דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
SysAid
SysAid  
סיסאייד - SysAid שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SysAid
חברת SysAid מפתחת מערכת תמיכה, שירות וניהול רישוי ומצאי מחלקת המחשוב. SysAid הינה מערכת יעילה ופשוטה לניהול מחלקת המחשוב, מספקת ידע ושליטה על כל הפעילויות ומאפשרת להוזיל עלויות לארגון כולו. SysAid מרכזת את ניהול מחלקת המחשוב על ידי איסוף מידע על המשתמשים, בקשות השירות, היסטוריה ומלאי החומרה והתוכנה שלך ברשת.
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:   SysAid  
 
 
חדשות
כיצד שופרו באופן משמעותי מדדי השירות באוניברסיטה העברית?
...הסיבות לקושי לספק שירות מהיר ויעיל נובעת ממורכבות של תהליכים פנימיים בתוך הארגון והקושי לרכז ולאחד את כל תחום השירות, בתוך הארגון ומחוצה לו, במקום אחד ובצורה אוטומטית ומבוקרת עם מדדים לשיפור והתייעלות. על צרכים אלו עונה חברת SysAid הישראלית, שפיתחה את מערכת SysAid , מערכת ITIL Service Desk לניהול קריאות השירות בארגון, הנמצאת בשימוש של חברות רבות בארץ בעולם. בחברות אלו, נרשם חסכון כספי של עשרות אחוזים ושיפור במאות אחוזים בשביעות רצון הלקוחות בעקבו... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SysAid
 
הטכנולוגיה הישראלית שהביאה לייעול השירות
מחלקת תקשוב בחינוך של עיריית חיפה מדווחת על עלייה בשביעות רצון המורים וקיצור זמני השירות במוסדות החינוך בחיפה בזכות הטמעת טכנולוגיה של חברת SysAid לניהול קריאות שירות ראובן קורמן, מנהל מחלקת התקשוב בחינוך של עיריית חיפה: "אנחנו פזורים על פני 70 בתי ספר, 10 מוסדות חינוך נלווים ו-280 גני ילדים בעיר, מתחזקים למעלה מ- 7,000 מחשבים בחינוך, תשתיות תקשורת נתונים ותשתיות מולטימדיה בכל בתי הספר, ומאפשרים שימוש פדגוגי נרחב במערכות תומכות למידה e-learnin... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SysAid
 
Deloitte בריטמן אלמגור זהר, הטמיעה את מערכת SysAid ITSM לניהול השירות ומרכז התמיכה לכל עובדי החברה בישראל
בימים אלה הושלמה הטמעת מערכת ההלפ-דסק סיסאייד (SysAid), בפירמת הייעוץ העסקית Deloitte בריטמן אלמגור זהר המונה כ- 1,200 עובדים. המערכת מאפשרת לכל עובד, לקבל שירותים מכל יחידות המטה (IT, שכר, כספים וכו'), גם באמצעות אפליקציה סלולארית. Deloitte בריטמן אלמגור זהר, סיימה בימים אלה להטמיע את מערכת ה Service Desk של סיסאייד (SysAid) הישראלית. מדובר במערכת כלל ארגונית, המאפשרת ל 1,200 עובדי הפירמה לקבל שירות מכל יחידות המטה, גם על ידי פתיחת קריאת שירות... שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SysAid
 
חדשות נוספות >>
 
  תפריט SysAid
 
ראשי
חדשות
  נתונים כלליים
 
שנת הקמה 2002
טלפון 03-5333675
פקס 03-7617205
כתובת
» הירדן 1, ת.ד 1142, איירפורט סיטי 70100
נציגיות
Consist
    בחירת הגולשים
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation