דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
Calanit Carmon
Calanit Carmon  
כלנית כרמון - Calanit Carmon שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Calanit Carmon
קבוצת כלנית הוקמה בשנת 1995 והינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לני"ע בתל-אביב. הקבוצה מתמחה באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT לארגונים גדולים ובינוניים. הקבוצה נהנית מיתרון בזכות מוניטין, ידע וניסיון רב בתחום. לכלנית לקוחות נאמנים לאורך שנים, אינטגרציה רוחבית של ידע וניסיון מארגונים וענפים רבים. שליטה בתחום תוכנה, חומרה ואינטרנט בשוק המקומי והעולמי.
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:   Calanit Carmon  
 
 
חדשות
כלנית תטמיע את פתרונות אבטחת המידע וניהול המובייל של MobileIron
יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת אקסטנד, נציגת MobileIron בישראל
חברת כלנית מונתה לאינטגרטור של פתרונות חברת MobileIron המתמחה באבטחת מידע וניהול המובייל הארגוני. המינוי הינו בעקבות הסכם שיתוף פעולה בין חברת אקסנטד (Extend) בראשותו של יונתן טורצקי, המפיצה בישראל של פתרונות MobileIron, לבין חברת כלנית. במסגרת ההסכם תבצע כלנית פעילות של מכירה, יישום והטמעה של פתרונות MobileIron בישראל, ותצטרף לרשת האינטגרטורים של הפתרון בישראל. MobileIron הינה מפתחת ומשווקת של פלטפורמה לניהול ואבטחת מידע לתחום המובייל הארגוני... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Calanit Carmon
 
NESS זכתה בפרויקט תפעול מרכז התמיכה של עיריית פתח תקווה
עיריית פתח תקווה
חברת נס טכנולוגיות זכתה בפרויקט התפעול של מרכז תמיכת משתמשי מערך המחשוב בעיריית פתח תקווה. נס גברה על החברות מלם מערכות, כלנית כרמון, מטריקס ובינת במכרז של העירייה לניהול במיקור חוץ של מרכז תמיכת ה-IT. תקופת ההסכם עומדת על שלוש שנים והוא צפוי לשרת כ- 1500 משתמשים. במסגרת המכרז, יספק מרכז התמיכה של נס טכנולוגיות שירותי מיקור חוץ לעיריית פ"ת, הכוללים תמיכה מלאה לשירותי המחשוב של העירייה, באמצעות תמיכה טלפונית ופיזית ותיקון תקלות חירום, על מנת לה... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Ness Technologies
 
מלם מערכות זכתה במכרז של עיריית תל אביב להפעלת מוקד שירות ותמיכה לעובדי העירייה
עיריית תל אביב-יפו
מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, זכתה במכרז להפעלת מוקד שירות HELP DESK בעיריית תל אביב-יפו בהיקף כספי של למעלה מ- 4 מיליון שקל. ההסכם נחתם מול אגף המחשוב ומערכות המידע בעירייה לשנתיים עם אופציה להארכה. בחמש השנים האחרונות הפעילה מלם את מוקדה- HELP DESK של עיריית תל אביב לשביעות הרצון של אגף המחשוב ומערכות המידע בעירייה. במסגרת הפרויקט תפעיל מלם מערכות מוקד שירות ותמיכה (HELP DESK) לכלל משתמשי המחשוב והטלפוניה בעיריית תל אביב, כ- 5000 משתמשי קצה. הש... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Malam-Team
 
חדשות נוספות >>
אחד על אחד
שרות מנוהל הוא הרבה יותר מ- QA
ארגונים המבקשים לשפר את איכות התוכנה באמצעות בדיקות, שוכחים לפעמים שלא די באישור שהתוכנה מתפקדת היטב, צריך גם לבדוק שהיא מתאימה לדרישות שהציג המשתמש ושהיא משתלבת במכלול הפעילות והתוכנות הקיימות בארגון. זהו פן חשוב ביותר, ולכלנית כרמון יש הליך מסודר לבדיקתו לא צריך להיות מומחה בטכנולוגיות היי טק, כדי להבין שיחידות שאמורות לפעול בתוך מערך כללי, חייבות לא רק לעמוד בדרישות הספציפיות מהן, אלא גם להשתלב במערך הכללי כך... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Calanit Carmon
 
מרכז התמיכה הוא הליבה הקריטית של המשולש הארגוני
חשיבותו של מרכז התמיכה הפנימי, הוא הרבה יותר קריטי מכפי שמתייחסים אליו בארגונים מסוימים. "טעות חמורה היא לראות במרכז התמיכה רק חבורה של אנשים צעירים ומוכשרים, שיודעים לתת תשובות מיידיות לבעיות של המשתמשים בארגון", אומר דורון הראל, מנהל אגף מרכזי תמיכה בכלנית כרמון, ומציג את התפקיד האמיתי של מרכז התמיכה לא סתם בנו המצרים הקדמוניים את הפירמידות בצורת משולש. בנוסף לצד ההנדסי, שהוא יציב יותר מכל גוף... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Calanit Carmon
 
תפיסת ה- PMO מתפשטת במהירות בארגונים הגדולים
הקמה מוצלחת של PMO נשענת על שלוש רגליים: הטכנולוגיה, הבסיס הארגוני והמתודולוגיה. כך אומר צחי לוי, מנהל פרויקטים ב Proceed, מקבוצת כלנית כרמון, שצברה ניסיון רב בהקמת מערכות לניהול רב-פרוייקטלי "המודעות והחשיפה לצורך החיוני של כלי לניהול פרויקטים בהיבט כלל ארגוני, עברה את שלבי החדשנות והגיעה לשלב ההבנה, לכן 2008-9 יהיו השנים שבהן תתפשט תודעת ה-PMO במרבית הארגונים הגדולים". כך חוזה צחי לוי, מנהל... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Calanit Carmon
 
 
  תפריט Calanit Carmon
 
ראשי
חדשות אחד על אחד
  נתונים כלליים
 
שנת הקמה 1995
עובדים 500-999
טלפון 09-9602222
פקס 09-9602200
כתובת
» משכית 1, ת.ד. 12190, הרצליה פיתוח, מ. 46733
חברת בת של
One1
    בחירת הגולשים
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation