הסלולר לאחר "שגעת" הבלאק פריידי והסייבר מאנדי מאסטרקארד ערכה מחקר חדש ומקיף על קניות לקראת השנה האזרחית החדשה וחג המולד. המחקר מצא כי 80% מהאירופאים משתמשים בסמארטפון לטובת הקניות, נתון המהווה כוח קנייה של כ-24% מסך כל הקניות המבוצעות כיום באירופה. לעומת זאת, בישראל עדיין רק 44% רוכשים באמצעות הסמארטפון. המחקר מצא עוד כי כ-40% מהאירופאים קונים לפחות פעם בשבוע באמצעות הטלפון הסלולרי... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
 
שת"פ של מאסטרקארד עם חברת הסטארט-אפ הישראלית Stargo  
אי היעילות בתהליכי השילוח בעולם גורמים להפסד של כ-34.4 מיליארד דולר בשנה מאסטרקארד הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלית Stargo- המתמקדת בתחום הבינה מלאכותית בתעשיית השילוח (Freight) על ידי תמחור ואוטומציה של תשלומים. שילוב פתרונות התשלומים המסחריים של מאסטרקארד עם אופטימיזציית המחיר של Stargo, יעניק לשחקנים בתעשיית השילוח תהליך יעיל של רכישה עצמאית, שקיפות, התאמה וחיסכון. על פי Drewry Supply Chain Advisors, אי היעלות בתהליכי השילוח... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
 
1 2 3 4 5 6 7 8 <
 
  תפריט Mastercard
 
ראשי  צור קשר 
פרופיל עברית חדשות
  נתונים כלליים
 
    בחירת הגולשים
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation