myThings הוקמה ב- 2005 על ידי בני ארבל ואודי זיידמן, יזמים סדרתיים בתחום האינטרנט והיא החברה בעלת שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר בשוק הפרסום הפרטני באירופה. החברה פיתחה טכנולוגיה מתקדמת של פרסום ממוקד (retargeting) שבמסגרתה, גולשים שביקרו באתר מסחר אלקטרוני ולא ביצעו עסקה נחשפים לפרסום פרטני בעת שהם גולשים באתרים אחרים.
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, שותפת זהב של Salesforce.com ושל Marketo בישראל, סיימה בהצלחה פיתוח והטמעת מערכת בילינג מבוססת פלטפורמת הפיתוח Force.com עבור חברת myThings. היקפו הכספי הכולל של הפרוייקט מאות אלפי שקלים.
חברת myThings היא חברת הטכנולוגיה הצומחת בישראל ונבחרה למקום הראשון ברשימת החברות הצומחות ביותר של דלויט בשנת 2012, עם צמיחה של 7830% בין 2007 ל- 2011.
myThings מתמחה בהגדלת ההכנסו...
קרן ההון סיכון של קבוצת התקשורת והמדיה הבינלאומית אורנג' ושל רשת הפרסום הבינלאומית פובליסיס הובילה השקעה של 15 מיליון דולר בחברת myThings הישראלית, מתמחה בפתרונות פרסום ממוקד ומותאם אישית ברשת האינטרנט.
בגיוס השתתפו גם המשקיעים הקיימים בחברה - קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס, Accel Partners, ו- T-Venture, זרוע ההשקעות של חברת דויטשה טלקום.
ההשקעה ב- myThings היא הראשונה של קרן אורנג'- פובליסיס, מתוך למעלה מ- 120 חברות שבחנה. ההשקעה ממחישה את הסינר...
חברת הסטארט-אפ myThings מתל אביב, שפיתחה טכנולוגיה מובילה בתחום הפרסום הממוקד עבור אתרי מסחר אלקטרוני, השלימה גיוס של 6 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי. את סבב ההשקעה הובילה T-Venture, זרוע השקעות ההון סיכון של דויטשה טלקום, והשתתפו בו המשקיעים הקיימים בחברה - קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס, אקסל פרטנרס, GP Bullound ו- Dot Corp.
טכנולוגיית הפרסום הפרטני (personalised retargeting) שפיתחה myThings מאפשרת לאתרי מסחר אלקטרוני להציג לגולשים שביקרו באתר ועזבו...